Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Forumirritatie

<<

ChiQ

Bericht 31 Mrt 2014 11:49

Forumirritatie

Ik moet het gewoon kwijt. Er zitten een aantal mensen hier die NOOIT iets aardigs zeggen over iemands foto, en gewoon plop hun foto plaatsen en ondertussen veel complimenten krijgen. Ik doe echt bewust bijna geen foto's plaatsen want ik erger me DOOD. Ik wil bijna namen noemen. :nopompom:

Is dit iets wat jullie ook opvalt? Jullie nog irritaties.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 31 Mrt 2014 11:56

Re: Forumirritatie

Ik ben al tig keer begonnen met een antwoord te typen, maar ik haal het steeds weer weg. Ik ga maar niet de dingen neerzetten waar ik me aan erger, ik denk niet dat het er gezelliger op wordt, dus ik erger me in stilte.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem99

Bericht 31 Mrt 2014 11:58

Re: Forumirritatie

Jep! Dat valt mij ook op. Bloedjeirritant en houdt mij tegen om bepaalde dingen te plaatsen.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15425

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 31 Mrt 2014 12:00

Re: Forumirritatie

Oh nee, ik hoop niet dat je op mij doelt want ik heb gister een hele lading foto's in het fototopic gezet zonder op eerdere foto's te reageren. Maar over het algemeen probeer ik wel altijd eerst te reageren op andere foto's, en vervolgens mijn eigen foto te plaatsen. Ik vind het namelijk ook niet leuk overkomen om alle andere foto's te negeren en zomaar pats-boem je eigen foto te plaatsen.

Mijn irritatie is dat ik soms heel erg het idee heb dat sommigen dingen hier extra 'politiek correct' opschrijven, bijvoorbeeld het diksap met heeeel veeeeeeeel water-voorbeeld, of dat hier niemand zit die op die knop zou drukken in het 'als je op deze knop drukt krijg je een miljoen maar gaat er ook iemand dood'-dilemma.

Verder had ik hetzelfde als Susan, ik heb deze reactie al meerdere keren herschreven omdat ik het eerst veel botter had neergezet. :laughcry:

♥♥
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 31 Mrt 2014 12:03

Re: Forumirritatie

Elliot schreef:Oh nee, ik hoop niet dat je op mij doelt want ik heb gister een hele lading foto's in het fototopic gezet zonder op eerdere foto's te reageren. Maar over het algemeen probeer ik wel altijd eerst te reageren op andere foto's, en vervolgens mijn eigen foto te plaatsen. Ik vind het namelijk ook niet leuk overkomen om alle andere foto's te negeren en zomaar pats-boem je eigen foto te plaatsen.

Mijn irritatie is dat ik soms heel erg het idee heb dat sommigen dingen hier extra 'politiek correct' opschrijven, bijvoorbeeld het diksap met heeeel veeeeeeeel water-voorbeeld, of dat hier niemand zit die op die knop zou drukken in het 'als je op deze knop drukt krijg je een miljoen maar gaat er ook iemand dood'-dilemma.

Verder had ik hetzelfde als Susan, ik heb deze reactie al meerdere keren herschreven omdat ik het eerst veel botter had neergezet. :laughcry:


Dat is inderdaad stom, maar ik vind het net zo stom dat je in sommige topics meteen een preek krijgt als je je kind suiker geeft.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

ChiQ

Bericht 31 Mrt 2014 12:04

Re: Forumirritatie

Ik snap wat je bedoelt Susan, maar ik zat weer eens te denken om mijn account te verwijderen omdat ik het echt irritant vind, ik probeer op iedereen te reageren als ik een foto plaats, maar er zitten echt een paar bij die gewoon hup foto plaatsen, en dan complimenten vangen. Het gaat niet eens om mijn foto's hoor, ik plaats namelijk zelden een foto meer. Wat ik misschien nog erger vind is dat het altijd dezelfde zijn..
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15425

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 31 Mrt 2014 12:05

Re: Forumirritatie

Ja, dat vind ik ook. Actie-reactie zal dat wel zijn. Om de preek te vermijden schrijf je maar extra duidelijk op dat je je kind echt geen suikerklontjes geeft.

♥♥
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2648

Geregistreerd: 03 Sep 2013 12:00

Bericht 31 Mrt 2014 12:06

Re: Forumirritatie

Hmm ik geloof niet dat me dat echt opvalt. Maar misschien maak ik me er ook wel schuldig aan! Soms wil ik graag een foto plaatsen en dan doe ik dat zonder eerst de rest van het topic terug kijken. Ik denk daar niet altijd over na, maar goed om eens te lezen dat dat een irritatiepunt kan zijn, dan kan ik er op letten :ja:
<<

Anoniem304

Bericht 31 Mrt 2014 12:06

Re: Forumirritatie

Elliot schreef:Ja, dat vind ik ook. Actie-reactie zal dat wel zijn. Om de preek te vermijden schrijf je maar extra duidelijk op dat je je kind echt geen suikerklontjes geeft.

Vergeet de 'nooit koken uit pakjes' en 'extra veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel groentes niet' .
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 31 Mrt 2014 12:07

Re: Forumirritatie

Ik kan me op zich wel voorstellen dat het moeilijk is om op iedereen te reageren, daar ben ik ook nooit goed in, omdat het al snel zo geforceerd en gemaakt overkomt, zo duidelijk dat je tegen sommige mensen alleen maar iets zegt omdat het niet aardig is om die persoon over te slaan.

Ik ben het wel met je eens dat sommige mensen altijd bedolven worden onder de complimenten. Maar daar kunnen die mensen zelf misschien ook verder niks aan doen.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

ChiQ

Bericht 31 Mrt 2014 12:07

Re: Forumirritatie

O, nee Elliot ik vind jou een van de leukere forumsters! Ik merk idd dat jij altijd de tijd neemt om op iemand te reageren.

En dat van de diksap enzo vind ik ook, ik doe het anders bij Julian hoor. En weet je wat grappig is, niemand hier schijnt hun kind pyjamapap, potjes en zoete nijntjekoek te geven maar somehow, is het in mijn supermarkten altijd lege schappen.. haha! Julian heeft gisteren op het terras met zijn vader en mij lekker patat gegeten, en een fristi achterover geklokt. Nou prima.
<<

Anoniem304

Bericht 31 Mrt 2014 12:08

Re: Forumirritatie

ChiQ schreef:
En dat van de diksap enzo vind ik ook, ik doe het anders bij Julian hoor. En weet je wat grappig is, niemand hier schijnt hun kind pyjamapap, potjes en zoete nijntjekoek te geven maar somehow, is het in mijn supermarkten altijd lege schappen.. haha!


:good:
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2648

Geregistreerd: 03 Sep 2013 12:00

Bericht 31 Mrt 2014 12:10

Re: Forumirritatie

Ik denk meer dat mensen die dat wél doen gewoon niet reageren. Dat zie je toch ook in topics over gewicht/bmi.. Daar reageren bijna alleen forummers met een licht/gezond/prima gewicht maar dat is toch logisch. Als je weegschaal de 100 aantikt en je daar totaal niet tevreden over bent ga je dat nou eenmaal niet zo snel online gooien.
<<

ChiQ

Bericht 31 Mrt 2014 12:11

Re: Forumirritatie

Toet schreef:Hmm ik geloof niet dat me dat echt opvalt. Maar misschien maak ik me er ook wel schuldig aan! Soms wil ik graag een foto plaatsen en dan doe ik dat zonder eerst de rest van het topic terug kijken. Ik denk daar niet altijd over na, maar goed om eens te lezen dat dat een irritatiepunt kan zijn, dan kan ik er op letten :ja:



Ja, ik snap het hoor Toet, ik kan ook niet op iedereen reageren maar áls ik een foto van Julian plaats, dan kijk ik sowieso even de pagina door. Er zijn hier mama's die niet op andere kinderen reageren *zijn altijd dezelfde die worden overgeslagen* :palm: En dan staat er bijv boven en onder een ander kind d ie helemaal door alle reacties genoemd wordt. Ik vind dat gewoon niet tof.
<<

Linnie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1948

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:52

Woonplaats: Goeree Overflakkee

Bericht 31 Mrt 2014 12:14

Re: Forumirritatie

Ik probeer ook wel te reageren. Maar dat is bij mij ook een reden dat ik zelden foto's plaats in het fototopic. Had een foto van mijn kat met bloemen geplaatst, en niemand reageert erop. Tja dan heb ik ook niet veel zin om op anderen die na mij komen te reageren. Misschien stom, maja.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

ChiQ

Bericht 31 Mrt 2014 12:14

Re: Forumirritatie

Ik doe bijv ook nooit meer mee in topics over laatst gekocht. Ik kreeg altijd zoveel commentaar dat ik denk laat maar, ik show het niet, ookal zet ik er geen prijs bij of link ik niet er zijn hier dames die het gaan zoeken én dan toch nog zeggen: 'Wow' zou ik nooit betalen.. :palm: waardoor het weer opvalt haha.
<<

Anoniem123

Bericht 31 Mrt 2014 12:15

Re: Forumirritatie

Je moet wat vaker foto's van je bink plaatsen, zien we eens andere kinderen! :smile:
Valt mij vaak op dat je echt bijna altijd dezelfde kinderen ziet dus ik kijk niet zo vaak in fototopics.

