Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Nieuwe laptop nodig, wie helpt?

<<

Anoniem75

Bericht 20 Apr 2014 10:23

Nieuwe laptop nodig, wie helpt?

Mijn oude laptop heeft het begeven nu zoek ik een nieuwe. Mijn budget is 500 euro en het enige waarvoor ik 'm wil gebruiken is voor :

- Fotoboeken te maken bij bijv. Albelli of Hema
- Er moet Word op staan voor verslagen te kunnen maken
- Beetje surfen op internet
- Om max. 100 foto's op te bewaren en wat bestandjes op te slaan
- Hij moet redelijk snel zijn

Dus niet voor spelletjes, muziek/films downloaden enz en het merk maakt niet uit maar liever geen HP en het hoe niet zo'n grote te zijn maar ook weer geen mini.

Wie heeft zin om mee te zoeken? Ik heb er namelijk 0,0 verstand van..

Wat is bijv. een goed merk en een fijne betrouwbare webshop om er een te bestellen?
Laatst gewijzigd door Anoniem75 op 20 Apr 2014 10:26, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 20 Apr 2014 10:25

Re: Nieuwe laptop nodig, wie helpt?

Had Raaf onlangs ook niet een nieuwe gekocht?
<<

Zonnetje

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 20 Apr 2014 10:27

Ik heb in januari een Asus gekocht en die bevalt heel goed. Hij gaat zonder stroom lekker lang mee, is licht en snel. Ik heb een 15 inch-scherm en dat is inderdaad niet heel groot en niet heel klein. Ik ben nu niet thuis, maar als ik thuis ben, kan ik het typenummer wel eens opzoeken. Hij was alleen wel een stuk duurder, maar je hebt er vast ook goedkopere versies van.

Hij lijkt hier op:
Afbeelding
Laatst gewijzigd door Zonnetje op 20 Apr 2014 10:30, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

expressob

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 20 Apr 2014 10:29

Je kunt ook in de winkel informeren, iedereen heeft hier toch wel zn eigen voorkeur.
Voor €500 heb je wel een laptop naar je zin hoor. Ik ben fan van Toshiba
<<

Anoniem 63

Bericht 20 Apr 2014 10:44

Ik vind Asus inderdaad heel fijn. Goede prijs-kwaliteitverhouding. Zelf heb ik me idd in een aantal zaken laten informeren en uiteindelijk gekocht bij Saturn omdat ze daar t goedkoopst waren.
<<

Anoniem75

Bericht 20 Apr 2014 10:55

Mijn oude laptop is ook van Asus. Prima ding idd.

Ik wil de laptop wel online bestellen en heb niet echt tijd om naar verschillende zaken te gaan voor info eigenlijk. Dus ik dacht ik doe het hier.

Is dit bijv. een prima laptop voor mij? Harde schijf 500 gb en intern geheugen 6 gb?

http://www.paradigit.nl/asus-r512ca-sx2 ... tails.aspx
<<

Anoniem 63

Bericht 20 Apr 2014 10:57

Die cijfers zeggen mij nooit zoveel :p dus daar kan ik je niet mee helpen. Zal straks eens kijken wat die van mij 'heeft'.
<<

expressob

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 20 Apr 2014 11:01

Kieskeurig.nl en vergelijk.nl
<<

Anoniem75

Bericht 20 Apr 2014 11:03

Kenya schreef:Die cijfers zeggen mij nooit zoveel :p dus daar kan ik je niet mee helpen. Zal straks eens kijken wat die van mij 'heeft'.
Ja mij dus ook niet :nerd:
<<

Anoniem187

Bericht 20 Apr 2014 11:19

Ik heb de Sony Vaio, ben er ontzettend tevreden over. Recentelijk gekocht.
<<

Anoniem 63

Bericht 20 Apr 2014 12:11

De Vaio heb ik ook nog over getwijfeld ja, mooi ding! Maar daar vond ik het touch pad persoonlijk niet zo lekker werken.

Ik heb 4,00 GB Intern geheugen en een Intel Core processor. Harde schijf kan ik zo ff niet vinden, maar is volgens mij 400 of 500. Ik gebruik 'm voor dezelfde doeleinden als jij dus die uit je link lijkt me prima dan!
<<

Anoniem 63

Bericht 20 Apr 2014 12:13

Let trouwens wel op dat je het Office pakket met Word enzo er los bij moet kopen vaak. (of via via aan een illegale versie moet kunnen komen :p)
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 20 Apr 2014 12:14

Ik heb een Acer gekocht toen ik een nieuwe laptop nodig had. Het heeft een touch screen etc, Windows 8, naja goed.. waar ik op zou letten is voornamelijk je processor. Dus of je een Core i3, i5 of i7 wil hebben, de 7 is voor hele zware programmas, de 5 is redelijk standaard en dan heb je nog de 3.
<<

Anoniem 63

Bericht 20 Apr 2014 12:16

Ik heb een i3, maar schijn ook niet meer nodig te hebben omdat ik er dus ook geen spellen enzo op draai.
<<

Anoniem 52

Bericht 20 Apr 2014 13:26

Ik zou iig geen AMD nemen, die branden namelijk door! Een Intel Core schakelt zichzelf uit bij oververhitting bijv. maar brandt niet door. Verder maken merken ook niet heel veel meer uit, voor wat jij nodig hebt, hoor! Asus, Acer, HP... Ander hoesje, zelfde resultaten, is mij verteld.

http://www.mediamarkt.nl/mcs/product/TO ... langId=-11

Bijvoorbeeld!
<<

PiP

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 20 Apr 2014 14:29

Mijn besteld meestal bij Azerty.nl
December 2009
juli 2012
<<

Happydobby

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 21 Apr 2014 00:05

Hier een vaio van 400 euro, is niet de beste helaas. het internet was traag, gelukkig kon mijn vriend het met een update sneller krijgen. Er zat geen office bij dus nu een illigale versie erop. Voor internet/fotoboeken is hij prima.
M:21072011
J :08012014
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 21 Apr 2014 08:14

Razz schreef:Mijn oude laptop is ook van Asus. Prima ding idd.

Ik wil de laptop wel online bestellen en heb niet echt tijd om naar verschillende zaken te gaan voor info eigenlijk. Dus ik dacht ik doe het hier.

Is dit bijv. een prima laptop voor mij? Harde schijf 500 gb en intern geheugen 6 gb?

http://www.paradigit.nl/asus-r512ca-sx2 ... tails.aspx

De laptop op de link is niet het snelste wat er is (hij heeft een snelheid van 1.8 Ghz en er is wel 2.4 ofzo) maar voor wat jij met je laptop wil doen is het prima. Wees je er wel van bewust dat hij windows 8 erop heeft, dat besturingssysteem is gebouwd voor een touchscreen, wat hier niet op zit. Mijn ervaring met windows 8 is dat je er mee om moet kunnen gaan, anders is het niet lekker werken.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

PiP

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 21 Apr 2014 15:23

Mijn man heeft Windows 8 bij mijn schoonouders zo ingesteld dat het werkt als Windows 7.
December 2009
juli 2012
<<

Anoniem75

Bericht 21 Apr 2014 19:35

Ik zit nu te twijfelen of ik niet nog een slag kleiner ga. Een 11,6 inch. Nu heb ik er een gevonden die een i3 processor heeft en bij de ander staat dit een perfecte combinatie van de Intel® Celeron® 1007U processor, Intel HD Graphics grafische processor wat is nou beter/fijner? Beide zijn van Asus.

Windows 8 lijkt me ook niks en als ik het daadwerkelijk niks vind kan een kennis er nog iets anders opzetten.
<<

Zonnetje

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 21 Apr 2014 19:38

Mijn schoonvader heeft er veel verstand van en die zei dat ik beter geen Celeronprocessor kon nemen. Ik weet niet meer waarom, maar een Intel core processor is veel beter.
<<

Anoniem75

Bericht 21 Apr 2014 19:43

Oh oke. Van wat Bazinga zei over AMD wist ik al dat dat ook niet goed is. Dan ga ik toch voor een met Intel processor. Alleen nu twijfel ik nog tussen een 11,6 inch of een 15,6 inch..
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 21 Apr 2014 19:46

Celeron is bij mijn weten trager dan intel core.

Je zegt dat je fotoboeken wilt maken : ik denk dan 11,6 inch dan te klein is qua scheem. Ik heb 13,3 en dat is soms al aan de kleine kant.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Raaf

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Bericht 22 Apr 2014 09:51

Ik heb afgelopen vrijdag ook een nieuwe laptop gehaald. Deze is van Acer en kost 600 euro. Maar er was nog een versie met hetzelfde model, alleen was deze geloof ik rond de 400 euro. Maar wel een stukje langzamer, is het ook het model hiervoor. De laptop die ik nu heb is met windows 8 en intelcore 13 ofzoiets. Uhh... zoveel verstand heb ik er niet van. :smile:

Ik ben er erg blij mee, omdat deze laptop een stuk kleiner en lichter is. Had hiervoor echt z'n koelkastmodel. ;)
Afbeelding
<<

Anoniem75

Bericht 22 Apr 2014 09:52

Hoeveel inch heb je Raaf?
Volgende

Terug naar Algemeen