Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat ga jij nog doen?

<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 07 Feb 2014 19:52

Wat ga jij nog doen?

Ik ga vanavond met mijn zus en moeder naar een kroeg waar Piter Wilkens (Friese zanger) en de spijkerpakkenband komt.
2014 2016
<<

Anoniem30

Bericht 07 Feb 2014 20:04

Re: Wat ga jij nog doen?

Helemaal niks! Ik heb de hele dag gewerkt, daarna lekker pizza gehaald en gegeten en zit nu met kaarsjes aan, laptop op schoot en TLC op :cheering:
<<

Anoniem 49

Bericht 07 Feb 2014 21:52

Re: Wat ga jij nog doen?

Ik kijk straks nog Commissaris Witse en dan kruip ik mijn bed in.
<<

Anoniem185

Bericht 07 Feb 2014 21:53

Re: Wat ga jij nog doen?

Douchen en slapen.
<<

Anoniem50

Bericht 07 Feb 2014 21:59

Re: Wat ga jij nog doen?

Ik ga straks een documentaire van Louis Theroux kijken op Ned3 en daarna door naar bed.
<<

Kwak

Yipyapper

Berichten: 2151

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:49

Bericht 07 Feb 2014 22:28

Re: Wat ga jij nog doen?

Naar bed
november 2010-januari 2013-november 2014
<<

Anoniem91

Bericht 07 Feb 2014 22:40

Re: Wat ga jij nog doen?

Ik drink een wijntje nu en ga niet te laat naar bed. Heb gezegd dat ik morgen mee ga sporten om 9 uur, wat een grap!
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:23

Bericht 07 Feb 2014 22:42

Re: Wat ga jij nog doen?

Ik kom net van het trainen af en ben moe. Even een keer niks op de vrijdagavond! Zo meteen lekker op de bank RTL Late Night kijken en tussendoor nog wat vacatures zoeken. Morgen weer trainen, dus op tijd naar bed!
<<

Anoniem91

Bericht 07 Feb 2014 22:51

Re: Wat ga jij nog doen?

Kowalski schreef:Ik kom net van het trainen af en ben moe. Even een keer niks op de vrijdagavond! Zo meteen lekker op de bank RTL Late Night kijken en tussendoor nog wat vacatures zoeken. Morgen weer trainen, dus op tijd naar bed!


Turnen toch?
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:23

Bericht 07 Feb 2014 22:55

Re: Wat ga jij nog doen?

Weetjewel schreef:
Kowalski schreef:Ik kom net van het trainen af en ben moe. Even een keer niks op de vrijdagavond! Zo meteen lekker op de bank RTL Late Night kijken en tussendoor nog wat vacatures zoeken. Morgen weer trainen, dus op tijd naar bed!


Turnen toch?


:banaan:
<<

Merle

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 221

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:44

Bericht 07 Feb 2014 22:56

Re: Wat ga jij nog doen?

Tv kijken en wat internetten. Verder niks. Heerlijk!
J. 06-04-09
R. 20-06-11
<<

Anoniem91

Bericht 07 Feb 2014 22:58

Re: Wat ga jij nog doen?

Kowalski schreef:
Weetjewel schreef:
Kowalski schreef:Ik kom net van het trainen af en ben moe. Even een keer niks op de vrijdagavond! Zo meteen lekker op de bank RTL Late Night kijken en tussendoor nog wat vacatures zoeken. Morgen weer trainen, dus op tijd naar bed!


Turnen toch?


:banaan:


Lies heeft volgende week haar tweede wedstrijd.
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:23

Bericht 07 Feb 2014 23:06

Re: Wat ga jij nog doen?

Oo wat spannend Weetjewel! Hoe ging de eerste wedstrijd? Vindt ze het nog steeds heel erg leuk? En jij?
<<

Anoniem91

Bericht 07 Feb 2014 23:21

Re: Wat ga jij nog doen?

Bij haar eerste is ze derde geworden, dus best netjes voor de eerste keer. Ze vindt het helemaal geweldig en ik kijk meestal het laatste kwartier van de trainingen op maandag en vrijdag.
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:23

Bericht 07 Feb 2014 23:23

Re: Wat ga jij nog doen?

Weetjewel schreef:Bij haar eerste is ze derde geworden, dus best netjes voor de eerste keer. Ze vindt het helemaal geweldig en ik kijk meestal het laatste kwartier van de trainingen op maandag en vrijdag.


Leuk joh!! :cheering:
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8849

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 07 Feb 2014 23:27

Re: Wat ga jij nog doen?

Ik kijk zo even of er leuke gasten bij de rtl late night zijn. En anders ga ik in bed nog even lezen en dan slapen. Mijn vriend komt pas na twaalf uur thuis, maar heb geen zin om te wachten. .. ben moe :sleep:
2012-2016-2020-2024

Instagram
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:23

Bericht 07 Feb 2014 23:28

Re: Wat ga jij nog doen?

Jezzie schreef:Ik kijk zo even of er leuke gasten bij de rtl late night zijn. En anders ga ik in bed nog even lezen en dan slapen. Mijn vriend komt pas na twaalf uur thuis, maar heb geen zin om te wachten. .. ben moe :sleep:


Humberto is er niet :thumbdown:
<<

Anoniem 53

Bericht 07 Feb 2014 23:29

Re: Wat ga jij nog doen?

Ik heb heel de dag gewerkt en kom net thuis van een verjaardag. Ik doe niks meer vandaag, duik lekker op tijd mijn bed in.
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 08 Feb 2014 20:57

Re: Wat ga jij nog doen?

Ik ben vanavond alleen thuis. Ga lekker tv kijken en vroeg naar bed.
2014 2016
<<

Anoniem 53

Bericht 08 Feb 2014 21:00

Re: Wat ga jij nog doen?

Niks, alweer. Voel me niet zo lekker, ga lekker op tijd naar bed.
<<

Anoniem126

Bericht 08 Feb 2014 21:06

Re: Wat ga jij nog doen?

*
Laatst gewijzigd door Anoniem126 op 29 Sep 2015 20:09, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Marie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2607

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:32

Bericht 08 Feb 2014 21:16

Re: Wat ga jij nog doen?

Ik ga zo lekker All you need kijken.
2010: Jij hebt ons papa en mama gemaakt!
* * *
2013: Compleet gelukkig en gelukkig compleet!
<<

Calimero

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 493

Geregistreerd: 05 Okt 2013 16:28

Bericht 08 Feb 2014 21:22

Re: Wat ga jij nog doen?

Figaro schreef:Ik ga zo lekker All you need kijken.



Ik ook!
<<

Anoniem38

Bericht 08 Feb 2014 21:23

Re: Wat ga jij nog doen?

OS kijken, facebooken, whatsappen en forummen. Oftewel slap hangen op de bank!
<<

Dennenappel

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 376

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 08 Feb 2014 21:23

Re: Wat ga jij nog doen?

Hoe duur is de suiker kijken, ik ben benieuwd!

Lekker lui avondje.
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers