Rijbewijs verlengen, opnieuw verklaring geschiktheid?
Hoopte dat iemand hier het weet, want op internet kan ik het niet duidelijk vinden.
Ik heb vroeger als kind epilepsie gehad en bij halen van mijn rijbewijs en later bij mijn motorrijbewijs, moest ik dus zo'n eigen verklaring invullen en doktersgegevens enzo regelen voor een verklaring van geschiktheid.
Alleen nu ben ik eraan toe om mijn rijbewijs te verlengen, alleen moet ik nu ook weer opnieuw die verklaring van geschiktheid regelen?





