Welke woorden/uitdrukkingen vind jij irritant?
Nederland aanduiden met 'ons kikkerlandje' vind ik ook suf, en het woord 'borgvest' werkt om de een of andere vage reden ook op mijn zenuwen.
Welke woorden of uitdrukkingen vinden jullie irritant?

rapa nui schreef:Groetjes
huisje (voor een gewone eengezinswoning)
Carool schreef:Ik haat het woord gnochi (of hoe je het maar spelt). Terwijl ik het best lekker vind.

Cinnamon schreef:Ik blijf het irritant vinden als iemand 'is' in plaats van 'eens' gebruikt.. En ik zie het echt steeds vaker de laatste tijd. Helaas..
Verder zijn taalfouten uiteraard irritant, net als 'hihi'. Ik kan me ook vinden in Elliots 'stijltje', datzelfde heb ik met 'outfitje'.rapa nui schreef:Groetjes
huisje (voor een gewone eengezinswoning)
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers