De grote Ben-ik-hier-bekend?-test!
De bedoeling:
Wil je weten hoe bekend je bent dan post je: Ja ik wil!
Het leukste is als je er ook bij zet hoe bekend je denkt te zijn.
Andere forummers kunnen dan raten volgens onderstaande lijst. Daarbij post je de forumnaam van de gene die je rate en daar achter de letter.
A: Nooit van gehoord (onbekend)
B: Er rinkelt in de verte een belletje (ik geloof wel dat dit een forummer is ja)
C: Ik heb die naam wel eens voorbij zien komen (De naam ken ik, verder weet ik niets)
D: Ja, die ken ik wel (ik herinner me wel eens posts van deze persoon gelezen te hebben)
E: Zou ik kunnen noemen in een lijstje (weet ik best wel wat van)
F: Weet ik net zo veel van als van mijn vriendinnen (ik ken deze forummer)
G: Weet ik meer van dan van mijn beste vriendin (wie kent deze forummer niet?)



