13 Apr 2014 12:40 door munk
Thanks allemaal voor jullie reacties, daar kan ik wat mee ;-). Misschien is het niet uber hippie, maar helaas geen stylist. Dus heeft het model (mijn zusje) en ik zelf onze kasten en sieraden uit moeten pluizen en met de middelen die we hadden de shoot gedaan. Mijn zusje zou heel graag model willen zijn (en daar werkt ze dan ook hard aan, zo doet ze mee aan verschillende miss verkiezingen waar ze doorgebroken is tot de laatste ronde), maar ik denk dat zij geen echt model is en zal worden (al doet ze erg haar best). Ze trekt altijd een beetje met haar mond, en daardoor een gek/raar lijntje onder haar mond en ze kan me ook nooit de doordringende 'modellen' blik geven (als jullie begrijpen wat ik bedoel). Mooie meid om te zien, en zeker leuk om met haar te shooten.
Er zat niet echt een doel achter, behalve dan weer mijn skills uit te breiden en nieuw locatie portfolio materiaal. Shooten midden op de dag in de volle zon zonder flitser (ik werk niet zo graag met een flitser). Voor mij is dit wel een beetje out of the box gaan, Vaak fotografeer ik stelletjes, bruidsparen, zwangerschappen, bruidsparen, baby's/kids/gezinnetjes. Het zet me weer tot nadenken.
Locatie is trouwens in zuid/oost brabant in de buurt van V.eldhoven bij een prachtig ven met heide en veel riet en een mooie boom, haha.