Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Kussen

<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 19 Mrt 2014 19:00

Kussen

Aaah! Het heeft anderhalf jaar geduurd (in dorpjes kussen ze niet) maar ineens betrapte ik mezelf erop; ik ben een kusser geworden! Gewoon uit het niks en zonder erover na te denken..

Maar ik snap het nog niet helemaal geloof ik.
Kus jij je vrienden/vriendinnen bij het groeten? En je collega's (buiten werk)? Alleen bij aankomst of ook als je weggaat? En wanneer geef je nou 3 zoenen en wanneer 1, wie bepaalt dat? :p
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 19 Mrt 2014 19:03

Re: Kussen

ik kus een vriendin altijd 3 kussen. En bij familie van mijn man 3 kussen.

Wanneer 1 of 3 geen idee ik doe altijd 3
Afbeelding
<<

Anoniem156

Bericht 19 Mrt 2014 19:04

Ik kus alleen m'n vriendinnen, collega's niet hoor.
De meesten doen gewoon 3 zoenen, maar 1 vriendin doet er de ene keer 2, de andere keer 1 en weer de andere keer 3. Aan haar vraag ik t altijd maar van tevoren :p
<<

Anoniem50

Bericht 19 Mrt 2014 19:06

Ik kus alleen de buurman. De rest kan een hand krijgen, als ze iets van lichamelijk contact wensen.
<<

Anoniem119

Bericht 19 Mrt 2014 19:07

Nee ik ben niet zo'n kusser. Ik ben meer een hugger.

Naaste familie zoals m'n ouders en broers en zussen knuffelkus ik meer, zo'n omhelsing met een kus op de wang.

Oma en tante's en ooms kus ik wel drie zoenen op de wang.

Vriendinnen zoen ik soms wel op de wang, maar liever geef ik ze gewoon een hug, past beter bij me.

Collega's knuffel ik gewoon elke dag als ik op 't werk aan kom.
<<

Anoniem29

Bericht 19 Mrt 2014 19:08

Ik ben ook een kusser. En ik vind het vreselijk haha.

Ik wil eigenlijk alleen de mensen kussen die ik zelf heb uitgekozen (whoo dit klinkt heel fout haha). Maar bij vriendinnen vind ik het knuffelig en gezellig. Mijn ouders en zus vind ik ook niet erg.

Maar 'overige' mensen. Hmmz liever niet. Maar goed. Ik ga er ook niet heel moeilijk om doen als het wel gewenst is.
<<

Rouxxxe

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 19 Mrt 2014 20:22

De meeste van mijn vriendinnen kus ik, bij aankomst en weggaan. Sommige niet, maar die zijn daar niet zo het type voor haha en dat is prima. Collega's alleen als ze jarig zijn, maar liever niet, dus alleen als ik er niet onderuit kom.
<<

Jules

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 19 Mrt 2014 20:35

Oh haha ik ben ook echt een kusser dan! Al haat ik het woord kussen.

Ik geef de meeste van mijn vriendinnen 3 zoenen, bij 1 doe ik het niet maar die zie ik ook heel vaak. Mijn zusje geef ik 1 zoen op de wang, en bij mijn ouders doe ik het ook niet (maar die zie ik ook heel vaak). Collega's geef ik alleen 3 zoenen als ze jarig zijn en met het nieuwe jaar.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

President

Bericht 19 Mrt 2014 20:36

Ja, ik begroet iedereen eigenlijk met drie zoenen. Eén collega knuffelt 's morgens altijd, maar verder doe ik dit niet hoor :) Met een paar collega's ga ik wel eens op stap, bij het afscheid doen we dan wel drie zoenen geloof ik. Mn zusje geef ik altijd één zoen op de wang en mn moeder nog steeds één op de mond (is dit eigenlijk raar? :P).
❤️ 7 juni 2018
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 19 Mrt 2014 20:39

Ja, ik ben ook een kusser. De meeste met drie zoenen, een aantal zeer goede vriendinnen met eentje. En een paar andere vriendinnen helemaal niet. Van alles wat dus, haha. :)
• @found_my_key2sport •

28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem 52

Bericht 19 Mrt 2014 20:40

Ja, oh bah, ja! Dat is er zo stiekem ingekropen, dat ik er ook pas recent achter kwam :/ Tenminste, bij een aantal vriendinnen. En m'n broertje, m'n broertje krijgt altijd een kus :D De rest probeer ik nog steeds te vermijden.
<<

Leipe Loetje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 19 Mrt 2014 21:08

Ja hoor, iedereen krijgt drie smakkerds. Behalve mijn man en kinderen, die krijgen er eentje op hun mond. Collega's alleen als het nieuwjaar is of als er iemand jarig is.
2010 & 2012

Afbeelding
<<

Anoniem 63

Bericht 19 Mrt 2014 22:55

Nee, ik ben totaal geen kusser. Bij een paar vriendinnen wel, en tsja, met verjaardagen kom ik er niet onder uit (en bij mijn schoonmoeder en eigen moeder uberhaupt nooit). Maar verder niet.
<<

M-G

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 19 Mrt 2014 23:13

Alleen met verjaardagen, oud & nieuw en de familie van mijn vriend omdat hen dat gewend zijn met 3 kussen. Verder krijgt mijn oma altijd 1 kus als we weggaan en eerder gaf ik mijn moeder altijd een kus als ik weg ging. Vrienden komen gewoon binnen en gaan lekker zitten.
Afbeelding
<<

Pippin

Kwebbel

Bericht 19 Mrt 2014 23:27

Sommige vrienden begroet ik met 3 zoenen, maar dan alleen als we elkaar privé zien. Met een aantal heb ik ook soms wel een cursussen, dan niet. Met andere vrienden heb ik dat juist niet, maar dat zijn eigenlijk mensen met wie ik gestudeerd heb/op school heb gezeten, dus dat is er nooit 'ingesleten'.
Met collega's alleen met verjaardagen/oud en nieuw.
Met familie doe ik het juist niet, ja alleen met verjaardagen / oud en nieuw en dat soort dingen. Wij zijn niet zo knuffelende/kussende familie eigenlijk.
<<

Anoniem 53

Bericht 19 Mrt 2014 23:45

Ik begroet eigenlijk alleen vrienden/vriendinnen die verder weg wonen en die ik dus niet regelmatig zie met 3 kussen. En dan nog niet eens altijd. Ik ben niet zo'n kusser.
Met verjaardagen doe ik het wel altijd eigenlijk, bij vrienden/kennissen/familie/sommige collega's.
<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 20 Mrt 2014 10:58

Ik vind kussen niet fijn en ongemakkelijk.
AfbeeldingAfbeelding
<<

Femy

Noob

Bericht 20 Mrt 2014 11:17

Doe het zelf niet snel eigenlijk, tenzij de ander het zelf wel doet.
Afbeelding
<<

Anoniem301

Bericht 20 Mrt 2014 11:37

Lekker zoenen! Ik hou van zoenen, mijn vriendinnen dan. Collega's en vrij onbekenden vind ik ook erg vervelend. Ik geef altijd drie zoenen.
<<

Anoniem23

Bericht 20 Mrt 2014 12:05

Haha! Ik kus graag. De meeste goede vrienden en vriendinnen 1 kus en regelmatig komt daar ook een knuffel bij. Verder heel veel mensen 3. Als ik met collega's buiten werk afspreek ligt het een beetje aan de persoon en de gelegenheid of ik ze kus.

Ik vind kussen en knuffelen leuk met goede vriendinnen/vrienden!
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 20 Mrt 2014 13:59

Collega's zoenen?! :shock:

Ik vind zoenen soms erg ongemakkelijk, vooral omdat ik nooit weet wanneer je zoiets 'hoort' te doen of niet. Bij sommige vriendinnen is het nu een beetje standaard geworden, bij sommige vriendinnen soms en bij familie ook soms.
Geen wonder dat ik er niks van begrijp :thumbdown:

Echte horror vind ik als laatste op zo'n verjaardag/feestje aankomen waarbij je IEDEREEN moet gaan zoenen "omdat het zo hoort". Liever zeg ik gewoon hoi.
<<

Theeleut

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 20 Mrt 2014 14:25

Ik zeg dan gewoon gefeliciteerd allemaal en kus dan alleen de jarige en daar de man/vrouw/ouders van. Mijn man gaat wel iedereen af... Maar die hoeft alleen de vrouwen te kussen, scheelt al. Hij is wel een kusser en vaak voelde ik me verplicht net als hem ook de hele riedel af te gaan. Dat doe ik dus niet meer. Ook ongemakkelijk is als je de een wl kent en kust en de ander een handje enz. Of dat jezelf al in de kring zit en iemand komt handjeschudden of kussen. Kunnen we dat niet gewoon overslaan haha
05-05-2005 01-05-2011
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 20 Mrt 2014 14:48

Vrienden in Amsterdam zoen ik 1 keer, net als m'n zus en broertje. Verder krijgt iedereen er 3!
#teammaple🍁
<<

Pleun

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 20 Mrt 2014 15:15

Bij voorkeur geef ik 1 zoen en een knuffel. Mijn collega's zijn op de hoogte van het feit dat ik liever niet zoen, een hand vind ik echt genoeg. Soms met bepaalde felicitaties wijk ik af van mijn voorkeur, dat kondig ik dan wel aan "Nu moeten we even drie zoenen hoor!" of iets dergelijks. Het is op mijn school een soort traditie om iedereen voor en na een vakantie te zoenen, mij niet gezien!

Mijn ouders, broertje,oma en goede vriendinnen geef ik altijd een zoen. En mijn vriend en zoontje natuurlijk, dat gaat bij voorkeur de hele dag door. Mijn zoontje is ook een echte kusser, de beweging met heel hard "MAH" erbij. De katten ontkomen er nooit aan en die houden echt niet van zijn zoenen...
<<

Anoniem23

Bericht 20 Mrt 2014 15:17

Urban Naked schreef:Vrienden in Amsterdam zoen ik 1 keer, net als m'n zus en broertje. Verder krijgt iedereen er 3!

Ohhh is dat een Amsterdams ding ja? Dat verklaart wel waarom vrienden uit mijn oude woonplaats er maar vreemd van op kijken als ik het doe haha!
Volgende

Terug naar Algemeen