Fijne paasdagen allemaal
Lekker genieten van ontbijt en lunch samen, kindjes die op zoek gaan naar de verstopte eieren of andere leuke activiteiten die gepland staan.
Of als je helemaal niks gaat doen, geniet van de rust ;-)
Maar hopelijk trekt t straks helemaal weg en kan ik vanavond aan de gourmet en morgen aan de Paasbrunch! Nu maar ff lekker niks.Kenya schreef:Dankje, ja is even balen, maar t gaat de goede kant weer op gelukkig. Even afwachten hoe de croissants vallen, haha.
Waarom zit je alleen?

Kenya schreef:Oh, dat is wel jammer! Maar misschien een uitgelezen kans om lekker wat voor jezelf te doen? (serie kijken, wandeling maken, kast uitmesten etc.)

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers