Kowalski schreef:Ik kom net van het trainen af en ben moe. Even een keer niks op de vrijdagavond! Zo meteen lekker op de bank RTL Late Night kijken en tussendoor nog wat vacatures zoeken. Morgen weer trainen, dus op tijd naar bed!
Weetjewel schreef:Kowalski schreef:Ik kom net van het trainen af en ben moe. Even een keer niks op de vrijdagavond! Zo meteen lekker op de bank RTL Late Night kijken en tussendoor nog wat vacatures zoeken. Morgen weer trainen, dus op tijd naar bed!
Turnen toch?

Kowalski schreef:Weetjewel schreef:Kowalski schreef:Ik kom net van het trainen af en ben moe. Even een keer niks op de vrijdagavond! Zo meteen lekker op de bank RTL Late Night kijken en tussendoor nog wat vacatures zoeken. Morgen weer trainen, dus op tijd naar bed!
Turnen toch?
Weetjewel schreef:Bij haar eerste is ze derde geworden, dus best netjes voor de eerste keer. Ze vindt het helemaal geweldig en ik kijk meestal het laatste kwartier van de trainingen op maandag en vrijdag.

Jezzie schreef:Ik kijk zo even of er leuke gasten bij de rtl late night zijn. En anders ga ik in bed nog even lezen en dan slapen. Mijn vriend komt pas na twaalf uur thuis, maar heb geen zin om te wachten. .. ben moe

Figaro schreef:Ik ga zo lekker All you need kijken.
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers