Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


De grote Ben-ik-hier-bekend?-test!

<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7678

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 11 Sep 2013 20:04

De grote Ben-ik-hier-bekend?-test!

Ik lees zo vaak dat mensen vinden dat ze hier niet zo bekend zijn terwijl ik ze heel bekend vind. Dus bij deze een topic om te testen hoe bekend je bent voor mensen.

De bedoeling:

Wil je weten hoe bekend je bent dan post je: Ja ik wil!
Het leukste is als je er ook bij zet hoe bekend je denkt te zijn.

Andere forummers kunnen dan raten volgens onderstaande lijst. Daarbij post je de forumnaam van de gene die je rate en daar achter de letter.

A: Nooit van gehoord (onbekend)
B: Er rinkelt in de verte een belletje (ik geloof wel dat dit een forummer is ja)
C: Ik heb die naam wel eens voorbij zien komen (De naam ken ik, verder weet ik niets)
D: Ja, die ken ik wel (ik herinner me wel eens posts van deze persoon gelezen te hebben)
E: Zou ik kunnen noemen in een lijstje (weet ik best wel wat van)
F: Weet ik net zo veel van als van mijn vriendinnen (ik ken deze forummer)
G: Weet ik meer van dan van mijn beste vriendin (wie kent deze forummer niet?)
<<

Anoniem103

Bericht 11 Sep 2013 20:06

Re: De grote Ben-ik-hier-bekend?-test!

Ja ik wil wel! Ik denk dat ik onder C val.
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11326

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 11 Sep 2013 20:08

Re: De grote Ben-ik-hier-bekend?-test!

Ik wil ook wel! Ik denk dat ik voor veel forummers onder C val en voor een klein deel onder D.

Tania valt voor mij inderdaad onder C.
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1919

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 11 Sep 2013 20:08

Re: De grote Ben-ik-hier-bekend?-test!

Tania> idd C voor mij.
<<

Suusie

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 731

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:30

Bericht 11 Sep 2013 20:09

Re: De grote Ben-ik-hier-bekend?-test!

Kom maar op!
Ik denk dat ik een C of misschien wel een D scoor. :^^:
<<

Pandora

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3183

Geregistreerd: 02 Sep 2013 15:45

Bericht 11 Sep 2013 20:10

Re: De grote Ben-ik-hier-bekend?-test!

Ja, ik wil. Ik denk dat ik onder de D val.
Tania is voor mij ook een C.
Remind yourself that it's okay not to be perfect....
<<

Anoniem177

Bericht 11 Sep 2013 20:12

Re: De grote Ben-ik-hier-bekend?-test!

Ik doe ook mee.

Onder deze naam ben ik een A, mijn vorige naam een C. Maar we houden het op deze! ;-) A dus.
<<

Anoniem7

Bericht 11 Sep 2013 20:12

Re: De grote Ben-ik-hier-bekend?-test!

Ja ik wil! En ik denk dat ik ergens tussen D en E hang.
Edit: ik wacht even tot er een rijtje namen staat en dan plaats ik die allemaal in een lijstje met mijn antwoorden.
<<

Anoniem83

Bericht 11 Sep 2013 20:15

Re: De grote Ben-ik-hier-bekend?-test!

Tania C
Suus B
Ibbel C
Suusie D
Pandora E
Maple E
Bambina A

Ik denk dat ik een C ben voor derest...
Laatst gewijzigd door Anoniem83 op 11 Sep 2013 20:17, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem126

Bericht 11 Sep 2013 20:16

Re: De grote Ben-ik-hier-bekend?-test!

*
Laatst gewijzigd door Anoniem126 op 29 Sep 2015 19:21, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem16

Bericht 11 Sep 2013 20:18

Re: De grote Ben-ik-hier-bekend?-test!

Ja ik wil ook meedoen!! Ik gok dat iedereen mij wel een G geeft aha

Tania: E
Suus: B
Ibbel: C
Suusie: C
Pandora: E
Maple: E
Bambina: A
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7678

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 11 Sep 2013 20:19

Re: De grote Ben-ik-hier-bekend?-test!

Tania A
Suus D
Ibbel D
Suusie D
Pandora E
Maple F
Bambina A
Mini: D
May: D
Printje: F
Ella: D
Faybella: D
Rogue: D
Rapa Nui: D
Bazinga: E
Laatst gewijzigd door Pompoen op 11 Sep 2013 20:28, in totaal 4 keer gewijzigd.
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:44

Bericht 11 Sep 2013 20:22

Re: De grote Ben-ik-hier-bekend?-test!

Ja dat wil ik wel weten. Ik ga eerst het lijstje eens af.

Tania D
Suus D
Ibbel D
Suusie D
Pandora D
Maple E
Bambina
Mini: D
May: C
Printje: E
Pompoen E
Laatst gewijzigd door Ella op 11 Sep 2013 20:24, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Fayebella

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 774

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:57

Bericht 11 Sep 2013 20:23

Re: De grote Ben-ik-hier-bekend?-test!

Ja, ik wil ook. Ik denk dat ik een b of mis een c ben. Maar denk eerder een b.v.
<<

Anoniem4

Bericht 11 Sep 2013 20:23

Re: De grote Ben-ik-hier-bekend?-test!

Ja ik wil wel! Ik denk dat ik een D ben.

En de rest:
Tania B
Suus D
Ibbel D
Suusie C
Pandora C
Maple E
Bambina A
Mini: C
May: C
Printje: E
PomPoen D
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3515

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:35

Bericht 11 Sep 2013 20:24

Re: De grote Ben-ik-hier-bekend?-test!

Ja, wil ik wel weten. Ik denk vooral een C
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:44

Bericht 11 Sep 2013 20:25

Re: De grote Ben-ik-hier-bekend?-test!

Ik denk dat de meeste mij op D zetten
<<

Anoniem 52

Bericht 11 Sep 2013 20:25

Re: De grote Ben-ik-hier-bekend?-test!

Tania B
Suus C
Ibbel C
Suusie B
Pandora B
Maple E
Bambina A
Mini: A
May: C
Printje: E
Pom Poen: E

Oh lastiger dan ik dacht eigenlijk.. Ik heb al snel dat ik denk 'Ohja, jouw naam ken ik!' En that's it. Zelf scoor ik een E of een F denk ik.
<<

Anoniem103

Bericht 11 Sep 2013 20:27

Re: De grote Ben-ik-hier-bekend?-test!

Tania
Suus B
Ibbel D
Suusie D
Pandora C
Maple E
Bambina A
Mini: E
May: D
Printje: E
PomPoen D
Rogue B
Rapa nui C
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 11 Sep 2013 20:29

Re: De grote Ben-ik-hier-bekend?-test!

Susan
Tania F
Suus D
Ibbel D
Suusie D
Pandora D
Maple E
Bambina A
Mini: D
May: C
Printje: E
Pom Poen: E
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem166

Bericht 11 Sep 2013 20:30

Re: De grote Ben-ik-hier-bekend?-test!

Ja, ik wil!
Ik denk dat ik onder D val, of C.

En nu ga ik de anderen even 'raten'.
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9635

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 11 Sep 2013 20:31

Re: De grote Ben-ik-hier-bekend?-test!

Ik ben nu zeker een A, haha. Hiervoor misschien een C, maar daar zal ik niet achter komen ;)
Ben trouwens heel slechts in het onthouden van namen, dus de meesten zullen voor mij onbekender zijn dan voor anderen..

Tania: C
Suus: D/E
Ibbel: C/D
Suusie: C
Pandora: D
Bambina: A
Maple: C/D
Mini: C/D
May: D
Printje: C
Pom Poen: D/E
Ella: C
Fayebella: C
Rogue: C
Rapa Nui: C
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5484

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 11 Sep 2013 20:32

Re: De grote Ben-ik-hier-bekend?-test!

Ja ik wil!

Pompoen E
Tania D
Suus D
Ibbel D
Suusie B
Pandora C
Bambina A
Maple D
xxxMINIxxx B
May D
Printje E
Bazinga:D
Rapa nui: D
Susan: E
Cinamon: A
Sanne: D
Rogue: B

Ik denk dat ik voor velen een C ben en misschien voor een enkeling een D
Laatst gewijzigd door Maddie op 11 Sep 2013 20:33, in totaal 1 keer gewijzigd.
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

Anoniem177

Bericht 11 Sep 2013 20:33

Re: De grote Ben-ik-hier-bekend?-test!

Ik ben wel speciaal met mijn A ! Hahaha A+
<<

Anoniem173

Bericht 11 Sep 2013 20:34

Re: De grote Ben-ik-hier-bekend?-test!

Sanne c
Susan e
Tania B
Suus B
Ibbel C
Suusie C
Pandora D
Maple D
Bambina A
Mini: D
May: C
Printje: E
Pom Poen: E

Ik denk dar ik voor velen een D ben
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers