Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Op welke forumster lijk jij het meeste

<<

Anoniem187

Bericht 24 Mrt 2014 16:24

Op welke forumster lijk jij het meeste

- qua uiterlijk?
- qua karakter?
<<

Zero

Bericht 24 Mrt 2014 16:55

Re: Op welke forumster lijk jij het meeste

Oh, das lastig qua uiterlijk want ik heb geen idee. Tot nu toe heb ik geen forummer voorbij zien komen waarvan ik vind dat diegene op mij lijkt.

Qua innerlijk maak ik niet echt een vergelijking, maar als ik moet kiezen ik voel me het meest vergelijkbaar met Bazinga.
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8653

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:45

Bericht 24 Mrt 2014 19:27

Re: Op welke forumster lijk jij het meeste

Ik denk dat ik veel overeenkomsten heb met Jules en Cinnamon (allebei op een andere manier, want ik vind hen helemaal niet op elkaar lijken). Qua uiterlijk heb ik geen idee.
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Anoniem38

Bericht 24 Mrt 2014 22:10

Re: Op welke forumster lijk jij het meeste

Phoe... Geen idee eigenlijk. Ik identificeer me met niemand hier. Wat zou jouw eigen antwoord zijn?
<<

Anoniem 63

Bericht 24 Mrt 2014 22:18

Re: Op welke forumster lijk jij het meeste

Poeh, qua uiterlijk zou ik het echt niet weten. Qua karakter..... eh, ook niet eigenlijk..... Zie wel overeenkomsten met Bliss soms, maar of dat 'm echt in karakter zit....
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 24 Mrt 2014 22:18

Re: Op welke forumster lijk jij het meeste

Qua uiterlijk geen idee.

Qua karakter denk ik dat ik best veel overeenkomsten heb met Tsjip.
L2014 & H2017
<<

Anoniem23

Bericht 25 Mrt 2014 09:44

Re: Op welke forumster lijk jij het meeste

Ehmmm haha qua uiterlijk, geen idee. Dus als iemand een suggestie heeft? Haha!

Qua innerlijk weet ik het ook niet zo goed. Ik heb met veel mensen wel een klik maar of we echt op elkaar lijken?
Fantastisch antwoord dit :p. Oh ik weet wel iemand! Ik denk dat Elliot en ik qua karakter best wat overeenkomsten hebben.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15425

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 25 Mrt 2014 14:55

Re: Op welke forumster lijk jij het meeste

Hey Harri, wat grappig! Ik vind jou altijd heel aardig overkomen, dus ik vind dat wel een compliment :)

♥♥
<<

Anoniem23

Bericht 25 Mrt 2014 16:38

Re: Op welke forumster lijk jij het meeste

Haha! Ik vind jou ook altijd heel lief! Ik weet niet precies waarom ik dan vind dat we qua karakter op elkaar lijken maar zo'n gevoel heb ik een beetje.
<<

Anoniem29

Bericht 25 Mrt 2014 18:41

Re: Op welke forumster lijk jij het meeste

Ik heb echt geen idee. Qua uiterlijk/haren Poubelle haha, Blondes have more fun :D

Qua innerlijk.. Wie er voornamelijk leipig is hmm ja :D Toet? hahahha sorry, jij bent de eerste leipo die in mij opkomt.
<<

Anoniem23

Bericht 25 Mrt 2014 18:55

Re: Op welke forumster lijk jij het meeste

HAHA leipo's united!

Ik vind het wel grappig want wij lijken niet zoveel op elkaar maar toch kunnen we het echt goed vinden toxi. We vullen elkaar aan <3<3 :nerd:
<<

Anoniem29

Bericht 25 Mrt 2014 20:16

Re: Op welke forumster lijk jij het meeste

Haha ja he! Volgens mij staan wij wel een beetje hetzelfde in het leven (passies hebben, kunnen dromen, bepaalde visies e.d.) en is dat juist zo leuk :D (Vind ik tenminste haha. Ja echt :D )

Ik denk juist dat er mooie vriendschappen kunnen ontstaan tussen mensen die andere karakters hebben. Net als liefdesrelaties. Ik ken volgens mij geen enkel stel waar 2 dezelfde types inzitten haha. (Okee, dit klinkt alsof ze een ritje maken in een karretje in de achtbaan :D ).
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11416

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 25 Mrt 2014 21:12

Re: Op welke forumster lijk jij het meeste

Innerlijk weet ik niet, uiterlijk op Snoes.
R. 2013💙
D. 2016💜
<<

Vintage

Kletskop

Berichten: 970

Geregistreerd: 02 Sep 2013 18:27

Bericht 25 Mrt 2014 22:05

Re: Op welke forumster lijk jij het meeste

Ik heb werkelijk geen idee!
Happiness comes
from within you.
You'll never find it by
chasing relationships,
jobs, beauty, money.
Happiness Always
starts within.
<<

Anoniem 49

Bericht 25 Mrt 2014 22:08

Re: Op welke forumster lijk jij het meeste

Ik zou ook niet weten op wie ik lijk!
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11327

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 25 Mrt 2014 22:28

Re: Op welke forumster lijk jij het meeste

Ik heb meerdere keren gehoord dat ik op Lejow lijk. Qua innerlijk zou ik het niet weten...
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5012

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 25 Mrt 2014 22:44

Re: Op welke forumster lijk jij het meeste

Qua uiterlijk geen idee..

Qua innerlijk ook niet echt een idee. Als iemand zich herkent in de volgende omschrijving sta dan op: tikkeltje onzeker maar wel open voor nieuwe dingen en sprongen in het diepe + ENORME twijfelkont (letterlijk en figuurlijk)

Ik zou trouwens wel wat weg willen hebben van Harrie/Toxi/Lady, zowel uiterlijk als innerlijk!
<<

Anoniem130

Bericht 25 Mrt 2014 23:14

Re: Op welke forumster lijk jij het meeste

Qua uiterlijk echt geen idee. Qua innerlijk ook niet heel erg geloof ik. Herken qua gedachtengang/redeneren/manier in het leven staan wel dingen van Supergrover en Izar (jij bent wie ik denk dat je bent toch?).
<<

Anoniem50

Bericht 25 Mrt 2014 23:26

Re: Op welke forumster lijk jij het meeste

Uiterlijk niemand. Innerlijk niemand. Alhoewel, ik kan me wel vinden in Tabbie.
<<

Anoniem117

Bericht 26 Mrt 2014 11:57

Re: Op welke forumster lijk jij het meeste

Ik heb echt geen idee. Ooit heeft hier eens iemand een foto gepost en toen zei Marin dat ik daar iets van weg had. Dat zag ik wel. Maar dat is echt al jaren geleden. Misschien was het Lavendel. Qua karakter niemand denk ik. Al zijn er qua interesses volgens mij wel meerdere forummers die op me lijken.
<<

anoniem213

Bericht 26 Mrt 2014 12:00

Re: Op welke forumster lijk jij het meeste

Ik heb echt geen flauw idee op wie ik zou lijken, niet qua uiterlijk en ook niet qua karakter.
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9133

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 26 Mrt 2014 12:06

Re: Op welke forumster lijk jij het meeste

Volgens mij heeft Bliss ooit opgemerkt dat Carra en ik iets van elkaar weg hebben. Ik zie geloof ik wel wat ze bedoelt maar ik zie tegelijk geen heel grote gelijkenis :-).

Qua karakter herken ik van verschillende forummers wel dingen, zoals Zora, Bliss, Sjaak Trekhaak, Darcy, Carra. Maar er is niemand waarop ik echt lijk.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8653

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:45

Bericht 26 Mrt 2014 12:21

Re: Op welke forumster lijk jij het meeste

June schreef:Ik heb echt geen flauw idee op wie ik zou lijken, niet qua uiterlijk en ook niet qua karakter.


Gelukkig maar, één June is heftig genoeg.
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6996

Geregistreerd: 11 Dec 2013 12:19

Bericht 26 Mrt 2014 13:48

Re: Op welke forumster lijk jij het meeste

Qua uiterlijk op Carool (heb ik al vaak gehoord). Qua innerlijk heb ik geen idee, lastig!
2012 & 2016
<<

anoniem213

Bericht 26 Mrt 2014 16:17

Re: Op welke forumster lijk jij het meeste

Taeda schreef:
June schreef:Ik heb echt geen flauw idee op wie ik zou lijken, niet qua uiterlijk en ook niet qua karakter.


Gelukkig maar, één June is heftig genoeg.

:omg: :cry:
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers