Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Zonnig weer, maar niet warm.

<<

caribbeanlover

Bericht 16 Apr 2014 14:24

Zonnig weer, maar niet warm.

Hier geeft die aan dat het 11.8 is en ik blijf voorlopig mijn winterjas aanhouden ook al loopt zowat iedereen hier naakt rond.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12259

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 16 Apr 2014 14:27

Re: Zonnig weer, maar niet warm.

Het ligt aan de wind. De wind is fris, maar verder kon ik net wel zonder jas buiten fietsen een klein stukje. De zon schijnt hier lekker en ik vond het net wel lekker warm in de zon.
Mijn winterjas ligt al een paar weken in de kast, gebruik mijn dikke vest als jas momenteel.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem99

Bericht 16 Apr 2014 14:29

Re: Zonnig weer, maar niet warm.

Ik moest vanmorgen even het oud papier en het plastic buiten zetten en ik vond het warmer dan verwacht! Winterjas trek ik allang niet meer aan. Als die eenmaal is uitgeweest, dan blijft 'ie uit ;)
<<

Anoniem122

Bericht 16 Apr 2014 14:37

Re: Zonnig weer, maar niet warm.

Zullen we ruilen? Hier is het super warm en benauwd maar totaal niet zonnig.
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6445

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 16 Apr 2014 14:42

Re: Zonnig weer, maar niet warm.

Ik zit nu even met mn rug naar de zon toe buiten te wachten, hier is het heerlijk!
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Anoniem315

Bericht 16 Apr 2014 14:42

Re: Zonnig weer, maar niet warm.

Hier is het heerlijk, zo lang je niet in de wind komt. Ik heb net de ramen achterhuis gelapt in een shirtje met lange mouwen (en een broek en schoenen :^^: )
<<

Raaf

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 368

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:31

Bericht 16 Apr 2014 14:53

Re: Zonnig weer, maar niet warm.

Ik heb de verwarming aangezet. Ook al schijnt heerlijk het zonnetje, het is erg fris in huis.
Afbeelding
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:28

Bericht 16 Apr 2014 14:59

Re: Zonnig weer, maar niet warm.

In huis vind ik het ook fris maar buiten in het zonnetje is het heerlijk en heb ik alleen een vestje aan.
Trots op mijn stoere ventje!
<<

caribbeanlover

Bericht 16 Apr 2014 15:07

Re: Zonnig weer, maar niet warm.

Raaf schreef:Ik heb de verwarming aangezet. Ook al schijnt heerlijk het zonnetje, het is erg fris in huis.


Ik ook
<<

Anoniem 43

Bericht 16 Apr 2014 15:16

Re: Zonnig weer, maar niet warm.

Ik vind het lekker buiten, het is hier rond de 14 graden, maar in de zon -uit de wind- is het zonder jas goed te doen.
De zon staat ook vol op ons huis, dus binnen wordt het ook al snel warm.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12922

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 16 Apr 2014 15:28

Re: Zonnig weer, maar niet warm.

hier is het ook heerlijk. Hier achterhuis is het 22 graden in de zon en windstil.

Ik zie hier ook allemaal mensen met blote armen. Dat doe ik nog niet. Heb mijn winterjas ook nog aan
Afbeelding
<<

Anoniem50

Bericht 16 Apr 2014 16:11

Re: Zonnig weer, maar niet warm.

Ik had het vandaag alleen maar warm. Maar inderdaad, het windje was fris.
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 16 Apr 2014 18:35

Re: Zonnig weer, maar niet warm.

Uit de wind en in de zon was het vandaag inderdaad lekker weer. Ik heb al een paar weken de winterjas niet meer aan.
2014 2016
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2813

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 16 Apr 2014 18:38

Re: Zonnig weer, maar niet warm.

Ik heb denk ik ook al een maand geen winterjas meer aan, maar een tussenjas. En vanmiddag zelfs alleen een tshirtje en de kap van de auto open...
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Anoniem187

Bericht 16 Apr 2014 19:41

Re: Zonnig weer, maar niet warm.

Hier is het heerlijk buiten!
<<

Anoniem253

Bericht 16 Apr 2014 19:44

Re: Zonnig weer, maar niet warm.

Hier ook! Heb vanmiddag in een hempje in de zon gezeten :-)
<<

Anoniem187

Bericht 16 Apr 2014 20:07

Re: Zonnig weer, maar niet warm.

Ik zat net nog heerlijk in het zonnetje. Nu issie weg, maar het was echt lekker.
<<

Anoniem91

Bericht 17 Apr 2014 09:33

Re: Zonnig weer, maar niet warm.

Gister was het in de tuin gewoon heet! Er stond helemaal geen wind en dan vol de zon dus ik lag 's middags lekker in mijn onderbroek en hemdje in de tuin even die melkflessen bijkleuren.
<<

Anoniem119

Bericht 17 Apr 2014 09:39

Re: Zonnig weer, maar niet warm.

Ik heb m'n zomerjas juist weer terug geruild voor m'n winterjas. Ik ging gisterochtend naar m'n werk om 6 uur en toen was t maar 2 (!!) graden! Ik had gewoon handschoenen aan!
Vanochtend was t alweer wat warmer, 6 graden.

Ik vind t idd een stuk kouder dan in maart.
<<

Anoniem304

Bericht 17 Apr 2014 09:40

Re: Zonnig weer, maar niet warm.

Ik had gisterenochtend en vanochtend ook weer handschoenen aan Marin. Heb zo snel koude handen, brr!!
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12259

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 17 Apr 2014 09:41

Re: Zonnig weer, maar niet warm.

In de ochtend is het deze week inderdaad koud. Is ook aangegeven, maar als de zon overdag schijnt geen last van de kou. Gisteren middag nog lekker in de zon staan tennissen en zonder jas terug kunnen fietsen.
Hopelijk vandaag weer zo een dag.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers