Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Ervaring met Bliep?

<<

Anoniem198

Bericht 19 Mrt 2014 23:33

Ervaring met Bliep?

Mijn telefoonrekening van zowel februari als maart is echt torenhoog. Nu zat ik te denken om tijdelijk een extra abonnement te nemen en kwam uit op Bliep. Iemand hier ervaring mee en betaal je echt 50 cent per dag en kan je dan onbeperkt bellen?
<<

Anoniem91

Bericht 19 Mrt 2014 23:44

Re: Ervaring met Bliep?

Kun je niet je belbundel aanpassen?
<<

Anoniem198

Bericht 20 Mrt 2014 07:33

Heb ik gedaan maar dat gaat pas in per 1 april dus ik zoek iets ter overbrugging.
<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 20 Mrt 2014 08:56

Is er niet een manier om niet zoveel telefoonkosten te maken?
Meer appen of zo?
Geen idee wat de reden is waarom hij zo hoog is ?
<<

Anoniem57

Bericht 20 Mrt 2014 09:11

Appen of skypen?
<<

expressob

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 20 Mrt 2014 11:43

Via viber kun je gratis bellen (dat is een app als de ander die ook heeft)
En via facetime kun je als jij en ander verbonden zijn met wifi ook gratis bellen.
<<

Anoniem198

Bericht 20 Mrt 2014 14:32

Niet zoveel bellen is inderdaad de oplossing.
Echter heb ik in februari en maart in het ziekenhuis gelegen.
Nu ligt ons zoontje wat te vroeg geboren is in het ziekenhuis.
Ik bel dus nu een stuk meer. Is het niet met het ziekenhuis dan wel met familie die meeleeft.
W.a doe ik dus al veel maar ja dat is niet altijd de beste manier als je je rot voelt en je verhaal kwijt wilt.
<<

Anoniem122

Bericht 20 Mrt 2014 14:49

Wat een vervelende situatie! Ik zou skype installeren op je telefoon, en dan een bundel nemen om mee te bellen. Dan heb je 400 minuten voor iets meer dan 3 euro. Kan je wel alleen maar naar vaste nummers mee bellen. Een abonnement om ook naar mobiel te bellen is wat duurder, 8,99 euro voor een maand.

Je moet dan wel een "abonnement" kiezen, en niet gewoon voor tegoed. En je kan dat abonnement dus maandelijks opzeggen.

http://www.skype.com/nl/rates/
<<

Hanna

Noob

Bericht 23 Mrt 2014 18:21

Ik heb Bliep en het bevalt prima!
Voor 50 cent per dag kun je onbeperkt smsen en internetten.
Voor 50 cent extra per dag kun je onbeperkt bellen, mobiel en vast in Nederland.

Het internet is niet zo snel, goed om te appen enz maar niet om bijvoorbeeld een filmpje op YouTube te kijken.
Afbeelding

Terug naar Algemeen