Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hippie style fotoshoot

<<

munk

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 578

Geregistreerd: 18 Sep 2013 19:59

Bericht 12 Apr 2014 17:02

Hippie style fotoshoot

Aangezien het om nogal wat foto's gaat even een nieuw topic (i.p.v. het fototopic). Gisteren heb ik een shoot gemaakt in hippie style... trots op het resultaat, maar zou graag ook een kritische blik willen van jullie :-)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

Anoniem147

Bericht 12 Apr 2014 17:10

Re: Hippie style fotoshoot

Ben jij nou de fotograaf of het model haha.

Hoe dan ook ik vind het leuk! Maar ik ben geen prof o.i.d. :D
<<

Anoniem286

Bericht 12 Apr 2014 17:11

Re: Hippie style fotoshoot

Ik vind het echt foto's voor in de Elle ofzo, heel mooi. Maar ik weet niet of fashion een beetje was wat je wilde. Ik vind het geen kiekjes voor aan de muur. Prachtig model ook trouwens
<<

Anoniem99

Bericht 12 Apr 2014 17:14

Re: Hippie style fotoshoot

Ik vind de foto's heel erg mooi! Maar als ik aan hippie denk, denk ik toch aan een wat meer mysterieuze sfeer. Misschien dat je dat nog met effecten kan doen?
Ik kan het niet zo goed uitleggen zie ik wel weer...
<<

Siep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3506

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:43

Bericht 12 Apr 2014 21:09

Re: Hippie style fotoshoot

Ik vind jet ook foto's voor in de elle of de vogue, mooi hoor! Model komt ook heel professioneel over. Volgens mij herken ik de fotolocatie, is het in het midden van het land?
Oktober 2016 Juni 2018
Maart 2021⭐
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:08

Bericht 12 Apr 2014 21:32

Re: Hippie style fotoshoot

Mooie foto's!
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Anoniem187

Bericht 12 Apr 2014 21:35

Re: Hippie style fotoshoot

Mooie foto's!!
<<

Anoniem315

Bericht 12 Apr 2014 21:38

Re: Hippie style fotoshoot

Wauw! Mooie locatie, mooie meid, mooie kleding, gave foto's. Maar wat is je doel?

Mierenneukreactie: Ik vind het model soms wat een 'gek bekje' trekken.
<<

Anoniem75

Bericht 12 Apr 2014 21:58

Re: Hippie style fotoshoot

Mooi!
<<

Char

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2351

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:04

Bericht 12 Apr 2014 22:00

Re: Hippie style fotoshoot

Ik vind het onwijs mooie foto's!

Maar als het echt hippie moet uitstralen zou ik een volgende keer ook meer een hippie-omgeving of accessoires gebruiken. Nu is eigenlijk alleen het model met de kleding hippie. Doet in mijn ogen trouwens niks af aan de mooie foto's hoor :)
<<

Anoniem119

Bericht 12 Apr 2014 23:52

Re: Hippie style fotoshoot

Ik had idd net iets meer hippie accessoires gebruikt, of meer de omgeving ofzo. Een kleurrijke omgeving of ietswr een oude beetle ofzo. Maar het model (je zusje?) staat er erg mooi op. Ik had zelf denk ik nog nét iets zachter licht gewilt voor dat nog dromerigere hippie effect.

Ik vind dat sprietje bij foto 3 zo langs haar broek een beetje raar. Ok, zeik reactie over klein detail maar het trekt de aandacht weg vind ik.
<<

Anoniem124

Bericht 12 Apr 2014 23:56

Re: Hippie style fotoshoot

Ik vind die in die boom heel tof.

De rest is technisch volgens mij ok, maar niet bijster speciaal of origineel en ik vind haar poses een beetje krampachtig.

Maar ik doe t je niet na hoor!
<<

Anoniem313

Bericht 13 Apr 2014 08:52

Re: Hippie style fotoshoot

Een met M-Train, de poses zijn soms wat onnatuurlijk, vooral bij de eerste foto vind ik dat. En ligt het aan mij of is foto 4 niet helemaal scherp? Verder vind ik het wel mooi hoor, doe je een opleiding?
<<

munk

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 578

Geregistreerd: 18 Sep 2013 19:59

Bericht 13 Apr 2014 12:40

Re: Hippie style fotoshoot

Thanks allemaal voor jullie reacties, daar kan ik wat mee ;-). Misschien is het niet uber hippie, maar helaas geen stylist. Dus heeft het model (mijn zusje) en ik zelf onze kasten en sieraden uit moeten pluizen en met de middelen die we hadden de shoot gedaan. Mijn zusje zou heel graag model willen zijn (en daar werkt ze dan ook hard aan, zo doet ze mee aan verschillende miss verkiezingen waar ze doorgebroken is tot de laatste ronde), maar ik denk dat zij geen echt model is en zal worden (al doet ze erg haar best). Ze trekt altijd een beetje met haar mond, en daardoor een gek/raar lijntje onder haar mond en ze kan me ook nooit de doordringende 'modellen' blik geven (als jullie begrijpen wat ik bedoel). Mooie meid om te zien, en zeker leuk om met haar te shooten.

Er zat niet echt een doel achter, behalve dan weer mijn skills uit te breiden en nieuw locatie portfolio materiaal. Shooten midden op de dag in de volle zon zonder flitser (ik werk niet zo graag met een flitser). Voor mij is dit wel een beetje out of the box gaan, Vaak fotografeer ik stelletjes, bruidsparen, zwangerschappen, bruidsparen, baby's/kids/gezinnetjes. Het zet me weer tot nadenken.

Locatie is trouwens in zuid/oost brabant in de buurt van V.eldhoven bij een prachtig ven met heide en veel riet en een mooie boom, haha.
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10447

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 13 Apr 2014 13:50

Re: Hippie style fotoshoot

Vind de foto's echt prachtig!
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Anoniem119

Bericht 13 Apr 2014 14:15

Re: Hippie style fotoshoot

Ik vind die jn de boom juist het minste, te geposeerd. Die waar ze naar beneden kijkt is m'n favoriet.
<<

munk

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 578

Geregistreerd: 18 Sep 2013 19:59

Bericht 13 Apr 2014 17:38

Re: Hippie style fotoshoot

@ Sam: Thanks!
@ Marin: dat ben ik met je eens, wat mij stoort in die foto is dat ze perse haar slippertjes aan wilde houden. Ik denk dat het mooier was zonder slippertjes omdat ze dan haar voet vrouwelijker had kunnen neerzetten. Nu is dat ene voetje die waarmee ze afzet een platvoetje (maar das mijn mening). Het klopt dat hij geposeerd is, maar was wel de opzet bij deze foto.
<<

SoCali

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 249

Geregistreerd: 02 Sep 2013 21:59

Bericht 13 Apr 2014 17:44

Re: Hippie style fotoshoot

munk schreef:
Locatie is trouwens in zuid/oost brabant in de buurt van V.eldhoven bij een prachtig ven met heide en veel riet en een mooie boom, haha.


Ahh dan weet ik denk ik waar het is. Dorpje V?
Ik vind de foto's echt gaaf hoor! Heel mooi gedaan!
<<

munk

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 578

Geregistreerd: 18 Sep 2013 19:59

Bericht 13 Apr 2014 18:38

Re: Hippie style fotoshoot

Bedoel je tussen V.essem en W.intelre ('t Ouw Meer)? Daar heb je ook een prachtig natuur gebied, maar is voor mij toch snel nog 10/15 minuten rijden van mijn huis (wel mooie omgeving), maar dat lijkt er heel erg op op. Daar gaan wij schaatsen in de winter als het ijs dik genoeg is. Dit is echt vlak bij mijn huis (3 minuten rijden).
<<

SoCali

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 249

Geregistreerd: 02 Sep 2013 21:59

Bericht 13 Apr 2014 19:39

Re: Hippie style fotoshoot

Ik dacht de V.essemse Vennen. Maar dit is dus bij V.eldhoven. Wat erg dan dat ik het niet herken haha.
<<

Anoniem73

Bericht 13 Apr 2014 23:50

Re: Hippie style fotoshoot

Echt wow..super mooi!
<<

Zwilling

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 596

Geregistreerd: 03 Sep 2013 10:49

Bericht 14 Apr 2014 13:03

Re: Hippie style fotoshoot

mooi hoor!
alleen trekt ze met haar mond, en bewegen haar armen niet mooi. Ik zou haar adviseren modern te gaan dansen; modern ballet.
Bij de boom zit haar achterste been niet goed hierdoor zie je die onder haar voorste been uitsteken. Die zou ik weg shoppen evenals haar okselhaaraanzet bij de latere foto.

Verder erg mooi, maar niet heel verfrissend.
Afbeelding
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:28

Bericht 14 Apr 2014 13:10

Re: Hippie style fotoshoot

Mooie foto`s!
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:44

Bericht 14 Apr 2014 13:27

Re: Hippie style fotoshoot

Super mooi
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15425

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 14 Apr 2014 13:50

Re: Hippie style fotoshoot

Ik vind die foto waar ze naar beneden kijkt heel erg mooi! De rest ook hoor, maar die foto is echt mijn favoriet :)

♥♥
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers