Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Waar kijk jij naar uit?

<<

Anoniem187

Bericht 07 Mrt 2014 21:07

Waar kijk jij naar uit?

Vertel, waar kijk jij naar uit?
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12927

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 07 Mrt 2014 21:11

Re: Waar kijk jij naar uit?

volgend weekend. Dan gaan we vrijdags naar het theater naar de grote improvisatie show. En zaterdag naar de bios. Even eruit na alle stress en ellende. En scheelt de theater kaartjes hebben we al. En heb nog bios bonnen. Lekker gratis uitjes
Afbeelding
<<

Anoniem30

Bericht 07 Mrt 2014 21:15

Re: Waar kijk jij naar uit?

Ik kijk enorm uit naar mei, dan ga ik op vakantie met mijn vriend. Even weg van alles, daar ben ik echt enorm aan toe.
<<

Rouxxxe

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 649

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:06

Bericht 07 Mrt 2014 21:24

Re: Waar kijk jij naar uit?

Ik kijk naar uit komende weekenden, dan vieren we mijn verjaardag en die van mijn vriend voor familie en vrienden, gezellig!
En naar heerlijk genieten van mooi lente weer.
<<

Anoniem305

Bericht 07 Mrt 2014 21:27

Re: Waar kijk jij naar uit?

Naar zondag, heerlijk weer!
<<

Anoniem315

Bericht 07 Mrt 2014 23:52

Re: Waar kijk jij naar uit?

Naar het einde van m'n gymopleiding. Ik heb het idee dat ik dan echt kan gaan genieten van mijn werk en mijn privéleven. Nu dwarrelt die stomme opleiding daar nog naast.
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:23

Bericht 08 Mrt 2014 00:02

Re: Waar kijk jij naar uit?

Ik kijk uit naar morgen! We hebben wedstrijden in Coevorden (ikzelf niet, moet coachen) en omdat dat voor ons erg ver is blijven we met z'n vieren slapen, ik gezellig met vriendin op een kamer. Een weekendje turnen en gezelligheid dus!

En ik kijk uit naar het moment dat de artsen weten waar mijn pijn vandaan komt en ik weer eens zonder pijn kan sporten :ja:
<<

Anoniem99

Bericht 08 Mrt 2014 00:05

Re: Waar kijk jij naar uit?

Ons weekend weg. Even bijtanken..
<<

Anoniem50

Bericht 08 Mrt 2014 00:08

Re: Waar kijk jij naar uit?

Geen idee waarom, maar het WK.
<<

Rose.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2414

Geregistreerd: 04 Sep 2013 21:13

Bericht 08 Mrt 2014 00:19

Re: Waar kijk jij naar uit?

Volgende week zondag concert van Ilse deLange :banaan: :cheering:
Wilde ik al zo lang heen en nu schijnt het dat mijn vriend er kaarten voor heeft!

En naar morgenavond. Quality time met een hele goede vriend van me :D
Mijn blog: http://www.enjoycelife.nl

Want de allermooiste bloemen, groeien vlak langs het ravijn
En om die te kunnen plukken moet je durven bang te zijn ♥
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5313

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:30

Bericht 09 Mrt 2014 07:59

Re: Waar kijk jij naar uit?

Vanavond voor het eerst in ons nieuwe huis slapen!
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 09 Mrt 2014 11:28

Re: Waar kijk jij naar uit?

Mei, mijn verjaardag en onze trouwdag en een weekje vakantie.
2014 2016
<<

Anoniem156

Bericht 09 Mrt 2014 13:20

Re: Waar kijk jij naar uit?

Het concert van Beyoncé
Awakenings
Open Air
Lowlands
Stapavondjes met vriendinnen
Borrelavondjes met vriendinnen
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 09 Mrt 2014 15:40

Re: Waar kijk jij naar uit?

Zomerse terrasjes met mijn beste vriendin en zoon
Vaker naar Blijdorp gaan
Vakantie Wales
L2014 & H2017
<<

Siep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3506

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:43

Bericht 09 Mrt 2014 17:02

Re: Waar kijk jij naar uit?

