Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Gouwe ouwe; Wat weet/vind je van de forummer boven je?

<<

Anoniem50

Bericht 05 Apr 2014 23:12

Gouwe ouwe; Wat weet/vind je van de forummer boven je?

Dit is wel weer een topic wat ik fijn vind. Ik weet dat jullie vrij veel over mij weten, maar ik ben eigenlijk meer benieuwd naar wat jullie van mij vinden. Wat weet/vind je van een forummer is een aanvulling op wat je aan een andere forummer wilt meegeven.

Volgens mij is het lente, dan horen dergelijke topics er gewoon bij. En als je een forummer boven je niet zo leuk vind dan bedenk je jezelf maar dat het Lente is en dat lammetjes leuk zijn.

Succes!
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4050

Geregistreerd: 26 Okt 2013 19:21

Bericht 05 Apr 2014 23:15

Re: Gouwe ouwe; Wat weet/vind je van de forummer boven je?

Marley, ik weet nooit zo goed wat ik van jou vind; omdat ik juist niet goed wie Marley nou echt is, wie ze is als ze echt 100% zichzelf is en niet nadenkt over hoe andere haar het liefste zou zien.
<<

Anoniem156

Bericht 06 Apr 2014 03:52

Re: Gouwe ouwe; Wat weet/vind je van de forummer boven je?

Vind je zo'n topic echt een goed plan, eerlijk zeggen wat je vindt van de forummer boven je?
lijkt mij dat mensen of niet eerlijk zijn, of té eerlijk zijn en dat er relletjes ontstaan.

Anyhow, winegum ken ik niet zo goed. Wel zat ik toevallig vanmiddag te bedenken dat ik haar leuke/ fijne reacties vind geven.
<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1919

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 06 Apr 2014 06:46

Re: Gouwe ouwe; Wat weet/vind je van de forummer boven je?

Marley ik vind je soms beetje chaotisch overkomen op de een of andere manier, maar wel ook een lief persoon. IK weet even niet goed verder je te omschrijven. Oow en super dat je aan het afvallen bent en je ook foto's plaatst terwijl je ook twijfelt over of iets past bij jou (die schoenen bedoel ik dan).

Poubelle ik vind jou een lieve stoere en mooie vrouw. Leuk hoe jij je eigen kledingstijl hebt ook.
<<

mida4you

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2029

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:54

Bericht 06 Apr 2014 13:47

Re: Gouwe ouwe; Wat weet/vind je van de forummer boven je?

D'n Ibbel, ik weet dat jij druk bezig bent met afvallen en het gaat je goed af. Als je een foto van jezelf maakt zie ik altijd zo'n kronkel spiegel :)
Z. 3 augustus 2010 & A. 23 augustus 2013
<<

Anoniem187

Bericht 06 Apr 2014 14:14

Re: Gouwe ouwe; Wat weet/vind je van de forummer boven je?

Mida4you, ik weet niets van je. Dus je moet actiever worden :D
<<

Anoniem51

Bericht 06 Apr 2014 14:16

Re: Gouwe ouwe; Wat weet/vind je van de forummer boven je?

Serendipity, ik weet dat je uit het zuiden komt en je vorig jaar alleen op vakantie bent gegaan. En daarom vind ik jou cool. Ondanks dat ik het zelf ook gedaan heb, want een zonvakantie alleen zou ik dan weer niet echt 'durven' :)
<<

mida4you

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2029

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:54

Bericht 06 Apr 2014 14:17

Re: Gouwe ouwe; Wat weet/vind je van de forummer boven je?

Hmm ik post regelmatig wat hoor. Alleen misschien niet in de topics waar jij komt? :)
Z. 3 augustus 2010 & A. 23 augustus 2013
<<

Anoniem187

Bericht 06 Apr 2014 14:29

Re: Gouwe ouwe; Wat weet/vind je van de forummer boven je?

Ja, dat zou goed kunnen. Ben je veel in de mamagrot? Daar kom ik eigenlijk nooit.
<<

Anoniem 47

Bericht 06 Apr 2014 14:33

Re: Gouwe ouwe; Wat weet/vind je van de forummer boven je?

Serendipity, ik vind jou een leuke forummer. Ik kan me je nog herinneren onder je andere forumnamen en vind je onder deze forumnaam een stuk volwassener reageren. Natuurlijk ben je nu ook ouder. Voor de rest kom je vrolijk op mij over.
<<

Anoniem32

Bericht 06 Apr 2014 14:36

Re: Gouwe ouwe; Wat weet/vind je van de forummer boven je?

Liv eigenlijk weet ik helemaal niet zo veel over jou, ondanks dat ik je wel regelmatig zie reageren. Wat ik lees van je, lijk je mij een erg leuke meid!
<<

mida4you

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2029

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:54

Bericht 06 Apr 2014 14:37

Re: Gouwe ouwe; Wat weet/vind je van de forummer boven je?

Serendipity schreef:Ja, dat zou goed kunnen. Ben je veel in de mamagrot? Daar kom ik eigenlijk nooit.


Ja maar ook in andere topics hoor. Misschien val ik niet op hihi
Z. 3 augustus 2010 & A. 23 augustus 2013
<<

Anoniem156

Bericht 06 Apr 2014 14:40

Re: Gouwe ouwe; Wat weet/vind je van de forummer boven je?

Van Mida4you weet ik dat ze een dochtertje heeft met een hele mooie naam en dat ze mijn Sectret Sinterklaas was 2 jaar geleden! En het pakje en gedicht vond ik erg leuk :)
<<

Anoniem187

Bericht 06 Apr 2014 14:40

Re: Gouwe ouwe; Wat weet/vind je van de forummer boven je?

Hmmmmm ik zal er beter op gaan letten! :D
<<

Anoniem 49

Bericht 06 Apr 2014 14:59

Re: Gouwe ouwe; Wat weet/vind je van de forummer boven je?

Serendipity, heeft een lastige naam, woont in Limburg. Ze lijkt me een leuke meid die ik best eens wil ontmoeten! ;)
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:28

Bericht 06 Apr 2014 15:04

Re: Gouwe ouwe; Wat weet/vind je van de forummer boven je?

Majira, altijd lieve antwoorden/reacties op iedereen van wat ik lees!
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6996

Geregistreerd: 11 Dec 2013 12:19

Bericht 06 Apr 2014 15:29

Re: Gouwe ouwe; Wat weet/vind je van de forummer boven je?

Zonneschijn is een alleenstaande mama met een zoon van +/- 1,5 denk ik. Ze heeft geen gemakkelijke tijd achter de rug maar ik hoop voor haar dag er alleen nog maar zonneschijn in haar leven mag zijn ;).
2012 & 2016
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6554

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:24

Bericht 06 Apr 2014 15:44

Re: Gouwe ouwe; Wat weet/vind je van de forummer boven je?

Snoes, is een lieve mama. Woont in België. En geeft altijd lieve reacties.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Anoniem75

Bericht 06 Apr 2014 15:50

Re: Gouwe ouwe; Wat weet/vind je van de forummer boven je?

Ik ben echt een zeef momenteel dus ik weet niet of ik de goeie Thunder voor me heb :laughcry:

Maar Thunder is een mama van 2 knullen (toch?) waarvan er eentje niet jammer genoeg ziek is. En volgens mij heet een van haar zoons ook T. net als mijn jongste. Verder vind ik haar altijd eerlijk en oprecht overkomen op het forum.

Ik hoop dat ik een beetje goed zit haha
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6554

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:24

Bericht 06 Apr 2014 15:53

Re: Gouwe ouwe; Wat weet/vind je van de forummer boven je?

Razz schreef:Ik ben echt een zeef momenteel dus ik weet niet of ik de goeie Thunder voor me heb :laughcry:

Maar Thunder is een mama van 2 knullen (toch?) waarvan er eentje niet jammer genoeg ziek is. En volgens mij heet een van haar zoons ook T. net als mijn jongste. Verder vind ik haar altijd eerlijk en oprecht overkomen op het forum.

Ik hoop dat ik een beetje goed zit haha
Klopt Razz, :).
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Anoniem75

Bericht 06 Apr 2014 15:54

Re: Gouwe ouwe; Wat weet/vind je van de forummer boven je?

Pfew haha :D
<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1919

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 06 Apr 2014 15:54

Re: Gouwe ouwe; Wat weet/vind je van de forummer boven je?

Razz is pas verhuisd en is pas bevallen van een knappe zoon ;) Ze heeft ook nog een ander zoontje. En ze is lief, heeft humor :D
<<

SoCali

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 249

Geregistreerd: 02 Sep 2013 21:59

Bericht 06 Apr 2014 16:03

Re: Gouwe ouwe; Wat weet/vind je van de forummer boven je?

Ibbel woont volgens mij in de buurt van Eindhoven en werkt in de kinderopvang. En geeft altijd lieve reacties op iedereen. Lees meer mee so don't shoot me if I'm wrong ;)
<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1919

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 06 Apr 2014 16:07

Re: Gouwe ouwe; Wat weet/vind je van de forummer boven je?

SoCali schreef:Ibbel woont volgens mij in de buurt van Eindhoven en werkt in de kinderopvang. En geeft altijd lieve reacties op iedereen. Lees meer mee so don't shoot me if I'm wrong ;)


Klopt idd. En dank je lief!
<<

SoCali

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 249

Geregistreerd: 02 Sep 2013 21:59

Bericht 06 Apr 2014 16:09

Re: Gouwe ouwe; Wat weet/vind je van de forummer boven je?

D'n Ibbel schreef:
SoCali schreef:Ibbel woont volgens mij in de buurt van Eindhoven en werkt in de kinderopvang. En geeft altijd lieve reacties op iedereen. Lees meer mee so don't shoot me if I'm wrong ;)


Klopt idd. En dank je lief!


:cheering:
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers