heel slim...
Ik dacht ach ik gooi het door de koffie, is dat ook weg.
Maar t was meer dan ik dacht en ik heb t veel te snel opgedronken. Niet grappig! Ik moet zo namelijk nog naar de kapper en ben heerlijk giechelig.
Jullie nog slimme acties?
Echt even me-time!Banana schreef:Haha doe mij zo'n kapper ooh la la!
T zakt gelukkig al weer wat weg. Maar blugh ik kan door mn medicijnen echt nog ampet alcohol drinken. Ik kan al dronken worden van 2 glazen amstel light, bij wijze van.
Gaat goed hahahaBanana schreef:Typen op een tablet gaat nooit goed bij mij ;) ik bedoelde amstel.
Nougat schreef:Ik vind het een beetje een vreemd verhaal. Drink je vaker, zo midden op de dag?
Nougat schreef:Ik vind het een beetje een vreemd verhaal. Drink je vaker, zo midden op de dag?

Silly-One schreef:Tja, er zijn wel vaker vreemde verhalen te vinden op het forum. Daar wordt ook niet iedere keer een vraagteken bij gezet.
@ Banana, ik hoop dat het smaakte. Ik ben zelf niet zo van de rum namelijk.

Nougat schreef:Ik vind het een vreemd verhaal, dat is alles. Vraag me ook af waarom je een heel topic zou openen voor zoiets.
Of op het terras. En als het me wordt aangeboden als ik op visite ben, neem ik het ook. Lekker hoor. En nee, ik ben echt geen alcoholist.Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers