Kan ik dit maken? (geld terug eisen)
Wat zouden jullie doen? Gewoon (weer) afwachten of gewoon écht m'n geld terug eisen en 'm morgen nog ergens anders kopen?
Marley schreef:Ik zou het doen zoals Lejow zegt. Zo had ik laatst twee hoesjes voor samsung besteld, maar hoes 1 was 10 euro duurder dan hoes 2, dus hoes één ontvangen en gelijk teruggestuurd en mijn geld ook teruggekregen.
Maar als ik het goed lees dan staat de zandbak bij het sorteercentrum van bv. Postnl? Is het dan niet zo dat Postnl verantwoordelijk is voor een veel te late levering en kan het bedrijf er eigenlijk niets aan doen?
Lejow schreef:Ik zou m ergens anders kopen, en als deze komt hem gewoon terugsturen.

Pompoen schreef:Lejow schreef:Ik zou m ergens anders kopen, en als deze komt hem gewoon terugsturen.
Niet niet terugsturen maar niet aannemen! Anders betaal je straks misschien nog verzendkosten voor het terugsturen. Je kunt de zending gewoon weigeren.

sarah1985 schreef:razz je kan ook een prive bericht via facebook sturen.Doe ik ook wel eens en dan ziet niemand het
Cotton schreef:sarah1985 schreef:razz je kan ook een prive bericht via facebook sturen.Doe ik ook wel eens en dan ziet niemand het
Het nut van klagen op social media is dan ook gelijk weg natuurlijk.
Een privé bericht heeft hetzelfde effect als een e-mail want niemand anders kan het zien.

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers