Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Het is weer maandag! Weekplannen?

<<

Anoniem86

Bericht 14 Apr 2014 09:16

Het is weer maandag! Weekplannen?

Goedemorgen allemaal, en toen was het alweer maandag.
Wat zijn jullie plannen voor deze week?
<<

Anoniem86

Bericht 14 Apr 2014 09:18

Re: Het is weer maandag! Weekplannen?

Maandag / werken
Dinsdag / in de ochtend winkelen met een vriendin, daarna naar de tandarts en vervolgens bij een andere vriendin traktaties maken voor haar zoontje
Woensdag / werken
Donderdag / werken
Vrijdag / naar de markt, boodschappen doen en allemaal zoetigheid maken voor verjaardag schoonmoeder en Pasen
Zaterdag / verjaardag schoonmoeder vieren
Zondag / komt mijn familie voor Pasen!
<<

Pinkel

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1555

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:25

Bericht 14 Apr 2014 10:23

Re: Het is weer maandag! Weekplannen?

Weinig afspraken deze week, is ook wel weer eens lekker!

Dinsdag: ochtendje peuterdans en spelen bij Ballorig met mijn dochtertje.
Zaterdag: verjaardag van mijn zusje.

De rest van de week zien we wel wat we nog gaan doen. Mijn man is vandaag weer aan het werk gegaan nadat hij 2 weken thuis heeft gezeten vanwege zijn rug! Hopelijk blijft het nu wel weer even goed gaan, maar voor hetzelfde geld is hij vanmiddag alweer thuis.
Afbeelding

Afbeelding
<<

Anoniem99

Bericht 14 Apr 2014 10:27

Re: Het is weer maandag! Weekplannen?

Gooedemorgen! De week is weer begonnnen.

Maandag: Vrij, dus ik ga niet heel veel doen. Wat wasjes en even met mijn scriptie bezig.
Dinsdag: Werken en daarna naar school.
Woensdag: Werken en daarna interview voor mijn scriptie. Daarna muziekrepetitie.
Donderdag: Werken.
Vrijdag: Weekend! We gaan een lang weekend weg :)
<<

Jefi

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 898

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:19

Bericht 14 Apr 2014 10:30

Re: Het is weer maandag! Weekplannen?

Goedemorgen!

Ik heb 2 weken vakantie vanaf vandaag. Heb nog weinig plannen, alleen dat we vanaf vrijdag paar dagen weggaan. Verder zie ik het allemaal wel :)
<<

Anoniem321

Bericht 14 Apr 2014 13:14

Re: Het is weer maandag! Weekplannen?

Vandaag: werken tot 17:00 uur, vanavond hardlopen
Dinsdag: werken van 9 tot 5, 's avonds sporten in de sportschool
Woensdag: werken van 9 tot 5, 's avonds koffer inpakken voor weekendje Verona.
Donderdag: heel vroeg vertrekken naar Schiphol
Do t/m zo: genieten van weekendje weg.
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8092

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 14 Apr 2014 13:27

Re: Het is weer maandag! Weekplannen?

Maandag - vanmorgen gewerkt, vanmiddag de was doen, lekker tv kijken, eten koken, bonbons maken voor een cadeautje, lezen, vanavond naar dansen
Dinsdag - overdag werken, 's avonds misschien pubquizzen, maar als ik heel moe ben blijf ik lekker thuis bankhangen
Woensdag en donderdag - ochtend vrij en nog geen plannen, middag en avond werken
Vrijdag - werken tot ongeveer 16.00, 's avonds misschien wat drinken of poolen, of misschien spelletjesavond met vrienden
Zaterdag - huishouden, boodschappen halen, squashen, alvast wat dingetjes maken/voorbereiden voor zondag, 's avonds hetzelfde als vrijdag
Zondag - de ouders en broers van mijn man komen hier lunchen, 's middags Amstel Gold Race kijken op de bank, 's avonds lekker samen met zn tweetjes uitgebreid eten en koken
Maandag - 's morgens lekker samen brunchen, dan naar mn zus want die is jarig, we blijven er ook eten
<<

Anoniem119

Bericht 14 Apr 2014 13:40

Re: Het is weer maandag! Weekplannen?

De hele week vroeg werken, dus 's avonds lekker thuis samen eten. En van t weekend Pasen bij alle ouders.
Laatst gewijzigd door Anoniem119 op 14 Apr 2014 16:37, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7678

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 14 Apr 2014 13:50

Re: Het is weer maandag! Weekplannen?

Maandag: Ik moet straks naar de apotheek, boodschappen doen en vanavond naar koor
Dinsdag: L. gaat naar de opvang en ik heb een massage
Woensdag: 's avonds gaan L. en ik uit eten samen met mijn zusje, tante en oma
Donderdag: moet ik naar de psycholoog en 's middags komt er misschien een vriendin
Vrijdag: Heb ik een afspraak van 11.00-14.00 u en verder geen plannen
Zaterdag: Boodschappen doen voor paasbrunch en het hele weekend
Zondag: heb ik nog geen plannen.
Maandag: Paasbrunch met ouders en zus bij mij thuis, 's middags bezoek van MzCharlotte+man+L.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12923

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 14 Apr 2014 13:56

Re: Het is weer maandag! Weekplannen?

