Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Laatst gekregen complimentje

<<

Anoniem58

Bericht 25 Apr 2014 15:53

Laatst gekregen complimentje

Wat is jouw laatst gekregen compliment?

Ik zat te praten met m'n vriendin over de kinderen en toen ze dat Christian precies mij was, ik vroeg hoe ze mij dan ziet en in welk opzicht, ze zei "je danst door het leven".
Ik vond het zo'n mooi en lief complimentje!
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 25 Apr 2014 15:58

Re: Laatst gekregen complimentje

Dat is heel lief.

Ik kreeg vandaag van iemand te horen dat ze heel blij was dat ik een bepaalde brief had gemaakt en niet mijn baas. Nu krijgt ze een forse schadevergoeding.Daar was ik ook wel heel blij mee om te horen. Het was de eerste keer dat ik zo'n brief geschreven heb en blijkbaar was die duidelijk en goed. Mijn baas had van te voren aan gegeven dat ze vaak nog 10 keer achter zo'n brief aan bellen om alles duidelijk te krijgen maar ik heb ze noot aan de tel gehad
2015 💙
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 25 Apr 2014 16:16

ik ben inmiddels 22 kilo afgevallen en dat zien mensen nu. Krijg veel te horen van jemig wat ben je veel afgevallen.
Afbeelding
<<

Anoniem124

Bericht 25 Apr 2014 16:18

Van een vriendin die zij dat ze blij was met zo'n lieve vriendin als ik.
<<

Anoniem50

Bericht 25 Apr 2014 16:26

Gisteren, dat ik altijd behulpzaam ben. En dat wil ik niet zijn, maar als iemand mij om hulp vraagt dan kan ik dat niet negeren.

Gisteravond kreeg ik een app of ik even langs wilde komen. Nee. Maar goed, wat is er aan de hand? De persoon in kwestie had een nieuwe droger, maar kreeg het waterbakje er niet uit. Of ik even kon komen helpen. Nee, daar heb ik absoluut geen zin in, maar kom eraan. Kan de deur niet ver genoeg open en daardoor kan het waterbakje er niet uit. Dat kun je toch verdorie zelf ook wel bedenken? Niet dus....
<<

Anoniem222

Bericht 25 Apr 2014 16:32

Dat is lief zeg Bolletje :)
Super goed dat je zoveel bent afgevallen zeg Sarah!
Haha, dat is gaar Marley. Stom dat je daarvoor moet komen.

Mijn laatste compliment ging over de lippenstift die ik vandaag op heb haha. Lekker oppervlakkig.
<<

Anoniem50

Bericht 25 Apr 2014 16:44

Harrison schreef:Haha, dat is gaar Marley. Stom dat je daarvoor moet komen.

Ja, en dan ook nog zeggen: "Dat dacht ik al". Als je het al dacht zoek dan naar een oplossing i.p.v. mij vragen te helpen. Wat moet ik nog doen als de deur niet ver genoeg opengaat?

Maar goed, ben het gewend. Mijn vader kan er ook wat van. :P
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 25 Apr 2014 17:15

Geen idee meer.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 25 Apr 2014 17:55

Wat knap van jou, Sarah!

Ik kreeg net ook te horen van een vriendin dat het goed te zien is dat ik afgevallen ben. Altijd fijn. :)
• @found_my_key2sport •

28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Nina

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 25 Apr 2014 18:22

Een collega kreeg gister te horen van de directeur dat ze volgend schooljaar mag blijven en hij vroeg haar of ze ook nog een coach wilde (het is erg gangbaar om 2 jaar een coach te hebben).
Ze zei dat ze dat wilde en dat ze graag mij als coach wilde omdat ze zoveel van me kan leren en zo goed met mij kan praten.
Vond ik best heel lief.
<<

Anoniem108

Bericht 25 Apr 2014 19:56

Dat ik er goed uitzag - voormalig collega met wie ik gisteravond uit eten was.
<<

Anoniem187

Bericht 25 Apr 2014 20:05

In het Shameless Selfie topic over mijn foto. En op FB ook over die foto.
<<

Angela

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 25 Apr 2014 21:44

Vanmiddag van mijn collega dat ik een goede mail had opgesteld. Oh en vanavond van de buurman dat ik een schat van een buurvrouw ben. Good day, today :smile:
Those we loved don't go away, they still walk beside us, every day. Unseen, unheard, but always there. Still loved, still missed, still very dear!
<<

Anoniem 52

Bericht 25 Apr 2014 21:49

Er is specifiek om mij gevraagd, op m'n werk om te assisteren tijdens een meeting! Doet me goed :) En ik krijg laatste tijd veel complimenten over m'n uiterlijk; ik ben afgevallen, heb weer 's een bril op tegenwoordig... Oh en fijne complimenten zijn dat m'n vader trots op me zou zijn, hoe ik alles aanpak op 't moment :)
<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 26 Apr 2014 07:34

Op fb en whatsapp over mijn gehaakte rood wit blauw strik voor vandaag ;)
<<

Wolfinschaapskleren

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 26 Apr 2014 12:45

Gisteren dat ik goed had gekookt (lees het eten opgebakken wat mijn man de dag ervoor had gemaakt :razz: ).
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

President

Bericht 26 Apr 2014 13:13

Ik heb de afgelopen week wel van een stuk of zes mensen de vraag gehad of ik ben afgevallen, toch leuk :D
❤️ 7 juni 2018
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 26 Apr 2014 22:45

Vanmiddag van een buurvrouw van mijn ouders dat ze zo onder de indruk is van mijn blogs en dat ik daar misschien later wat mee moet gaan doen, maar vooral nu eerst van me af schrijven. Was heel lief, hartelijk en complimenteus.
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 27 Apr 2014 09:34

Wat fijn Bliss!!
Dat is een behoorlijk compliment Pompoen!

Wij waren gisteren met de kapel aan het spelen op de vrijmarkt en ineens kwam er een man naar mij toe dat ik iets in entertaining moet gaan doen, ik zou daar echt het type voor zijn.
30-04-2017
<<

Sushi

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Bericht 27 Apr 2014 10:23

Ik ben bijna 26 kilo afgevallen. Gisteren met Koningsdag zag ik veel vrienden die ik al een tijdje niet had gezien en ze zeiden allemaal dat ik er goed uitzag. 's Avonds zag ik de moeder van een vriendin en zij zei tegen me: "Je straalt!"
<<

oasis

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 27 Apr 2014 11:38

Wow Sushi, dat is ook heel knap hoor! Speciaal methode voor gebruikt?

Laatste compliment kan ik mij eigenlijk niet echt herinneren..
Waiting for a change to set us free
Waiting for the day when you can be you and I can be me
Waiting for hope to come around
Waiting for the day when hate is lost and love is found
Waiting for a change - Christina Aguilera
<<

Sushi

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Bericht 27 Apr 2014 12:10

Ik volg geen speciaal dieet. Ik heb mijn eetpatroon veranderd. Persoonlijk denk ik dat dat de beste manier is.
Ik snoep weinig tot niet en eet veel fruit en groente en dat werpt zijn vruchten af gelukkig ;)
<<

Anoniem 49

Bericht 27 Apr 2014 12:36

De laatste die me bij is gebleven is op de afdeling.
Mijn leidinggevende vindt het nu al jammer dat ik in oktober van afdeling moet verhuizen. Ze had me graag in haar team gehouden.
<<

Pippin

Kwebbel

Bericht 27 Apr 2014 12:41

Gisteren zei een vriend van me dat hij mij er altijd zo leuk uit vindt zien als ik een jurkje aan heb met een paar pumps eronder.
<<

Lenthe

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 27 Apr 2014 12:44

Mijn laatste compliment was dat mijn haar zo leuk zat (ik ben net naar de kapper geweest) en dat ik een leuke broek aan had.
Een compliment over mijn persoonlijkheid of dat ik wat goeds heb gedaan, weet ik zo even niet
Volgende

Terug naar Algemeen