Domme vraag mbt postzegels.
Schaam me diep


Burgemeester Nicky schreef:Maar welke heb je dan? Want je eerste link is de decemberzegel van afgelopen jaar. Die is 0,55 cent waard op dit moment. Te weinig dus op dit moment. En je tweede link zijn gewoon allerlei verschillende postzegels.
Voor zover ik weet heb je geen decemberzegels van 2 cent.

Burgemeester Nicky schreef:Maar welke heb je dan? Want je eerste link is de decemberzegel van afgelopen jaar. Die is 0,55 cent waard op dit moment. Te weinig dus op dit moment. En je tweede link zijn gewoon allerlei verschillende postzegels.
Voor zover ik weet heb je geen decemberzegels van 2 cent.
caribbeanlover schreef:Burgemeester Nicky schreef:Maar welke heb je dan? Want je eerste link is de decemberzegel van afgelopen jaar. Die is 0,55 cent waard op dit moment. Te weinig dus op dit moment. En je tweede link zijn gewoon allerlei verschillende postzegels.
Voor zover ik weet heb je geen decemberzegels van 2 cent.
Dat zeg ik toch ook niet. Ik ben er al uit.
caribbeanlover schreef:Het blijft altijd lastig hoe iemand iets bedoel he dus trek niet gelijk je conclusies!
Burgemeester Nicky schreef:Het gaat inderdaad om de manier waarop. Maar geeft niks hoor, CBL. Je moet doen waar jij je prettig bij voelt. Dat is het aller belangrijkste.
caribbeanlover schreef:Burgemeester Nicky schreef:Het gaat inderdaad om de manier waarop. Maar geeft niks hoor, CBL. Je moet doen waar jij je prettig bij voelt. Dat is het aller belangrijkste.
Idd en er word weer zo aanvallig gereageerd alsof ik dat met opzet doe en zo bedoel ik het niet. Achter onze pc's is het altijd gissen hoe iemand het bedoeld dus als er zoiets staat denkt men altijd dat het negatief bedoeld word. Daar zouden ze eens anders naar kunnen kijken.
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers