Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

joden in oekraine

<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 18 Apr 2014 19:56

joden in oekraine

http://112misdaad.nl/joden-moeten-zich- ... n-donetsk/

ik las net bovenstaand bericht op facebook. Was er een beetje van geschrokken,hoop dat het niet waar is.
<<

Leipe Loetje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 18 Apr 2014 20:53

Re: joden in oekraine

Nou, inderdaad. Krijg er de kriebels van!
2010 & 2012

Afbeelding
<<

Surya

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 18 Apr 2014 21:17

Wat naar!
<<

Anoniem130

Bericht 18 Apr 2014 21:47

Het is wel waar, zag het paar dagen geleden ook al langskomen op de facebook van Danny Ayalon (Israëlische diplomaat). Ze weten alleen niet van wie het afkomstig is, want de governor waardoor het getekend is ontkent betrokkenheid. Maja, of het inderdaad niet door hem goedgekeurd is of dat hij het nu simpelweg ontkent weet je toch niet.

Het verbaast me helaas niet. In en in triest. Joden blijven toch altijd en eeuwig een vervolgd volk. Vind je het gek dat ze een eigen land willen. :( Paar weken geleden ook in Amerika weer een ex-KKK-lid dat in een Joods gemeenschapscentrum mensen vermoord heeft. En van de week ook weer terreurslachtoffers in Israël zelf. Bah, word er heel verdrietig van.
Laatst gewijzigd door Anoniem130 op 19 Apr 2014 11:54, in totaal 2 keer gewijzigd.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 19 Apr 2014 11:40

Oh bah.. wat een naar bericht. Dit deden ze in WOII natuurlijk ook, eerst alle Joden laten registreren zodat duidelijk was waar iedereen woonde en om hoeveel Joden het ging. Heel eng dit bericht..
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 19 Apr 2014 22:17

Oh vreselijk. Ik kan hier zo boos en verdrietig om worden.
<<

Anoniem187

Bericht 20 Apr 2014 11:16

Hier krijg ik rare gevoelens bij.. Brrrr

Terug naar Algemeen