Maandag werken van 8-13. van 15.00-17.00 sporten
Dinsdag werken van 8-18
Woensdag werken van 8-13 en smiddags sporten
Donderdag werken van 8-13
Vrijdag sporten sochtends. En savonds naar Edwin Evers band
Afbeelding
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 14 Apr 2014 14:09

Re: Het is weer maandag! Weekplannen?

Vandaag: vrij. Vanmorgen weer bij de hypotheker geweest. Einde van de middag naar de notaris. Onder tussen wat in het huishouden doen. Vanavond komt de trouw abtenaar.
Morgen:vrij s'morgens proef kapsel. S'middags even bij mijn ouders en neefje kijken. S'avonds de trouwjurk af passen.
Woensdag: vrij een vriendin komt. S, avonds scholing op het werk.
Donderdag: late dienst
Vrijdag: late dienst
Het weekend nog geen planning.
2014 2016
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8849

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 14 Apr 2014 15:45

Re: Het is weer maandag! Weekplannen?

Vandaag: straks werken. Vanochtend huishouden
Dinsdag: boodschappen, huishouden, oppassen.
Woensdag: werken
Donderdag: huishouden, s middags oppassen.
Vrijdag: samen met mijn dochter een dagje naar een vriendin
Zaterdag: werken.
Zondag: Nog geen plannen.
2012-2016-2020-2024

Instagram
<<

Isolt

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:46

Bericht 14 Apr 2014 17:05

Re: Het is weer maandag! Weekplannen?

Wij hebben morgen een gesprek bij onze eventuele trouw-/feestlocatie. Daar heb ik heel veel zin in. Verder is het een normale week. Alleen bestaat hij deze week uit vier werkdagen.
10-08-2017 ♥
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9635

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 14 Apr 2014 17:23

Re: Het is weer maandag! Weekplannen?

Ik heb vakantie!!
Vandaag hebben we even gekeken voor trouwringen, vanavond visite.
Donderdag met mijn moeder naar de sauna en zaterdag feestje.
De rest van de week lekker relaxen en ook eens even goed opruimen hier thuis! Halve kledingkast kan wel weg volgens mij, haha.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:38

Bericht 14 Apr 2014 17:27

Re: Het is weer maandag! Weekplannen?

Ik heb ook vakantie
Maandag: Supermarkt + dokter + speeltuin
Dinsdag: Vriend en ik zijn 4 jaar samen, wij zijn zo'n mensen die dat vieren, dus 's avonds cava en hapjes. Helaas moet hij werken 's nachts. Overdag ga ik shoppen
Woensdag: Speeltuin
Donderdag: Ik heb een arrangement in een privésauna geboekt met ontbijt, nadien shoppen.
Vrijdag: Balen dat mijn rekening leeg is.
AfbeeldingAfbeelding
<<

Anoniem280

Bericht 14 Apr 2014 17:33

Re: Het is weer maandag! Weekplannen?

Vandaag: gewerkt.
Dinsdag: latedienst.
Woensdag: vrij, schoonmoeder jarig.
Donderdag: vrij, gesprek bij gynaecoloog, zal mij benieuwen wat hij gaat doen.
Vrijdag: dagdienst.
Zaterdag: latedienst.
Zondag 1ste paasdag: latedienst.
Maandag 2de paasdag: latedienst.

Heb niets met Pasen, laat mij maar lekker werken.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 26735

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 14 Apr 2014 18:02

Re: Het is weer maandag! Weekplannen?

Vandaag: gewerkt en straks naar body combat
Morgen: werken en 's avonds biertjes drinken met twee vrienden
Woensdag: vrij - ik ga skaten en verder ff een beetje relaxen, wat in huis doen en 's avonds heb ik een uitvoerinkje van gitaarles (met collega's)
Donderdag: werken
Vrijdag: vrij, waarschijnlijk weer skaten en 's avonds eten en popquizzen met twee vriendinnen
Zaterdag: mn moeder komt een weekend bij mij, we gaan ff mn balkon pimpen met plantjes en 's avonds Jesus Christ Superstar kijken (mijn jaarlijkse paastraditie :heart:)
Zondag: high tea met mn moeder
Maandag: paasontbijten met moeders en daarna gaat ze weer naar huis denk ik
❤️ 7 juni 2018
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12259

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 14 Apr 2014 18:07

Re: Het is weer maandag! Weekplannen?

Vandaag: aan het studeren
Morgen: werken en studeren, misschien 's avonds tennissen
woensdag: Tentamen, afspraak voor een wetenschappelijk onderzoek
donderdag: werken
vrijdag: studeren, voorbereiden voor het examen
zaterdag: competitie tennissen
zondag: naar de Fed cup en 's avonds denk ik eten in Den Bosch
Maandag: wederom competitie tennissen.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem123

Bericht 14 Apr 2014 18:31

Re: Het is weer maandag! Weekplannen?

Vandaag: gesprek met nood gastouder en huishouden
Dinsdag: werken
Woensdag: speelafspraak voor S, voor de rest wassen etc
Donderdag: werken
Vrijdag: misschien is mijn man vrij dan gaan we samen wat leuks doen.

Hier ook een rustig weekje, heb ik even nodig. Volgende week weer 4 dagen op pad voor het werk + een extra vergadering + een avond ehbk dus deze week nog even lekker rustig aan doen.
<<

Anoniem187

Bericht 14 Apr 2014 20:05

Re: Het is weer maandag! Weekplannen?

Vandaag: Gewerkt van 8.30u tot 17.00u en daarna opening winkel van een oud collegaatje.
Dinsdag: Werken van 8.30u tot 17.00u en daarna fysiotherapie.
Woensdag: Werken van 8.30u tot 17.00u en om 19.00u mijn eerste ren-training.
Donderdag: Werken van 8.30u tot 17.00u.
Vrijdag: Werken van 8.30u tot 17.00u.
Zaterdag: 's Middags verjaardag dochter van een vriendin, 's avonds verjaardag van een vriendin en daarna de kroeg in.
Zondag: Bijkomen en 's middags even langs opa en oma.

Vrijdag of zaterdag zal er vermoedelijk ook nog een begrafenis bijkomen helaas.
<<

Anoniem 49

Bericht 14 Apr 2014 21:08

Re: Het is weer maandag! Weekplannen?

Vandaag: Gewerkt 07.30u - 16.00u
Morgen: Bij een klasgenoot voor school bezig, 's middags tussenevaluatie op het werk.
Woensdag: School, als m'n vriend beter is komt hij 's middags naar mij toe.
Donderdag: Werken van 07.30u - 16.00u
Vrijdag: Werken van 07.30u - 16.00u
Zaterdag: Korfbal kijken en 's avonds verjaardag.
Zondag: Paasbrunch en 's avonds naar het huis van mijn vriend.
Maandag: Halverwege de middag verjaardag van N. zijn oma, met aansluitend een BBQ.
<<

Anoniem80

Bericht 14 Apr 2014 21:22

Re: Het is weer maandag! Weekplannen?

Vandaag zou ik werken van 11.30 tot 20.00 uur
Morgen zou ik werken van 8-12 en 's middags naar een verjaardag
Woensdag naar verjaardag van papa
Donderdag niets speciaals
Vrijdag werken van 9.30-18 uur.
Zaterdag geen plannen
Zondag eieren zoeken en eten bij schoonouders
Maandag naar mijn ouders of ouders naar ons

Maar nu lig ik in het ziekenhuis dus moet even kijken wat er van mijn planning terecht komt
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4869

Geregistreerd: 22 Nov 2013 08:57

Bericht 15 Apr 2014 10:05

Re: Het is weer maandag! Weekplannen?

Maandag: Dagje sauna met mijn vriend
Dinsdag: Werken (8-17), vanavond de weekboodschappen doen
Woensdag: Werken (8-17)
Donderdag: Werken (13-17), 's avonds met mijn vriend naar de feestlocatie van ons huwelijk, alles even doorspreken
Vrijdag: Werken (8-17), 's avonds repetitie van orkest
Zaterdag: Even naar de stad voor sieraden bij mijn trouwjurk. 's Avonds met vrienden naar de kroeg
Zondag: Paasbrunch met vrienden, Lammetjesdag in de stad
Maandag: Paas-concert met mijn orkest en 's avonds bij mijn ouders eten.
<<

Anoniem91

Bericht 15 Apr 2014 10:10

Re: Het is weer maandag! Weekplannen?

Gister heb ik het huis gedaan, gesport en naar de psycholoog geweest.
Vandaag: straks mijn tweede sollicitatiegesprek en moet ergens vandaag nog boodschappen doen.
Woensdag: ik denk even met de kinderen naar de lammetjes.
Donderdag: Sporten.
Vrijdag: werken 14-sluit.
Zaterdag: Axel wegbrengen en ik we vieren mijn moeders verjaardag.
Zondag: werken 12- 21 maar ik gok dat het sluit wordt.
<<

oasis

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1040

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:03

Bericht 15 Apr 2014 12:54

Re: Het is weer maandag! Weekplannen?

Gisteren gewerkt;
Vandaag is mijn vriend jarig. Helaas moet ik gewoon werken in de avond;
Woensdag vrij: grote schoonmaakbeurt houden in huis en in de avond vieren we mijn vriends verjaardag!
Donderdag: werken, in de avond schoolwerk
Vrijdag: vrij, werken aan school en in de avond naar de bioscoop met mijn moeder
Zaterdag: werken
Zondag: Pasen vieren bij mijn ouders.
Waiting for a change to set us free
Waiting for the day when you can be you and I can be me
Waiting for hope to come around
Waiting for the day when hate is lost and love is found
Waiting for a change - Christina Aguilera
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers