Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Website nep artikelen rapporteren?

<<

Anoniem65

Bericht 28 Apr 2014 11:00

Website nep artikelen rapporteren?

Ik heb een paar Nikes gekocht via http://www.buroslim.nl. Ik kreeg ze thuis en ze waren hartstikke nep. Ik heb dit direct aan ze gemaild, ze vroegen daarna om foto's. Die heb ik gemaakt en gestuurd en de enige reactie die ik kreeg was: we sell original Nikes, we have a lot of costumers.
Ik heb het ook bij Nike gemeld. Kan ik ook nog ergens melden dat die site nep spullen verkoopt? Zonde van mijn geld en van iedereen die daar iets koopt!

Edit: ze geven dus ook geen oplossing of een adres waar ik de schoenen naar terug kan sturen. Kan ik dit geld laten storneren dan? Het is per creditcard betaald. Ze hebben wel zo'n keurmerk, en ze hebben ook gewoon netjes geleverd (hoewel, de schoenen zaten in een zak en niet in een doos, dus netjes vind ik het niet). Alleen ze zijn dus nep.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 28 Apr 2014 11:06

Re: Website nep artikelen rapporteren?

Ik wil niet lullig doen, maar je kunt toch best wel goed aan deze site zien dat 't niet helemaal in de haak is? De teksten komen duidelijk zo uit een vertaalmachine gerolt en er is nergens een webshopkeurmerk te zien.
Ik zou als ik jou was wel een mailtje ofzo naar Nike sturen, zij kunnen juridische stappen ondernemen tegen dit soort sites.

♥♥
<<

Fauve

Major Yipyapper

Bericht 28 Apr 2014 11:11

Voordat u geniet van eenvoudige uitwisseling & terugkeerbeleid, moet u contact met ons op voor de scheepvaart-mailadres als u items wilt terug te sturen. Alle items teruggestuurd aan ons moeten worden in hun originele staat dwz ongedragen, ongewassen, met tags gekoppeld allen.
Gelieve te bevestigen de kleur, grootte en stijl bij het ​​plaatsen van uw bestelling op basis van foto's die wij aanbieden. Na ontvangst van onze producten, als u niet tevreden bent met kleur of grootte, maar niet de kwaliteit problemen, uitwisseling of gedeeltelijke terugbetaling van de koopsom zijn beschikbaar. Terug verzending is op kosten van koper.
Wat de kwaliteit betreft problemen of verkeerde versie, neem foto's van de items en stuur ze naar ons. Wij nemen de volledige verantwoordelijkheid of er kwaliteitsproblemen zijn betrokken.
Als u graag om items te ruilen voor een andere stijl of verzoek teruggaaf, terug informeer ons het tracking-nummer na de objecten worden verzonden. Zodra wij uw pakket, zullen we herschikken schip het item dat u of restitutie van uw betaling.
Als u vragen hebt over het inleveren van uw producten, neem dan contact met ons op !
04-2014
10-2015
<<

Anoniem304

Bericht 28 Apr 2014 11:13

Elliot schreef:Ik wil niet lullig doen, maar je kunt toch best wel goed aan deze site zien dat 't niet helemaal in de haak is? De teksten komen duidelijk zo uit een vertaalmachine gerolt en er is nergens een webshopkeurmerk te zien.
Ik zou als ik jou was wel een mailtje ofzo naar Nike sturen, zij kunnen juridische stappen ondernemen tegen dit soort sites.

Haha de homepagina van de site alleen al.

Huis
Contact met ons op

:palm:
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 28 Apr 2014 11:15

Hahaha ja Huis!
Daar moest ik hardop om lachen!

♥♥
<<

Saga

Major Yipyapper

Bericht 28 Apr 2014 11:16

Ik zie ook nergens een keurmerk op de site. Sowieso ziet de site er nogal vaag uit.
10.04.17
<<

Anoniem132

Bericht 28 Apr 2014 11:32

Inderdaad een echte fake site. De schoenen zijn of voor mensen of voor vrouwen...
Vind het eigenlijk al best bijzonder dat je nog schoenen thuisgestuurd hebt gekregen.
Ben bang dat je kan fluiten naar je geld.
<<

Linnie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 28 Apr 2014 11:44

Ik heb het aan mijn baas gemeld, en ze heeft de website genoteerd. Ze zou het aan het hoofdkantoor melden (ik werk bij nike).
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

Anoniem260

Bericht 28 Apr 2014 12:01

Jill schreef:Vind het eigenlijk al best bijzonder dat je nog schoenen thuisgestuurd hebt gekregen.
.

My thoughts
<<

Anoniem65

Bericht 28 Apr 2014 12:34

Linnie schreef:Ik heb het aan mijn baas gemeld, en ze heeft de website genoteerd. Ze zou het aan het hoofdkantoor melden (ik werk bij nike).

Ah super, dankjewel. Ik had zelf ook al naar Nike gemaild, kreeg van hun ook al het antwoord dat ik alleen moest bestellen bij officiële verkooppunten. Ik zit er zelf ook nog eens naar te kijken en ik ben idd wel heel erg dom geweest... Ik had wel gegoogled en vond geen negatieve ervaringen. Ik had Nikes op een blog gezien en die kwamen ook van deze site, denk dat ik iets te snel heb gehandeld. Ik heb de schoenen weggegeven, en zij was er heel erg blij mee dus dat is dan wel weer fijn. Volgende keer toch maar weer gewoon in de winkel kopen. Ik wilde alleen zo graag dat model en die zijn nergens meer te koop.
Ik neem aan dat de Nikes bij Zalando wel gewoon echt zijn he? Dan bestel ik daar wel een paar (in de winkels vind ik steeds niet de kleur die ik zou willen).
<<

Linnie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 28 Apr 2014 15:21

SuzieQ schreef:
Linnie schreef:Ik heb het aan mijn baas gemeld, en ze heeft de website genoteerd. Ze zou het aan het hoofdkantoor melden (ik werk bij nike).

Ah super, dankjewel. Ik had zelf ook al naar Nike gemaild, kreeg van hun ook al het antwoord dat ik alleen moest bestellen bij officiële verkooppunten. Ik zit er zelf ook nog eens naar te kijken en ik ben idd wel heel erg dom geweest... Ik had wel gegoogled en vond geen negatieve ervaringen. Ik had Nikes op een blog gezien en die kwamen ook van deze site, denk dat ik iets te snel heb gehandeld. Ik heb de schoenen weggegeven, en zij was er heel erg blij mee dus dat is dan wel weer fijn. Volgende keer toch maar weer gewoon in de winkel kopen. Ik wilde alleen zo graag dat model en die zijn nergens meer te koop.
Ik neem aan dat de Nikes bij Zalando wel gewoon echt zijn he? Dan bestel ik daar wel een paar (in de winkels vind ik steeds niet de kleur die ik zou willen).

Zalando is betrouwbaar. Anders kom je naar Rosada, wij hebben leuke kleuren in de winkel :wink:.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

Anoniem65

Bericht 28 Apr 2014 15:30

Linnie schreef:
SuzieQ schreef:

Zalando is betrouwbaar. Anders kom je naar Rosada, wij hebben leuke kleuren in de winkel :wink:.

Ik ga altijd in Roermond naar het outlet. Of liever gezegd ging, want de laatste tijd heb ik er nooit meer iets gevonden. Ik draag altijd de Lunarglides en zoek nu nog een paar (Lunarglide 5) in een leuke kleur. Ik heb donkergrijs met roze en geel (die zijn versleten en die kleur zou ik wel weer willen) en paars met roze. Ik zoek nu nog donkere met een felle kleur. Dus de schoen donker, de details fel. Niet te vinden!
<<

Anoniem198

Bericht 28 Apr 2014 15:34

Ik weet niet wat voor creditcard je hebt maar ik weet dat als je een Visa kaart hebt je verzekerd bent.
Zou sowieso ook melding maken bij de creditcard maatschappij.
<<

Anoniem65

Bericht 28 Apr 2014 15:41

Victoria schreef:Ik weet niet wat voor creditcard je hebt maar ik weet dat als je een Visa kaart hebt je verzekerd bent.

Ik heb een Mastercard van de Rabobank, ik heb de Rabobank vanochtend gemaild hierover. Ik kon de schoenen niet terugsturen omdat ze geen retour adres geven, en geld terug voor spullen die je wel hebt gekregen lijkt me raar. Dus ik verwacht er niet te veel van.
<<

Anoniem198

Bericht 28 Apr 2014 16:14

SuzieQ schreef:
Victoria schreef:Ik weet niet wat voor creditcard je hebt maar ik weet dat als je een Visa kaart hebt je verzekerd bent.

Ik heb een Mastercard van de Rabobank, ik heb de Rabobank vanochtend gemaild hierover. Ik kon de schoenen niet terugsturen omdat ze geen retour adres geven, en geld terug voor spullen die je wel hebt gekregen lijkt me raar. Dus ik verwacht er niet te veel van.

Ik denk niet dat je hiervoor bij Rabobank moet zijn maar bij de beheerder van je creditcard. Veel creditcards gaan via ICS. Ik weet niet of Rabobank hier ook onder valt.
Als ik jou was zou ik er wel melding van maken ze kunnen vaak meer doen dan je denkt.
<<

Anoniem65

Bericht 28 Apr 2014 16:16

Victoria schreef:
SuzieQ schreef:

Ik denk niet dat je hiervoor bij Rabobank moet zijn maar bij de beheerder van je creditcard. Veel creditcards gaan via ICS. Ik weet niet of Rabobank hier ook onder valt.
Als ik jou was zou ik er wel melding van maken ze kunnen vaak meer doen dan je denkt.

Ik ga meteen even zoeken! Dankje, wie weet kunnen ze er nog iets mee. Hoewel het bewijsmateriaal wel al weg is...
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 28 Apr 2014 18:18

Waar je met nepartikelen ook mee moet uitkijken, is dat als het uit het buitenland komt en het wordt tegengehouden door de douane, JIJ opdraait voor de boete voor het invoeren van namaak artikelen, wat verboden is. De boete is maar liefst 350 euro...
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Anoniem198

Bericht 28 Apr 2014 19:17

weg

Terug naar Algemeen