Het nieuwe nederlands.
* Hoe leuk is dat?
Ik zou zeggen en wat vroeger ook zo werd gezegd '' Leuk is dat he?''.
* Zo lees en hoor ik ook wel eens dit '' Dit kocht ik in Antwerpen''.
Ik zou dan zeggen '' Dit heb ik gekocht in Antwerpen''.
Het zal vast wel kunnen, maar ik vind het niet klinken vooral ''hoe leuk is.......'''wat ik erg vaak hoor. Waarom moet het ineens anders, kan het niet gewoon normaal en zoals het altijd was?






