
Morgen ga ik lunchen met een vriendin en daarna borrelen met Carra. Zondagochtend wil ik gaan skaten (hopelijk regent het niet en zijn de fietspaden droog) en verder ga ik een chilldagje houden denk ik. Ben de komende weken behoorlijk druk, dus ik neem het er nog even van 
Lauren schreef:Mag ik maandag ook nog bij het weekend tellen trouwens. Want dan ga ik lekker met vriendinnen uiteten.
Serendipity schreef:Lauren schreef:Mag ik maandag ook nog bij het weekend tellen trouwens. Want dan ga ik lekker met vriendinnen uiteten.
Nee![]()
Ik ben gewoon jaloers omdat ik dan weer moet werken ;)
. Verder vooral lekker veel slapen!bosjesvrouw schreef:Morgen gaan we naar Dortrecht. Een vriend van ons woont daar zijn we nog nooit geweest.

Poubelle schreef:Gefeliciteerd met je nieuwe baan, Miss Energy! Wat voor werk ga je doen?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers