Gebruik Internet Explorer voorlopig niet!
Lees ik op de startpagina. Snap er geen zak van, vraag het mijn man zo wel even. Ik kan niet zonder, dus nu ik dit typ gebruik ik het ook.
KOL schreef:Ik gebruik al jaren Google Chrome...
Silly-One schreef:IK gebruik Explorer al nooit. Ben fan van Firefox. Wat trager met opstarten, maar daarna heel snel.
Maar de lek die is gevonden heeft te maken met windows XP. Dus als je explore gebruikt bij vista of 7 lijkt mij dat er gewoon beveiliging is vanuit windows. Voor XP worden deze niet meer gemaakt.
Plus wat is wel veilig? Als hackers willen komen ze er toch wel.

Elliot schreef:Ik kan op mijn werk alleen IE gebruiken en daar baal ik zo van! Thuis gebruik ik altijd Chrome en heb ik nooit problemen, maar op mijn werk worden sites altijd maar half geladen (we hebben ook nog eens een verouderde versie van IE). Zó frustrerend!

Dundas schreef:Wat is eigenlijk de standaard browser op een Android telefoon? Toch geen IE? And if so, hoe wijzig ik dat?
Cotton schreef:Dundas schreef:Wat is eigenlijk de standaard browser op een Android telefoon? Toch geen IE? And if so, hoe wijzig ik dat?
De standaard browser op Android is 'Android internet' of 'Android browser', het is iig geen IE. Je kan in de Google Play store andere browsers downloaden zoals Google Chrome of Opera Mini.
Marin schreef:Cotton schreef:Dundas schreef:Wat is eigenlijk de standaard browser op een Android telefoon? Toch geen IE? And if so, hoe wijzig ik dat?
De standaard browser op Android is 'Android internet' of 'Android browser', het is iig geen IE. Je kan in de Google Play store andere browsers downloaden zoals Google Chrome of Opera Mini.
Android is van Google dus zodra je een kale android koopt (een Nexus en dus geen Samsung ofzo) is chrome de standaard browser. Alle basis apps zijn daar van Google.
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers