Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Klok vooruit

<<

Anoniem54

Bericht 29 Mrt 2014 11:38

Klok vooruit

Vergeet allemaal niet om vannacht de klok 1 uur vooruit te zetten!

Ik moet werken snachts dus ik werk 1 uur minder :banaan:
<<

Joan

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1330

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 29 Mrt 2014 11:41

Re: Klok vooruit

Ik kan een uurtje korter koesen.. :cry:
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6891

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 29 Mrt 2014 12:09

Re: Klok vooruit

Joan schreef:Ik kan een uurtje korter koesen.. :cry:


Ahw! Das m'n favoriete friese woord :heart:

Anyway, goed topic, ik was vergeten dat dat vanavond alweer is.
<<

Anoniem50

Bericht 29 Mrt 2014 12:15

Re: Klok vooruit

Er vroeg van de week iemand op Facebook of de klok nu een uur voor of achteruit moest. En ze kreeg alleen maar serieuze antwoorden. Was leuker geweest als ze maandag twee uur te vroeg op het werk was geweest. Slecht ben ik.

Maar goed, voor ik op bed ga zet ik hem een uurtje vooruit. Zal wel weer wennen zijn.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12927

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 29 Mrt 2014 12:20

Re: Klok vooruit

Wij wisten het tot gisteren niet eens dat het dit weekend was.

Jammer een uur korter slapen. En moeten morgen ook nog om 11 uur bij een verjaardag zijn dat word vroeg opstaan
Afbeelding
<<

Silver

Lady-post-a-lot

Berichten: 1395

Geregistreerd: 02 Sep 2013 12:33

Bericht 29 Mrt 2014 12:37

Re: Klok vooruit

Ik slaap er niet minder om, ben alleen wel heel erg benieuwd hoe T erop reageert. We zijn al een week bezig alles een beetje uit te stellen. Ipv tussen 17.30 - 18.30 op bed, was het elke keer al tussen de 18.30 - 19.30 dat ging wel aardig goed.
<<

Anoniem 53

Bericht 29 Mrt 2014 13:15

Re: Klok vooruit

Ik baal altijd van de zomertijd, uurtje korter slapen. Wel fijn dat het 's avonds langer licht is.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 26754

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 29 Mrt 2014 13:48

Re: Klok vooruit

Idd jammer dat we korter kunnen slapen, maar ik ben wel blij, want vanaf morgen heb ik een uur eerder zon op m'n balkon! Morgen ga ik er dus ff lekker zitten :)
❤️ 7 juni 2018
<<

Anoniem280

Bericht 29 Mrt 2014 14:01

Re: Klok vooruit

Ben altijd een paar dagen van de mik wanneer de klok een uur vooruit of achteruit gaat.
<<

Anoniem119

Bericht 29 Mrt 2014 17:47

Re: Klok vooruit

Yeah ik heb ook nachtdienst en werk een uur minder! :banaan:
<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:38

Bericht 29 Mrt 2014 18:16

Re: Klok vooruit

Ik kom serieus uit de lucht vallen.

Nu baal ik flink.
AfbeeldingAfbeelding
<<

Anoniem73

Bericht 29 Mrt 2014 23:21

Re: Klok vooruit

Jaaa en nu ik net vanavond een avondje ga stappen haha. Damn...uurtje mindef slapen!
<<

expressob

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2005

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:44

Bericht 29 Mrt 2014 23:56

Re: Klok vooruit

Goed dat ik het lees haha, heb mijn vriendin bericht en zal het vanavond nog ff tegen mijn vriend zeggen, hij heeft nachtdienst.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 26754

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 30 Mrt 2014 00:05

Re: Klok vooruit

Bliss schreef:Idd jammer dat we korter kunnen slapen, maar ik ben wel blij, want vanaf morgen heb ik een uur eerder zon op m'n balkon! Morgen ga ik er dus ff lekker zitten :)


Ik ga trouwens echt niet korter slapen, mn zondag duurt gewoon een uur korter!
❤️ 7 juni 2018
<<

Anoniem122

Bericht 30 Mrt 2014 03:02

Re: Klok vooruit

Ik ben er wel blij mee, Thailand doet niet aan zomer / winter tijd, dus het tijdsverschil is nog maar 5 uur vanaf vandaag :D
<<

Anoniem119

Bericht 30 Mrt 2014 04:48

Re: Klok vooruit

Oh dit is echt de chillste nachtdienst ooit met die klok. De tijd vliegt!
<<

Anoniem30

Bericht 30 Mrt 2014 08:21

Re: Klok vooruit

Voor mij juist moeilijk vroeg opstaan met uurtje korter haha...
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:10

Bericht 30 Mrt 2014 08:43

Re: Klok vooruit

Silver schreef:Ik slaap er niet minder om, ben alleen wel heel erg benieuwd hoe T erop reageert. We zijn al een week bezig alles een beetje uit te stellen. Ipv tussen 17.30 - 18.30 op bed, was het elke keer al tussen de 18.30 - 19.30 dat ging wel aardig goed.


Ik ben al heel de tijd aan t denken, maar dit is toch juist t omgekeerde?
Als hij normaal rond 18.30 op bed ligt, wordt dit door t verzetten van de klok 'automatisch' 19.30?
Nu je t vandeweek hebt uitgesteld wordt t vanaf vandaag nog later
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

ChiQ

Bericht 30 Mrt 2014 08:55

Re: Klok vooruit

Hahahaha Silver, je moet het juist vervroegen! Dus als hij normaal om 18:00 slaapt is het vanaf vandaag 17:00 de nieuwe 18:00!

Hier gaat Julian gewoon 20:00 naar bed, als hij eerder moe is eerder. Ik ben geen klokmoeder, ik kijk naar hem.
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:23

Bericht 30 Mrt 2014 09:07

Re: Klok vooruit

Haha wat ben ik dom! Ik heb er gister continu aan gedacht, maar na een heftige avond sta ik vanochtend op en begrijp ik er echt niks van dat ik niet in de zon kan zitten! Het is toch al 9 uur?

Maar door dit topic begrijp ik dat het eigenlijk pas 8 uur is :laughcry:
<<

MissEnergy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3408

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:46

Woonplaats: Friesland

Bericht 30 Mrt 2014 09:09

Re: Klok vooruit

De forumklok staat nog een uur terug!
08/2018
05/2021
<<

Anoniem51

Bericht 30 Mrt 2014 09:10

Re: Klok vooruit

Haha, succes vanavond, Silver!

Ik ben altijd een beetje van de leg van de overgang naar zomertijd (de overgang naar wintertijd vind ik heerlijk, dat uurtje extra), maar tot nu toe gaat het prima. Ik ben inmiddels een uur klaarwakker dus wat dat betreft kom ik die overgang naar zomertijd prima door. Waarschijnlijk zal ik de rest van de dag wel het besef van tijd een beetje kwijt zijn, hebben jullie daar ook altijd last van?
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:23

Bericht 30 Mrt 2014 09:12

Re: Klok vooruit

Ik heb er eigenlijk nooit last van. Ik hoor veel mensen om me heen die een beetje wappie zijn, sommigen zelfs nog de hele week maar dat kan ik me echt niet voorstellen! Als ik me een week daarna wel eens moe of niet lekker voel krijg ik te horen: Komt vast doordat de klok verzet is! Ja vast. Ach, ik heb er geen last van, het is alleen dat ik me er bewust van moet zijn. Het scheelt dat mijn telefoon en laptop het vanzelf doen, dus voor mij is het nu gewoon kwart over 9.
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 30 Mrt 2014 09:13

Re: Klok vooruit

Dochter heeft tot 8.15 nieuwe tijd geslapen. Prima dus! Verwacht dat we er verder geen last van hebben. Ook niet echt van wat jij aangeeft Dundas.
<<

Anoniem51

Bericht 30 Mrt 2014 09:15

Re: Klok vooruit

Waarschijnlijk komt het ook omdat niet al m'n klokken vanzelf gaan en ik de klok in de huiskamer gerust nog tot vanavond/morgenochtend op wintertijd laat hangen. Dus ik word steeds geconfronteerd met de oude en de nieuwe tijd, ik denk dat ik er daarom ook niks meer van snap.
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers