) want het salaris is gewoon te laag om hier te leven met 2 personen. Als ik zo'n groot bedrag zou hebben zou ik dus die droom wel uit kunnen laten komen, en iedere maand mn salaris aan kunnen vullen met 200/300 euro waardoor het leven hier wel mogelijk is.Dundas schreef:Aflossen, een deel opzij zetten, en van de rest m'n rijbewijs halen, auto kopen en op reis. Beste erfenis trouwens!
?
Bacio schreef:Ik zou t zo zonde vinden om af te lossen/hypotheek te verlagen. Dan heb je er niet echt iets bijzonders mee gedaan, waarvan je later zegt: Oh weet je nog?



Bacio schreef:Ik zou t zo zonde vinden om af te lossen/hypotheek te verlagen. Dan heb je er niet echt iets bijzonders mee gedaan, waarvan je later zegt: Oh weet je nog?
Cotton schreef:Bacio schreef:Ik zou t zo zonde vinden om af te lossen/hypotheek te verlagen. Dan heb je er niet echt iets bijzonders mee gedaan, waarvan je later zegt: Oh weet je nog?
Hoezo zonde? Het is toch juist fantastisch als je je huis ineens voor de helft/kwart of whatever af kunt betalen? Dan is het nog eerder echt van jezelf. Lijkt me alles behalve zonde eigenlijk.

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers