Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Fijne paasdagen allemaal

<<

Purple_

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 30

Geregistreerd: 19 Apr 2014 04:08

Bericht 20 Apr 2014 05:20

Fijne paasdagen allemaal

Bij deze allemaal fijne paasdagen!
Lekker genieten van ontbijt en lunch samen, kindjes die op zoek gaan naar de verstopte eieren of andere leuke activiteiten die gepland staan.

Of als je helemaal niks gaat doen, geniet van de rust ;-)
You make me feel like a natural woman
<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Berichten: 5575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:30

Bericht 20 Apr 2014 08:32

Re: Fijne paasdagen allemaal

Fijne Paasdagen!
<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1919

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 20 Apr 2014 09:18

Re: Fijne paasdagen allemaal

FIjne paasdagen!
<<

Mikado

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 870

Geregistreerd: 22 Sep 2013 19:25

Bericht 20 Apr 2014 10:04

Re: Fijne paasdagen allemaal

Fijne paasdagen!

Wij hebben net lekker ontbeten en voor de rest van de dag gaan we hopelijk in de zon in de tuin zitten (of bevallen!)
2014 2016 2019
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 20 Apr 2014 10:31

Re: Fijne paasdagen allemaal

Afbeelding
Fijne Pasen allemaal!!
2014 2016
<<

expressob

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2005

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:44

Bericht 20 Apr 2014 10:33

Re: Fijne paasdagen allemaal

Fijne Pasen!

Ik zit helaas alleen vandaag (morgen misschien ook)
Heb zo als ontbijt een warme matser met roomboter en witte basterdsuiker hmmmmm
<<

Anoniem 63

Bericht 20 Apr 2014 10:41

Re: Fijne paasdagen allemaal

Fijne Pasen!

Hier begon ie helaas niet zo goed vanwege opspelende PDS. Voor t eerst in mn leven niet naar de kerk met Pasen :( Maar hopelijk trekt t straks helemaal weg en kan ik vanavond aan de gourmet en morgen aan de Paasbrunch! Nu maar ff lekker niks.
<<

expressob

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2005

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:44

Bericht 20 Apr 2014 10:44

Re: Fijne paasdagen allemaal

Wat vervelend hopelijk trekt het weg.
<<

Anoniem 63

Bericht 20 Apr 2014 10:46

Re: Fijne paasdagen allemaal

Dankje, ja is even balen, maar t gaat de goede kant weer op gelukkig. Even afwachten hoe de croissants vallen, haha.
Waarom zit je alleen?
<<

Anoniem 63

Bericht 20 Apr 2014 10:47

Re: Fijne paasdagen allemaal

Dankje, ja is even balen, maar t gaat de goede kant weer op gelukkig. Even afwachten hoe de croissants vallen, haha.
Waarom zit je alleen?
<<

Anoniem187

Bericht 20 Apr 2014 11:28

Re: Fijne paasdagen allemaal

Vanochtend heb ik uitgeslapen, straks wat uitgebreider lunchen met mijn ouders en rond 17.00u gaan we naar mijn opa en oma met mijn oom, tante en nichtje en gaan we eieren zoeken en daar lekker borrelen. En ik ga heerlijk van de zon genieten :D
<<

expressob

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2005

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:44

Bericht 20 Apr 2014 11:42

Re: Fijne paasdagen allemaal

Kenya schreef:Dankje, ja is even balen, maar t gaat de goede kant weer op gelukkig. Even afwachten hoe de croissants vallen, haha.
Waarom zit je alleen?


Omdat iedereen pasen aan het vieren is of iets anders. Ben vorige week bij mn moeder geweest, ze woont zo'n 155km hier vandaan dus nu kan ik niet heen.
<<

Anoniem 63

Bericht 20 Apr 2014 11:45

Re: Fijne paasdagen allemaal

Oh, dat is wel jammer! Maar misschien een uitgelezen kans om lekker wat voor jezelf te doen? (serie kijken, wandeling maken, kast uitmesten etc.)
<<

Anoniem50

Bericht 20 Apr 2014 12:01

Re: Fijne paasdagen allemaal

Fijne paasdagen allemaal!

Mijn paasdagen zijn super begonnen en vanochtend heb ik een kaasbol met een halve plak kaas gehad. Nu zit ik op hete kolen. Ik moet met iemand praten en degene zit bij familie om daar Pasen te vieren. Zo jammer. :P
<<

expressob

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2005

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:44

Bericht 20 Apr 2014 12:08

Re: Fijne paasdagen allemaal

Kenya schreef:Oh, dat is wel jammer! Maar misschien een uitgelezen kans om lekker wat voor jezelf te doen? (serie kijken, wandeling maken, kast uitmesten etc.)


Lief dat je meedenkt. Heb al zoveel vrije tijd dus weinig om handen vandaag.
Misschien vanmiddag maar ff naar buiten, ga nu maar een film downloaden.
<<

Anoniem 63

Bericht 20 Apr 2014 12:15

Re: Fijne paasdagen allemaal

Het is (hier) mooi weer dus naar buiten gaan lijkt me zeker een aanrader! Ga zelf soms dan met de camera op pad, beetje foto's maken in een park ofzo. Heb je nog iets te doen buiten ook, haha.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12921

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 20 Apr 2014 13:03

Re: Fijne paasdagen allemaal

Fijne paasdagen allemaal
Afbeelding
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 15:55

Bericht 20 Apr 2014 13:07

Re: Fijne paasdagen allemaal

Fijne Pasen :)
Wij gaan straks naar mijn schoonfamilie en heb daarom net een appeltaart gebakken om mee te nemen. Ruikt lekker!
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:43

Bericht 20 Apr 2014 13:16

Re: Fijne paasdagen allemaal

Afbeelding
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

Mo-Lola

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 187

Geregistreerd: 11 Sep 2013 09:17

Woonplaats: h.i.a

Bericht 20 Apr 2014 13:20

Re: Fijne paasdagen allemaal

Fijne paasdagen :albino:
Vandaag alleen omdat mijn vriend moet werken maar vanavond gezellig met zijn 2tjes gourmetten.
Net al een uur met de honden gelopen in het zonnetje.
Morgenochtend naar het bos en daarna naar mijn schoonouders.
22-10-2012 :D
<<

Rose.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2414

Geregistreerd: 04 Sep 2013 21:13

Bericht 20 Apr 2014 13:58

Re: Fijne paasdagen allemaal

Vrolijk pasen allemaal!

Zelf donderdag The Passion gekeken, gister met schoonfamilie uit eten geweest en vanochtend had mijn vriend een heerlijk ontbijt gemaakt. Daarna een stuk gewandeld en nu op weg naar mn ouders om daar de rest van de paasdagen door te brengen met o.a. morgen paasbrunch ♥ :love:
Mijn blog: http://www.enjoycelife.nl

Want de allermooiste bloemen, groeien vlak langs het ravijn
En om die te kunnen plukken moet je durven bang te zijn ♥
<<

Vintage

Kletskop

Berichten: 970

Geregistreerd: 02 Sep 2013 18:27

Bericht 20 Apr 2014 17:41

Re: Fijne paasdagen allemaal

Fijne paasdagen! :albino:
Happiness comes
from within you.
You'll never find it by
chasing relationships,
jobs, beauty, money.
Happiness Always
starts within.
<<

Anoniem 43

Bericht 21 Apr 2014 09:23

Re: Fijne paasdagen allemaal

Fijne tweede paasdag iedereen!

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers