Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Nieuwe Facebook borstkanker actie

<<

Anoniem 49

Bericht 10 Apr 2014 23:13

Nieuwe Facebook borstkanker actie

Hij is er weer!

Je had niet moeten liken of moeten antwoorden! Dit komt over waaien uit Engeland… Dit is daar het 2014 borstkanker bewustzijn spel. Nu moet je een van de onderstaande 14 statussen kiezen en posten op je status.
Wees niet een onsportief. Kies je vergif, en wijzig je status in:
1) Verdomme diarree
2) Ik heb mn borsten gebruikt om een snelheidsbon te voorkomen
3) Heeft iemand een tampon, ik zit zonder
4) Hoe kom ik van voetschimmel af
5) Waarom is niemand in de buurt als ik geil ben?
6) Geen wc-papier vaarwel sokken!
7) Iemand bood me een baan als prostituee, maar ik ben huiverig.
Ik denk dat ik verliefd ben op iemand, wat moet ik doen?
9) Ik heb besloten om te stoppen met het dragen van ondergoed.
10) Ik hou nog steeds van mijn ex.
11) Ik weet echt niet hoe ik iedereen kan vertellen dat ik er ziek van ben om te verbergen dat ik homo ben.
12) Ik denk dat het ‘to good to be true is’ dat ik zwanger ben.
13) Ik heb net € 7000 gewonnen op een kraskaart
14) Ik heb net ontdekt dat ik ben bedrogen in de afgelopen 5 maanden.
Plaats zonder uitleg.
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:28

Bericht 10 Apr 2014 23:31

Re: Nieuwe Facebook borstkanker actie

Aha, nu valt nummer 12 op zijn plek. Vond het al zo`n vreemde status bij haar.
Trots op mijn stoere ventje!
<<

SuperGrover

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 710

Geregistreerd: 10 Sep 2013 23:33

Bericht 10 Apr 2014 23:34

Re: Nieuwe Facebook borstkanker actie

Ik word zo cranky van dit soort onzin. Gelukkig sterven er opslag minder mensen aan borstkanker als je op facebook zet dat je 7000 euro hebt gewonnen. Nuttig.
<<

Anoniem 49

Bericht 10 Apr 2014 23:43

Re: Nieuwe Facebook borstkanker actie

Inderdaad SG!
<<

Zero

Bericht 11 Apr 2014 00:25

Re: Nieuwe Facebook borstkanker actie

Sja, dat soort dingen hoeven voor mij ook niet zo. Ik denk dat ik dit jaar gewoon weer Pink Ribbon spullen ga verkopen. Ik denk dat ik daar ietsjes meer mee help... :banaan:
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17737

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 11 Apr 2014 07:49

Re: Nieuwe Facebook borstkanker actie

Zo dom dit soort dingen. :palm:
• @found_my_key2sport •

28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 11 Apr 2014 08:08

Re: Nieuwe Facebook borstkanker actie

Ik heb iemand dus uitgebreid advies gegeven over voetschimmel :palm: Ik heb zelf die van de boete gebruikt, omdat ik benieuwd was hoe mijn vrienden zouden reageren (i.c.m. borstvoeding). Maar de echte link met borstkanker volg ik niet en ik heb het niet gebruikt om dat doel te bereiken.
L2014 & H2017
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15425

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 11 Apr 2014 08:20

Re: Nieuwe Facebook borstkanker actie

mzcharlotte, eerlijk gezegd vind ik het dan niet minder stom om het in je status te zetten, ondanks dat je het niet voor borstkanker-awareness hebt gedaan.

Ik word serieus altijd zo kwaad van deze statussen, en het zijn ook altijd dezelfde stomme mensen die erin mee gaan op mijn tijdlijn.

♥♥
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 11 Apr 2014 08:29

Re: Nieuwe Facebook borstkanker actie

Dat mag, maar ik kon wel lachen om de reacties. En normaal gesproken doe ik niet aan die dingen mee, ik val dus niet onder 'altijd dezelfden' ;-)
L2014 & H2017
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15425

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 11 Apr 2014 08:32

Re: Nieuwe Facebook borstkanker actie

Dat tweede deel van mijn reactie gaat alleen over de mensen op mijn tijdlijn, en ik heb jou niet op facebook :wink:

♥♥
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11414

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 11 Apr 2014 08:52

Re: Nieuwe Facebook borstkanker actie

Ik vind het stom.
R. 2013💙
D. 2016💜
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 11 Apr 2014 08:57

Re: Nieuwe Facebook borstkanker actie

Ik zie dit soort dingen dus nooit op m'n Facebook voorbij komen. Ik lees het altijd hier :)
#teammaple🍁
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:08

Bericht 11 Apr 2014 09:26

Re: Nieuwe Facebook borstkanker actie

Ik zie het eigenlijk ook niet voorbij komen..gelukkig maar!
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Bloemetjesgordijn

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2241

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 11 Apr 2014 11:11

Re: Nieuwe Facebook borstkanker actie

Ik snap het nut nooit hiervan. Alsof je met deze statussen ineens meer aandacht krijgt voor borstkanker. Koop iets van pink ribbon of gooi iets in de collectebus (als is het maar €0,50) daar bereik je meer mee.
<<

Anoniem280

Bericht 13 Apr 2014 15:31

Re: Nieuwe Facebook borstkanker actie

Ik heb het ook al een aantal keer voorbij zien komen, heb er ook op gereageerd, maar wist niet dat het hier om ging. Stom stom. Vind het maar een belachelijk iets om dit als status te gebruiken.
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:23

Bericht 13 Apr 2014 19:47

Re: Nieuwe Facebook borstkanker actie

O duh! Ik vond het al zo vreemd dat iemand op Facebook zette dat ze haar tampon vergeten was :palm: Wat een stomme actie weer.
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 15:55

Bericht 13 Apr 2014 20:41

Re: Nieuwe Facebook borstkanker actie

Het wordt steeds gekker lijkt het wel! Idiote acties, een status in de trant van: 'strijd mee tegen borstkanker en doneer geld' of een variant zou ik begrijpen. Dit totaal niet.
<<

Anoniem273

Bericht 13 Apr 2014 22:10

Re: Nieuwe Facebook borstkanker actie

Urban Naked schreef:Ik zie dit soort dingen dus nooit op m'n Facebook voorbij komen. Ik lees het altijd hier :)


Ja, dat dus.
Oh, in nummer 12 zit trouwens een dikke spelfout.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 13 Apr 2014 22:13

Re: Nieuwe Facebook borstkanker actie

Ik heb het nog niet voorbij zien komen op Facebook. Ik vind het ook een heel rare actie.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Marientjuh83

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 219

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:11

Bericht 14 Apr 2014 08:24

Re: Nieuwe Facebook borstkanker actie

Wie bedenkt dit soort kansloze reacties toch steeds?!
Accepteer wat is. Laat los wat is geweest. En heb vertrouwen in wat komt.
<<

Bacio

Kwebbel

Berichten: 450

Geregistreerd: 04 Sep 2013 20:38

Bericht 14 Apr 2014 09:00

Re: Nieuwe Facebook borstkanker actie

Eens met SuperGrover. Gaat echt nergens over dit. Snap nu wel een paar hele domme status updates van de afgelopen weken. Wat een onzin.
<<

Anoniem304

Bericht 14 Apr 2014 09:05

Re: Nieuwe Facebook borstkanker actie

Ik lees het ook niet meer op Facebook. Mensen die zulke domme statussen plaatsen heb ik er in de loop der jaren al uit gefilterd. :P
<<

Anoniem 146

Bericht 14 Apr 2014 09:18

Re: Nieuwe Facebook borstkanker actie

Ik kom ze ook zelden tegen. Gelukkig. Ik filter dan ook om de zoveel tijd mijn vrienden.

Overigens heb ik 1 vriendin die om de haverklap spreuken rond slingert. Verschrikkelijk, maar ik kan het hebben van haar. Ik scroll snel verder.

Ik vind de like en deel acties nog vervelender.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15425

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 14 Apr 2014 11:18

Re: Nieuwe Facebook borstkanker actie

Mrs. Jansen schreef:Ik kom ze ook zelden tegen. Gelukkig. Ik filter dan ook om de zoveel tijd mijn vrienden.

Overigens heb ik 1 vriendin die om de haverklap spreuken rond slingert. Verschrikkelijk, maar ik kan het hebben van haar. Ik scroll snel verder.

Ik vind de like en deel acties nog vervelender.


Ho Stop Nee! Alsjeblieft, laten we hier niet weer het zoveelste 'dit vind ik allemaal heel vervelend op Facebook-topic' van maken!

♥♥
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:44

Bericht 14 Apr 2014 12:50

Re: Nieuwe Facebook borstkanker actie

Ik heb deze gelukkig nog niet voorbij zien komen op fb, denk dat meerdere mensen dit stom vinden
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers