Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Major Yipyapper

<<

Anoniem12

Bericht 04 Feb 2014 11:51

Major Yipyapper

Jans, je bent er bijna! Nog 2 posts! :banaan:
<<

Anoniem193

Bericht 04 Feb 2014 11:56

Re: Major Yipyapper

:good:
<<

Anoniem186

Bericht 04 Feb 2014 12:02

Re: Major Yipyapper

Oh haha, echt? Wat cool! :cheering: :cheering:
<<

Anoniem186

Bericht 04 Feb 2014 12:03

Re: Major Yipyapper

Komt tie:

:banaan: :banaan: :yes: :hulde: :popcorn:
<<

Anoniem193

Bericht 04 Feb 2014 12:09

Re: Major Yipyapper

Jans schreef:Komt tie:

:banaan: :banaan: :yes: :hulde: :popcorn:



:cheering: :cheering:
<<

Anoniem12

Bericht 04 Feb 2014 12:10

Re: Major Yipyapper

Gefeliciteerd!!
<<

Anoniem186

Bericht 04 Feb 2014 12:12

Re: Major Yipyapper

Bedankt, haha! Ben er erg blij mee. :palm:
Het was ook nog eens puur toeval dat ik hier keek, ik kom bijna nooit in algemeen. Maar ik lig heel lui in bed te forummen, dus tijd zat. :)
<<

Anoniem17

Bericht 04 Feb 2014 12:12

Re: Major Yipyapper

Hoeraa! Wat is de volgende rang eigenlijk?
<<

Anoniem186

Bericht 04 Feb 2014 12:16

Re: Major Yipyapper

Geen idee eigenlijk... Heeft iemand die al? Post printje nog steeds zoveel?
<<

Anoniem12

Bericht 04 Feb 2014 12:16

Re: Major Yipyapper

Printje is een tijdje weggeweest en toen heb ik haar ingehaald.. :(
<<

Anoniem186

Bericht 04 Feb 2014 12:25

Re: Major Yipyapper

Oja, ik zie het!
<<

Burgemeester Julia

Bericht 04 Feb 2014 12:43

Re: Major Yipyapper

Gefeliciteerd Jans!

De volgende rang is bij 5000 posts, Orakel
<<

Anoniem17

Bericht 04 Feb 2014 12:45

Re: Major Yipyapper

Oh hemel, bij 5000 posts pas! Dat duurt nog wel even. :D
<<

Anoniem 53

Bericht 04 Feb 2014 13:41

Re: Major Yipyapper

Orakel vind ik niet zo leuk, dus blijven jullie mooi nog maar even Major Yipyappers!
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13560

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 04 Feb 2014 14:52

Re: Major Yipyapper

Waar is de tijd gebleven dat ik op eenzame hoogte op de eerste plaats stond :cry:















:thumbup:
<<

Anoniem12

Bericht 04 Feb 2014 15:02

Re: Major Yipyapper

Ja Lejow, waar is die tijd gebleven?
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6996

Geregistreerd: 11 Dec 2013 12:19

Bericht 04 Feb 2014 15:22

Re: Major Yipyapper

Hahaha inderdaad Lejow, op het vorige forum had je duizenden posts meer dan nummer 2!
2012 & 2016
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:23

Bericht 04 Feb 2014 15:24

Re: Major Yipyapper

Snoes schreef:Hahaha inderdaad Lejow, op het vorige forum had je duizenden posts meer dan nummer 2!


Nu heeft ze er net aan duizend :omg:
<<

Anoniem186

Bericht 04 Feb 2014 15:25

Re: Major Yipyapper

Lejow schreef:Waar is de tijd gebleven dat ik op eenzame hoogte op de eerste plaats stond :cry:















:thumbup:


Ik denk dat je inmiddels een leven hebt gekregen.... :wink:
<<

Anoniem12

Bericht 04 Feb 2014 15:26

Re: Major Yipyapper

Als ik een 'fatsoenlijke' baan had dan zou ik hier ook veel minder zijn. Maarja, dat is niet zo haha.
<<

Anoniem17

Bericht 04 Feb 2014 15:27

Re: Major Yipyapper

Rush schreef:Als ik een 'fatsoenlijke' baan had dan zou ik hier ook veel minder zijn. Maarja, dat is niet zo haha.


+1! :good:
<<

Anoniem315

Bericht 04 Feb 2014 15:28

Re: Major Yipyapper

Carool, nu ben jij aan de beurt! Major Yipyappers zijn cool :smile:
<<

Anoniem186

Bericht 04 Feb 2014 15:32

Re: Major Yipyapper

Rush schreef:Als ik een 'fatsoenlijke' baan had dan zou ik hier ook veel minder zijn. Maarja, dat is niet zo haha.


Haha heerlijk toch, betaald krijgen om te forummen. Dat wordt afkicken als je ooit een andere baan gaat krijgen.

Ik ben werkloos... Dus alle tijd van de wereld... Bleeeehhhh...
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6996

Geregistreerd: 11 Dec 2013 12:19

Bericht 04 Feb 2014 15:34

Re: Major Yipyapper

Zijn je kindjes wel gewoon naar de opvang oid Jans?
Lijkt me voor jou wel fijn om dan ook overdag bij te kunnen tanken.
2012 & 2016
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13390

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 04 Feb 2014 15:36

Re: Major Yipyapper

Moet zeggen dat werk hebben heel veel scheelt hoor, toen ik werkloos was had ik hier periodes dat ik dacht shit er is al zeker 5 min niets gepost en alle laatste Posts zijn van mij.
2015 💙
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers