Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Gebruik Internet Explorer voorlopig niet!

<<

caribbeanlover

Bericht 29 Apr 2014 14:32

Gebruik Internet Explorer voorlopig niet!

http://www.startpagina.nl/#q=internet%20explorer

Lees ik op de startpagina. Snap er geen zak van, vraag het mijn man zo wel even. Ik kan niet zonder, dus nu ik dit typ gebruik ik het ook.
<<

Anoniem304

Bericht 29 Apr 2014 14:33

Re: Gebruik Internet Explorer voorlopig niet!

Hoezo kan je niet zonder? Je kan gewoon een andere browser installeren.

Gewoon zorgen dat je met IE niet op louche websites komt, dan is er niets aan de hand.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 29 Apr 2014 14:40

IK gebruik Explorer al nooit. Ben fan van Firefox. Wat trager met opstarten, maar daarna heel snel.

Maar de lek die is gevonden heeft te maken met windows XP. Dus als je explore gebruikt bij vista of 7 lijkt mij dat er gewoon beveiliging is vanuit windows. Voor XP worden deze niet meer gemaakt.
Plus wat is wel veilig? Als hackers willen komen ze er toch wel.

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 29 Apr 2014 15:06

ik gebruik explorer nooit meer
Afbeelding
<<

Anoniem119

Bericht 29 Apr 2014 15:12

Internet explorer is ook hopeloos 1999.
<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 29 Apr 2014 15:24

Ik gebruik al jaren Google Chrome...
A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

Anoniem119

Bericht 29 Apr 2014 15:29

KOL schreef:Ik gebruik al jaren Google Chrome...

Moi aussi. En ik ben ZO blij dat we dat op ons werk mogen gebruiken.
<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 29 Apr 2014 15:37

Silly-One schreef:IK gebruik Explorer al nooit. Ben fan van Firefox. Wat trager met opstarten, maar daarna heel snel.

Maar de lek die is gevonden heeft te maken met windows XP. Dus als je explore gebruikt bij vista of 7 lijkt mij dat er gewoon beveiliging is vanuit windows. Voor XP worden deze niet meer gemaakt.
Plus wat is wel veilig? Als hackers willen komen ze er toch wel.

Blijkbaar is het ook voor Windows vista of 7 niet veilig totdat er een update is, maar kan je als je geen gekke dingen doet in principe wel gebruiken, liefst in beveiligde modus waarbij bijv. flash wordt uitgeschakeld, bij XP raden ze echt af je browser te openen
<<

Anoniem152

Bericht 29 Apr 2014 19:37

Ik gebruik al jaren geen IE meer.
Thuis gebruik ik Safari en op het werk hebben we Google Chrome.
<<

Anoniem187

Bericht 29 Apr 2014 19:40

Ik gebruik Google Chrome. Op het werk gebruik ik wel gewoon IE.
<<

caribbeanlover

Bericht 29 Apr 2014 19:47

Wij hebben nu ook GC
<<

Joan

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 29 Apr 2014 20:13

Ik gebruik al jaren geen IE meer.

Afbeelding
<<

Anoniem 52

Bericht 29 Apr 2014 20:22

OHJA haha die afbeelding heb je 's naar me gestuurd en toen voelde ik me echt IE: pas een paar uur later snapte ik de grap :D
<<

Anoniem119

Bericht 29 Apr 2014 20:34

Hahahaha
<<

Anoniem152

Bericht 29 Apr 2014 20:36

Hahaha! Die is leuk, Joan!
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 30 Apr 2014 08:20

Ik kan op mijn werk alleen IE gebruiken en daar baal ik zo van! Thuis gebruik ik altijd Chrome en heb ik nooit problemen, maar op mijn werk worden sites altijd maar half geladen (we hebben ook nog eens een verouderde versie van IE). Zó frustrerend! :palm:

♥♥
<<

Anoniem119

Bericht 30 Apr 2014 08:23

Elliot schreef:Ik kan op mijn werk alleen IE gebruiken en daar baal ik zo van! Thuis gebruik ik altijd Chrome en heb ik nooit problemen, maar op mijn werk worden sites altijd maar half geladen (we hebben ook nog eens een verouderde versie van IE). Zó frustrerend! :palm:

Ja je snapt niet dat dat niet anders kan op t werk.
Omdat wij de hele dag op internet werken zijn wij de enige afdeling die chrome heeft. Wat een verademing.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 30 Apr 2014 08:24

Ik ben echt jaloers Marin. Het is hier echt huilen met de pet op!

♥♥
<<

Anoniem51

Bericht 30 Apr 2014 08:28

Wat is eigenlijk de standaard browser op een Android telefoon? Toch geen IE? And if so, hoe wijzig ik dat?
<<

Anoniem119

Bericht 30 Apr 2014 08:29

Ja haha dat snap ik. De computers in de koffieruimte hebben wel zo'n verouderde IE versie en daar kan je Facebook al niet eens normaal op laden. :laughcry:
<<

Anoniem304

Bericht 30 Apr 2014 08:49

Dundas schreef:Wat is eigenlijk de standaard browser op een Android telefoon? Toch geen IE? And if so, hoe wijzig ik dat?

De standaard browser op Android is 'Android internet' of 'Android browser', het is iig geen IE. Je kan in de Google Play store andere browsers downloaden zoals Google Chrome of Opera Mini.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 30 Apr 2014 09:02

Mijn hemel, ik krijg net een hele ingewikkelde mail van onze ICT-desk over het ontoegankelijk maken van het beschadigde gedeelte van IE en allerlei andere dispatch en work-around dingen die ik niet begrijp. Waarom downloaden ze niet gewoon voor iedereen een andere browser? Wat een gedoe.

♥♥
<<

Anoniem119

Bericht 30 Apr 2014 09:04

Cotton schreef:
Dundas schreef:Wat is eigenlijk de standaard browser op een Android telefoon? Toch geen IE? And if so, hoe wijzig ik dat?

De standaard browser op Android is 'Android internet' of 'Android browser', het is iig geen IE. Je kan in de Google Play store andere browsers downloaden zoals Google Chrome of Opera Mini.

Android is van Google dus zodra je een kale android koopt (een Nexus en dus geen Samsung ofzo) is chrome de standaard browser. Alle basis apps zijn daar van Google.
<<

Anoniem304

Bericht 30 Apr 2014 09:22

Marin schreef:
Cotton schreef:

Android is van Google dus zodra je een kale android koopt (een Nexus en dus geen Samsung ofzo) is chrome de standaard browser. Alle basis apps zijn daar van Google.

Ohja, je hebt natuurlijk ook nog kale Androids.

Op Samsung zit een wereldbolletje en ik dacht dat Dundas daar op doelde. Naast het wereldbolletje (Android eigen internet) stond op mijn Samsung ook standaard al Chrome.
<<

Fjell

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 30 Apr 2014 19:45

Ik gebruik op mijn computer thuis en op mijn telefoon ook Chrome. Heel af en toe kom ik nog een website tegen die in Chrome niet wil openen en dan pak ik IE er even bij..en dan ben ik gelijk alweer blij dat ik die niet standaard hoef te gebruiken. Op werk helaas nog wel en dat levert ook bij mij vaak genoeg frustraties op..
-Jeg har det som plommen i egget-

Terug naar Algemeen