Klok vooruit
Ik moet werken snachts dus ik werk 1 uur minder



Joan schreef:Ik kan een uurtje korter koesen..



Bliss schreef:Idd jammer dat we korter kunnen slapen, maar ik ben wel blij, want vanaf morgen heb ik een uur eerder zon op m'n balkon! Morgen ga ik er dus ff lekker zitten
Silver schreef:Ik slaap er niet minder om, ben alleen wel heel erg benieuwd hoe T erop reageert. We zijn al een week bezig alles een beetje uit te stellen. Ipv tussen 17.30 - 18.30 op bed, was het elke keer al tussen de 18.30 - 19.30 dat ging wel aardig goed.

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers