Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Tablet

<<

Prosecco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 29 Apr 2014 09:27

Tablet

Ik wil graag een tablet kopen, maar weet niet zo goed welke.
De iPad vind in te zwaar en te duur. Eigenlijk gaat mijn voorkeur uit naar een Samsung omdat ik daar ook een telefoon van heb.
Heeft iemand tips welke? Ik zag de tab 3, 8", die lijkt me wel wat of is dat heel klein?
Maar misschien heeft iemand ook wel tip voor een ander type (of zelfs ander merk)?
<<

Anoniem119

Bericht 29 Apr 2014 09:32

Re: Tablet

Als je geen iPad wilt, kan ik de Nexus 7 aanraden. Dat is een lekker handzaam formaat en een kale Android KitKat. Ik heb zowel de iPad mini als de Nexus 7 en ben over allebei heel tevreden, maar gebruik de iPad meer als ereader en de Nexus meer als echte tablet op de bank. En voordeel: hij is niet zo duur!
<<

Anoniem321

Bericht 29 Apr 2014 09:33

Ik heb sinds kort de LG G-pad. Het is ook een 8 inch en mij bevalt 'ie heel goed. Het beeld is mooi. Je kunt er prettig video's of foto's op bekijken en hij werkt snel. Het enige nadeeltje is dat ik 'm redelijk vaak aan de oplader moet zetten.

Mijn vader heeft de Galaxy tab 2 (10 inch). Deze vind ik persoonlijk minder goed (minder snel, loopt vaak vast).

Ik heb geen ervaring met andere tablets.
<<

Prosecco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 29 Apr 2014 09:36

Die nexus heeft mijn moeder en is inderdaad erg fijn, maar vind ik wel echt te klein. Daarom dacht ik dat 8 inch misschien net fijn zou zijn.
<<

Patsy

Bericht 29 Apr 2014 09:50

Ik heb de Samsung galaxy tab 2, die bevalt me erg goed. Ik heb ook een Samsung telefoon, daardoor vind ik deze tablet handig in gebruik. Ik heb hem sinds juni vorig jaar en hij is nog nooit vastgelopen.
Er is nu een tab 3, mocht je voor Samsung gaan dan zou ik voor de nieuwste gaan.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 29 Apr 2014 09:55

iPad mini weegt niks hoor!
• @found_my_key2sport •

28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Jefi

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 29 Apr 2014 11:00

Ik heb sinds een paar maanden de tab 3 van Samsung. Nog nooit problemen mee gehad en batterij gaat lang mee.
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 29 Apr 2014 11:18

Ik heb de Samsung Galaxy Tab 2 10", bevalt ons prima! Geen problemen mee, nooit gehad.

Terug naar Algemeen