Even snel een domme vraag?


RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.


RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
Poppy schreef:Langzaam rijden ;)
En ach als het niet zo'n groot dorp is kun je altijd nog gaan lopen ;) anwb zal wel komen, maar moet je langer op wachten dan als je gaat lopen denk ik


Eucalypta schreef:Max een km of twee ofzo. Verder niet, vanaf dat hij brandt.
CCC schreef:Als je tank zo snel leeg is opeens, kan er ook ergens een lek zitten. Zou er even mee naar de garage gaan.
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers