Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Alpe d'HuZes

<<

Winegum

Major Yipyapper

Bericht 05 Jun 2014 15:30

Alpe d'HuZes

Gister en vandaag zijn er ruim 150 fietsers en runners die de Alpe d'HuZes minimaal één keer opklimmen voor het goede doel. Er is veel commotie geweest over het geld wat opgehaald wordt voor dit goede doel. Het zou niet allemaal in goede handen terecht zijn gekomen. Bizar.

Ken jij iemand die meedoet aan de Alpe d'HuZes? Het zijn hele emotionele momenten, het lijkt me heel bijzonder om daar te mogen zijn. Alle mensen die meedoen hebben helaas iemand verloren die de strijd heeft verloren tegen kanker. Heel erg heftig.

http://www.opgevenisgeenoptie.nl/
<<

Anoniem130

Bericht 05 Jun 2014 15:39

Re: Alpe d'HuZes

Het raakt me altijd weer. Een jongen waar ik vroeger mee atletiekte en die helaas inmiddels is overleden aan non-Hodgkin was nauw betrokken bij Alpe d'HuZes (Bas Mulder). Ik heb aan hem en andere kennissen wel eens gedoneerd, vond het ook echt wel een mooi initiatief, maar als er geen directe kennissen meedoen doe ik er verder niets mee. :) Dan doneer ik gewoon wat bij een collecte, ik geef altijd voor medisch onderzoek (nu allemaal weer doen voor het epilepsiefonds straks he!!!).
Laatst gewijzigd door Anoniem130 op 05 Jun 2014 15:42, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Winegum

Major Yipyapper

Bericht 05 Jun 2014 15:42

Als ik er aan denk krijg ik ook altijd kippenvel en tranen in mijn ogen. De nicht van mijn moeder is twee jaar overleden aan de gevolgen van borstkanker. Onvoorstelbaar gewoon, hoeveel leed deze ziekte bij heel veel mensen teweeg brengt. Want wie kent er nou niet iemand die het heeft gehad of inmiddels aan de gevolgen van is overleden?

Ongelofelijk!

Heb zelf nooit gedoneerd, omdat bekenden van mij er nog nooit aan mee hebben gedaan. Anders zou ik ze zeker steunen.
<<

Fjell

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 05 Jun 2014 22:14

De vriend van een kennis van mij heeft dit jaar voor ik denk wel minimaal de 3e keer weer meegedaan. Heb die kennis op facebook en zij plaatste de hele dag updates en zag dat haar vriend het weer gelukt is om 6x boven te komen! Vind ik echt knap!

Een vriendin van mij heeft ook een keer meegedaan, heb haar toen wel gesponsord. Uiteindelijk is ze 1x boven gekomen maar ook dat vind ik al knap.

Vind het een hele mooie actie, wel alleen erg jammer dat er sinds vorig jaar commotie is over waar het geld allemaal heen gegaan is.. Nu zal er toch altijd wel een soort van wantrouwen blijven denk ik en dat is heel jammer van zo'n mooie actie.
-Jeg har det som plommen i egget-
<<

anoniem213

Bericht 05 Jun 2014 22:20

-
Laatst gewijzigd door anoniem213 op 11 Jun 2014 00:07, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Patsy

Bericht 06 Jun 2014 15:45

Ik vind het erg knap en altijd heel indrukwekkend om te zien. Heel knap van de mensen die meedoen.

Mijn man heeft meegedaan aan de tegenhanger van Alpe d'Huzes, Stichting Mont Ventoux. Deze stichting zamelt geld in voor kleine, lokale doelen die allemaal wel kanker-gerelateerd zijn. Ook hieraan doen mensen mee met een verhaal. Het moment dat mijn man boven kwam vergeet ik nooit meer, zo vreselijk indrukwekkend, wat hebben we gehuild...

Zelf wil ik ook graag nog een keer meedoen met èèn van deze twee, maar of ik dat emotioneel aan kan betwijfel ik.
<<

Ijsbeer

Noob

Bericht 06 Jun 2014 15:50

Ik ben er geweest twee jaar geleden. Geweldig, wat een indruk. Zo veel mensen met allemaal hetzelfde doel en allemaal een bijzonder verhaal. Mijn man is 1x gefietst, de rest van de ploeg heeft ook gerend en gefietst. Mijn schoonbroer is zelfs 6x naar boven gefietst een jaar.
<<

Merel

Noob

Bericht 09 Jun 2014 20:01

Mijn man heeft meegedaan dit jaar. Samen met zijn team heeft hij meer dan 30.000 euro opgehaald. Hij is 3x omhoog gefietst. Ik was mee en vond het een dag om nooit te vergeten. Heel bijzonder.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 09 Jun 2014 20:03

Mijn vriend heeft hem twee jaar geleden, hij is drie keer omhoog gegaan die dag. Hij was enorm onder de indruk.
• @found_my_key2sport •

28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!

Terug naar Algemeen