Gouwe ouwe; Wat weet/vind je van de forummer boven je?
Volgens mij is het lente, dan horen dergelijke topics er gewoon bij. En als je een forummer boven je niet zo leuk vind dan bedenk je jezelf maar dat het Lente is en dat lammetjes leuk zijn.
Succes!





