We hebben allemaal wat, we zijn allemaal raar...
Vertel, wat is er "raar" aan jou?
Raar in de breedste zin van het woord en niet negatief!

Elliot schreef:Ja super irritant! Mijn moeder heeft een bakje met pepermuntjes bij de voordeur staan en ik kan nooit stiekem een pepermuntje wegwerken daar. Haha!
Caro schreef:Volgens mijn vriend ben ik het aller-raarst omdat ik geen geld meer (durf) uit te geven aan mezelf. Vorige maand heb ik drie hele weken getwijfeld over een kwastenset. Van welgeteld 25 euro. Gék wordt hij ervan want ik kan dus ook geen keuzes maken. Kan geen kleren kopen of schoenen zonder me schuldig te voelen: dus doe ik het niet. Maar dan kijk ik wel alles na en wil zijn mening maar koop niks.
Dat vindt hij best heel gek.
Carl schreef:Mijn wekker mag alleen op bepaalde tijden afgaan. Als ik rond zevenen wil opstaan, gaat-ie óf 6:51 of 7:09. Ligt eraan wat mooi staat en goed voelt. Favoriete tijden zijn toch wel de 6:51 (of 7:51, 8:51 enz.) of 6:36, 6:41, 6:21.

(hebben jullie dat ook?!)Bliss schreef:Pff, heb je even?
- Het volume van radio op tv moet altijd op een even aantal óf een veelvoud van vijf staan, anders voelt het niet fijn.
- De wc-rol moet goed hangen, anders draai ik hem om (ook bij anderen).
- Mijn geld zit ook gekopt in mijn portemonnee (nou ja, de keren dat er überhaupt cash in zit haha).
- Ik wil eerst alles gezien hebben, voor ik ergens een keuze in maak. Vrij lastig en tijdrovend, vooral bij het vinden van een leuke vriend
- Voor ik ga slapen, moet ik eerst altijd ff uitgebreid in m'n ogen wrijven.
- Op FB moet ik altijd m'n tijdlijn helemaal bijlezen tot waar ik gebleven was, stel je voor dat ik iets mis(hebben jullie dat ook?!)
- Als ik m'n oren schoonmaak met een wattenstaafje, moet ik hoesten.
Bliss schreef:- De wc-rol moet goed hangen, anders draai ik hem om (ook bij anderen).
- Ik wil eerst alles gezien hebben, voor ik ergens een keuze in maak. Vrij lastig en tijdrovend, vooral bij het vinden van een leuke vriend
Zo,niet dan ga ik er snel met een wc papiertje overheen.Lejow schreef:Bliss schreef:Pff, heb je even?
- Het volume van radio op tv moet altijd op een even aantal óf een veelvoud van vijf staan, anders voelt het niet fijn.
- De wc-rol moet goed hangen, anders draai ik hem om (ook bij anderen).
- Mijn geld zit ook gekopt in mijn portemonnee (nou ja, de keren dat er überhaupt cash in zit haha).
- Voor ik ga slapen, moet ik eerst altijd ff uitgebreid in m'n ogen wrijven.
- Op FB moet ik altijd m'n tijdlijn helemaal bijlezen tot waar ik gebleven was, stel je voor dat ik iets mis(hebben jullie dat ook?!)
- Als ik m'n oren schoonmaak met een wattenstaafje, moet ik hoesten.
Jep
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers