Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Cadeau verjaardag vader (65 jaar)

<<

Anoniem 53

Bericht 20 Apr 2014 16:09

Cadeau verjaardag vader (65 jaar)

Mijn vader wordt volgende maand 65, maar ik heb geen idee wat ik moet kopen/geven. Weekendje weg, etentjes en dat soort dingen wil hij niet, anders had ik zoiets kunnen doen. Iemand tips?
<<

expressob

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 20 Apr 2014 17:39

Re: Cadeau verjaardag vader (65 jaar)

Wat voor type is je vader? En waar houd hij van?
<<

expressob

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 20 Apr 2014 17:47

http://65jaarkado.nl

http://www.yoursurprise.nl

http://www.bestelkado.nl

Misschien zie je wat leuks of kom je op een idee, ff googlen ;)
<<

Joan

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 20 Apr 2014 19:42

Misschien kunnen jullie een foto laten maken met alle broers en zussen? Of misschien met de hele familie? Mijn schoonvader vond dit erg leuk om te krijgen.
<<

Anoniem 53

Bericht 21 Apr 2014 02:14

ExpressoB, die sites ga ik even bekijken.

Joan, hij heeft al een foto van mij en mijn zusje gekregen een paar jaar terug en hij krijgt nu een mooie foto van mijn neefje (zijn kleinkind). Het is op zich hartstikke leuk, maar misschien worden het dan wel heel veel foto's.
<<

Senseo

Noob

Bericht 21 Apr 2014 23:43

Een bijzondere activiteit zoals een luchtballonvaart? (Wel een beetje duur).
Of valt dat onder dezelfde categorie als weekendjes weg en een etentje?
<<

Anoniem 53

Bericht 22 Apr 2014 13:28

Ballonvaart sowieso niet, dat is inderdaad vrij duur en dan krijg ik op m'n kop dat ik zoveel geld aan hem uit heb gegeven. En denk dat hij dat niet zo leuk vindt. Een bijzondere activiteit heb ik wel aan zitten denken, beetje rond zitten kijken op vakantieveilingen maar dat is het allemaal niet.
<<

Anoniem40

Bericht 22 Apr 2014 13:32

Mijn vader is laatst gaan parachutespringen. En we hebben een keer een wijnproeverij cadeau gedaan. Of iets voor een hobby?
<<

Anoniem 53

Bericht 22 Apr 2014 13:46

Parachutespringen durf ik niet te geven, hij is hartpatiënt.

Waarschijnlijk heb ik iets gevonden. Mijn vader tuiniert graag en heb nu een straatnaambord gezien waar ik dan iets op laat zetten, kan hij in zijn tuin hangen.
<<

expressob

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 23 Apr 2014 08:26

Ja zag ik op 1vd sites vond ik ook leuk

Terug naar Algemeen