Onze bruiloft, weekendje weg daarna, meer dagen zoals vandaag met fijn weer :heart:
Oktober 2016 Juni 2018
Maart 2021⭐
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:43

Bericht 09 Mrt 2014 17:14

Re: Waar kijk jij naar uit?

Concert + afterparty Backstreet Boys + weekendje weg met Brooke (datzelfde weekend)
Citytrip met vriend (nog steeds geen idee waarheen, hoor het op de luchthaven)
Concert Clouseau
Concert Jasper Sterverlinck
Concert One Direction
Vakantie Egypte met vriend
Afspreken met vriendinnen
Alle leuke momenten/dingen (mogen ook kleine dingen zijn) waar ik vrolijk van word :)
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

Zonnetje

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2452

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:49

Bericht 09 Mrt 2014 22:04

Re: Waar kijk jij naar uit?

- Naar morgen: lekker een dagje naar de sauna.
- Eind maart: naar Soldaat van oranje met mijn moeder.
- Mei: een midweek naar Stockholm
- Eind juli: de bruiloft van mijn schoonzus en haar vriend
- Augustus: onze vakantie naar Cyprus
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 26749

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 09 Mrt 2014 22:39

Re: Waar kijk jij naar uit?

- veel meer van zulke mooie dagen als vandaag
- borrels en picknicks en festivals in de zon
- kroegavonden met vriend(inn)en
- weekend Parijs met mn vader en zusje begin mei
- vakantie naar Italië
❤️ 7 juni 2018
<<

Anoniem124

Bericht 10 Mrt 2014 00:04

Re: Waar kijk jij naar uit?

Naar mijn tripje met Siamsa :cheers: .
<<

Anoniem287

Bericht 10 Mrt 2014 00:30

Re: Waar kijk jij naar uit?

Haha jaaaa ik ook! :D Naar mijn tripje met jouw dan :wink: En ik kijk ook uit naar morgen, want dan hoor ik of we het appartement krijgen dat we zo graag willen hebben. We kunnen dan eindelijk gaan samenwonen. Please duim allemaal mee!!
<<

Joan

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1330

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 10 Mrt 2014 00:53

Re: Waar kijk jij naar uit?

- Naar de verjaardag en het feestje daarvoor, van mijn vriend. Ik vind het altijd heel leuk om zijn dag tot in de punten te regelen en hem ervan te zien genieten :). En ik heb een toffe verrassing vind ik zelf :D.
- De zomervakantie.
- Nachtje weg met vriend.
- Naar babybezoek van vriendin. Eindelijk! Kind is bijna volwassen.
- Weekend weg met schoonfamilie.
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2901

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:44

Bericht 10 Mrt 2014 07:26

Re: Waar kijk jij naar uit?

M-Train schreef:Naar mijn tripje met Siamsa :cheers: .
Wat leuk! Waar gaan jullie heen?

Ik kijk o.a. uit naar:

- dagje Efteling met een goede vriend
- onze vakantie
<<

Anoniem112

Bericht 10 Mrt 2014 08:42

Re: Waar kijk jij naar uit?

Het dagje Efteling volgende week, mijn zusje en ik en mijn zoontje gaan daar mijn broer en zijn gezin en onze ouders daar verassen want die zijn er die dag ook.

Het plaatsen van een 50 jarige oude perenboom in onze voortuin, waarschijnlijk deze week nog.

Het plaatsen van een nieuw tuinhuis met overkapping volgende week vrijdag, en de zondag erna want dan word onze tuin helemaal verder afgemaakt.

Het uitstapje donderdag met de Psz naar de lammetjes.

En nog wel meer dingen!
<<

Anoniem331

Bericht 10 Mrt 2014 08:45

Re: Waar kijk jij naar uit?

Naar zaterdag! Dan hebben we een feestje van mijn oom en tante die 25 jaar getrouwd zijn. Beloofd gezellig te worden.
En voor de rest vind ik de hele week leuk genoeg om naar uit te kijken.
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6554

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:24

Bericht 10 Mrt 2014 09:08

Re: Waar kijk jij naar uit?

Dat ik naar huis mag vandaag.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers