)
Raaf schreef:Ik heb de verwarming aangezet. Ook al schijnt heerlijk het zonnetje, het is erg fris in huis.
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers