Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Stel je eens voor..

<<

Anoniem304

Bericht 18 Apr 2014 15:22

Stel je eens voor..

Je loopt de supermarkt in, gaat naar de flessenautomaat en daar hangt nog een flessenbon in.

Wat doe je?

*Ik lever die bon zelf in, leuke meevaller.
*Ik geef de bon af bij de servicebalie.
*Anders, namelijk..
<<

Joan

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 18 Apr 2014 15:26

Re: Stel je eens voor..

Ik zou 'm zelf inleveren.
<<

Anoniem162

Bericht 18 Apr 2014 15:26

Dat heb ik al vaker meegemaakt en ik lever de bon in bij de balie/kassa. (dus niet om zelf het geld in ontvangst te nemen)
<<

Prosecco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 18 Apr 2014 15:40

Ik kijk om me heen of er niet iemand net wegloopt. Als dat niet zo is lever ik de bon zelf in.
<<

Anoniem304

Bericht 18 Apr 2014 16:10

Ik zou 'm ook zelf inleveren, voor geld dus.

Ik heb iemand op Facebook die heeft een hele boze status dat iemand nu een leuk weekend heeft omdat ze haar flessenbon had laten hangen. Eigenlijk reageert iedereen vrij boos en toen kwam het idee voor dit topic.

Ik heb zelf m`n bon ook wel eens laten hangen. Tsja, jammer.
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 18 Apr 2014 16:13

Ik zou de bon afgeven en niet zelf gebruiken.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 18 Apr 2014 16:20

Cotton schreef:Ik zou 'm ook zelf inleveren, voor geld dus.

Ik heb iemand op Facebook die heeft een hele boze status dat iemand nu een leuk weekend heeft omdat ze haar flessenbon had laten hangen. Eigenlijk reageert iedereen vrij boos en toen kwam het idee voor dit topic.

Haha een heel leuk weekend? Door die paar centen?
R. 2013💙
D. 2016💜
<<

Anoniem173

Bericht 18 Apr 2014 16:21

Ik kijk km me heen en lever hem zelf in als niemand rondloopt.
<<

Anoniem304

Bericht 18 Apr 2014 16:24

Carool schreef:

Haha daarom. Ik moest er om lachen, zowel om het verhaal als de reacties. Was er een beetje verbaasd van, ook. :razz:
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 18 Apr 2014 16:27

Haha ja ik kan me er niks bij voorstellen.

Als ik een bonnetje vind hou ik hem.
R. 2013💙
D. 2016💜
<<

Anoniem132

Bericht 18 Apr 2014 16:38

Ik zal het, als ik degene die de flessen inleverde niet meer zie, zelf inleveren en een heeeel leuk weekend hebben :wink:
Laatst gewijzigd door Anoniem132 op 18 Apr 2014 16:38, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 18 Apr 2014 16:38

ik zou hem zelf inleveren. Zou eerst wel om me heen kijken of er niet iemand in de buurt is. Heb het al eens meegemaakt. Ging toen ook nog een een bedrag van 8 euro
Afbeelding
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 18 Apr 2014 16:39

Als er een bus hangt voor het goede doel ( hangt bij de AH altijd) dan stop ik hem daar in. Anders een mooie meevaller voor mijzelf.

Bloemetjesgordijn

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 18 Apr 2014 16:47

Ik zou 'm ook zelf houden denk ik. Ben de mijne ook wel eens verloren tussen de inzamelautomaat en kassa. Ja helaas dan is iemand anders weer blij met die euro.
<<

Chaos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 18 Apr 2014 17:07

Vroeger zou ik hem afgegeven hebben maar sinds ik zelf eens een bon van rond de 25 euro ben vergeten eruit te halen en die weg was toen ik terug liep toen ik eraan dacht, hou ik het ook zelf.
Afbeelding

I & N juni 2010
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 18 Apr 2014 17:11

Als ik niemand zie om me heen die hem vergeten is dan lever ik hem zelf in.
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Anoniem315

Bericht 18 Apr 2014 17:13

Ik zou hem zelf inleveren. Altijd leuk, die paar centen :thumbup: (Ze vinden de eigenaar toch nooit weer, lijkt me)
<<

Anoniem75

Bericht 18 Apr 2014 17:14

Prosecco schreef:Ik kijk om me heen of er niet iemand net wegloopt. Als dat niet zo is lever ik de bon zelf in.

Ik zou hetzelfde doen
<<

Anoniem 53

Bericht 18 Apr 2014 17:55

Carool schreef:

Nou ja wie weet hoeveel ze ingeleverd had?

Ik zou 'm zelf inleveren. Kan er zelf ook niet wakker van liggen als dat bij mij zou gebeuren.
<<

Anoniem51

Bericht 18 Apr 2014 18:00

Cotton schreef:
Carool schreef:

Haha daarom. Ik moest er om lachen, zowel om het verhaal als de reacties. Was er een beetje verbaasd van, ook. :razz:

Nouja, als je ene verjaardag hebt gehad en je hebt drie bierkratten incl flesjes en een stuk of vijftien petflessen ingeleverd, dan praat je wel over een leuk bedragje.
<<

Anoniem121

Bericht 18 Apr 2014 18:05

Carool schreef:

Wij leveren 2x per jaar statiegeld in dan tikt het wel aardig aan. Alles bij elkaar iedere keer een ruime kar boodschappen. Maar meestal krijgen we meerdere bonnetjes omdat niet alles in een keer mee kan dus veel meer dan 15 euro zal er niet op staan als ik er 1 vergeet.
<<

mida4you

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 18 Apr 2014 18:13

Ik zou hem zelf inleveren
Z. 3 augustus 2010 & A. 23 augustus 2013
<<

Anoniem123

Bericht 18 Apr 2014 19:14

Als ik zelf flessen etc inlever en het zou veel geld zijn zou ik wel dubbel checken of ik het bonnetje wel gepakt hebt.

En ik zou hem zelf inleveren als ik een bonnetje zou vinden, of diegene moet net weglopen.
<<

Anoniem260

Bericht 18 Apr 2014 19:21

Silly-One schreef:Als er een bus hangt voor het goede doel ( hangt bij de AH altijd) dan stop ik hem daar in. Anders een mooie meevaller voor mijzelf.

+1

Dan had de inleveraar maar beter op moeten letten :smile:
<<

Anoniem50

Bericht 18 Apr 2014 19:31

Dan kijk ik of er iemand wegloopt en zo niet, dan zeg ik dank je wel en lever hem zelf in bij de kassa.
Volgende

Terug naar Algemeen