Maja zelf plaats ik ook geen foto's meer van S dus mag eigenlijk niet meepraten haha
<<

ChiQ

Bericht 31 Mrt 2014 12:17

Re: Forumirritatie

Vind ik eigenlijk niet stom Linnie, zo werkt het gewoon. Waarom zou je reageren als jou foto gewoon wordt overgeslagen?
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9133

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 31 Mrt 2014 12:22

Re: Forumirritatie

Ik vind het wel jammer dat je bijna nooit meer je aankopen plaatst, Chiq! Diversiteit vind ik juist leuk en meer inspirerend dan alleen maar kleding van de bekende ketens. Maar ik begrijp je bezwaar.

Bij sommige forummers heb ik me er ook weleens aan geërgerd dat ze zelden op andermans foto's reageren en zelf wel veel reacties ontvangen (en daar dan wel op reageren...). Dat gaat dan niet om een enkele keer want ik snap dat je niet altijd tijd/zin hebt om over mensen wat te zeggen en wel snel een foto wil plaatsen. Maar als iemand echt nooit de moeite neemt om op anderen te reageren vind ik dat wel storend ja. Ik hoop dat ik dat zelf niet doe in elk geval!
Laatst gewijzigd door Teun op 31 Mrt 2014 12:23, in totaal 1 keer gewijzigd.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Linnie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1948

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:52

Woonplaats: Goeree Overflakkee

Bericht 31 Mrt 2014 12:22

Re: Forumirritatie

ChiQ schreef:Vind ik eigenlijk niet stom Linnie, zo werkt het gewoon. Waarom zou je reageren als jou foto gewoon wordt overgeslagen?


Dankjewel, weet ik in ieder geval dat het niet raar is haha.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15425

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 31 Mrt 2014 12:23

Re: Forumirritatie

Het irritantste vind ik trouwens nog niet eens dat een foto geplaatst wordt zonder eerst op de andere foto's te reageren, maar vooral dat alle complimentjes daarna wel geincasseerd worden, maar dat er dan nog steeds niet op de foto's gereageerd word die later zijn geplaatst.
Ik bedoel, ik kan me nog voorstellen dat je uit enthousiasme een foto plaatst zonder eerst het topic door te kijken, maar dat je daarna de tijd neemt om alle complimentjes n.a.v. jouw foto te lezen en daarop te reageren, maar alsnog alle latere foto's negeert, dat vind ik gewoon respectloos en egoïstisch.

♥♥
<<

Anoniem99

Bericht 31 Mrt 2014 12:30

Re: Forumirritatie

Ik vind dat trouwens niet alleen met foto's zo, maar ook met leuke en bijzondere dingen die sommige forumsters meemaken. Je kan de klok er op gelijk zetten dat als daarna een 'bekendere/populaire' forumster reageert met haar leukigheidje dat diegene daarboven geen enkele reactie meer krijgt. Ik vind dat soms zo sneu voor diegene!
<<

Anoniem23

Bericht 31 Mrt 2014 12:36

Re: Forumirritatie

Ohh ik hoop niet dat ik daar onder val. Ik plaats wel eens een foto zonder te reageren op de foto('s) daar boven maar ik probeer wel regelmatig (ook zonder dat ik een foto plaats) te reageren op andermans foto's. Want dat vind ik leuk, foto's kijken en complimentjes geven als ik ze leuk vind, dus ik zou het echt zuur vinden als ik heel anders overkom haha!

En ik vind het ook jammer dat jij niet meer zoveel foto's plaats van aankopen, kinderen of jezelluf want ik vind dat leuk!
<<

Anoniem23

Bericht 31 Mrt 2014 12:37

Re: Forumirritatie

Ik heb trouwens nooit echt forumirritaties moet ik zeggen. Sommige dingen zou ik anders doen maar ja zoveel mensen zoveel wensen.
<<

Sugarfall

Kletskop

Berichten: 840

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:04

Bericht 31 Mrt 2014 12:38

Re: Forumirritatie

Ik kan me hier ook wel een beetje aan ergeren. Vooral als de foto geplaatst wordt zonder enige uitleg of tekst erbij, gewoon hup zo ineens die foto neergegooid, en daarna wel reageren op de complimenten maar alsnog niets over andermans foto zeggen.

Ik plaats zelf bijna helemaal geen foto's meer omdat ik me een beetje bezwaard voel als er reacties op komen en op andere foto's helemaal niet. Ik voel me dan net alsof ik aandacht loop te vragen terwijl dat helemaal niet zo is :laughcry:
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers