Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Goedemorgen op de maandag!

<<

Anoniem27

Bericht 09 Sep 2013 09:29

Goedemorgen op de maandag!

Goedemorgen! Weekse voor degenen die moeten werken vandaag. Voor de mensen die vrij zijn, nog leuke plannen? Ik moet straks werken van 1 tot 22. Lange dag maar morgen ben ik vrij.
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7297

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 09 Sep 2013 09:34

Re: Goedemorgen op de maandag!

Goedemorgen! L. Lag om 8.45 u gewoon nog te slapen toen ik wakker werd. Alleen jammer van die twee keer wakker vannacht. Vooral ook omdat ik gisterenavond nog een blog heb zitten schrijven tot een uur of twaalf.
Vandaag is even wat dingen in huis doen. Was opvouwen, afwasmachine een beurt geven en verder boodschappen doen, koken voor mij en mijn zusje, want die komt vanavond oppassen en dan ga ik lekker naarkoor. Zin in!
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:23

Bericht 09 Sep 2013 09:34

Re: Goedemorgen op de maandag!

Goeiemorgen! Ik kom net van de kermis, even naar huis gegaan om te douchen en zo naar de fysio. Dan tutten en weer door naar de kermis! :cheering:

Fijne dag!
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5466

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 09 Sep 2013 10:07

Re: Goedemorgen op de maandag!

Goedemorgen! Hier na een rommelige nacht met dochter even lekker in bad. Wat dan wel weer het voordeel is van dat vriend (hopelijk zeer tijdelijk) geen werk heeft.
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

oasis

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1040

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:03

Bericht 09 Sep 2013 10:12

Re: Goedemorgen op de maandag!

Goedemorgen,

Ik moet vandaag werken van 12 tot 20 uur. Daarna doe ik waarschijnlijk niet veel meer!

Fijne dag allemaal!
Waiting for a change to set us free
Waiting for the day when you can be you and I can be me
Waiting for hope to come around
Waiting for the day when hate is lost and love is found
Waiting for a change - Christina Aguilera
<<

Eep

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 298

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:27

Woonplaats: Noord-Brabant

Bericht 09 Sep 2013 10:20

Re: Goedemorgen op de maandag!

Goedemorgen!

Ik heb besloten om de hele ochtend lekker op de bank te hangen met laptop. Ben gesloopt na een weekend megadrukte op werk. Vanmiddag even de stad in, op zoek naar wat mooie sieraden. Hopelijk blijft het een beetje droog, heb geen zin om nat te regenen.

Fijne maandag!
Afbeelding
<<

Anoniem30

Bericht 09 Sep 2013 10:24

Re: Goedemorgen op de maandag!

Goedemorgen! Net mijn werk gesproken en mijn rooster voor aankomende week besproken. Vanaf woensdag ga ik het weer met mijn schouder proberen, ik hoop dat het gaat lukken :) Vandaag dus lekker vrij nog! Ik heb enorm veel was op te vouwen en op te ruimen dus dat ga ik zo eerst doen, verder in huis rommelen, opruimen, dingen uitzoeken en lezen, ik kom mijn dag wel door dus.

Fijne dag!
<<

Snirp

Bericht 09 Sep 2013 10:30

Re: Goedemorgen op de maandag!

Goedemorgen!

Hier ook lekker aan het werk!
Vanavond lekker een relaxt avondje.
Bananencake/-brood bakken (van Marin :)) en een klein rondje hardlopen.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11843

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 09 Sep 2013 10:33

Re: Goedemorgen op de maandag!

Goedemorgen,
Ik ben al vanaf 7 uur wakker en heb in bed eerst een film liggen kijken.
Straks ga ik mij inschrijving voor mijn vak even afronden en dan even zorgen dat ik bijkom met de stof. Het zijn maar een paar paragrafen die ik moet maken. Dus het gaat mij denk ik wel lukken om dat vandaag op orde te krijgen.
Verder geen idee wat ik ga doen, thuis zitten is ondertussen behoorlijk vervelend aan het worden.

Fijne dag allemaal.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem27

Bericht 09 Sep 2013 10:35

Re: Goedemorgen op de maandag!

Ben je op zoek naar werk silly one? Ik kijk ook uit naar morgen, lekker relaxen.
<<

Joli86

Noob

Berichten: 148

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:45

Bericht 09 Sep 2013 10:40

Re: Goedemorgen op de maandag!

Vanmorgen naar de verloskundige geweest... Nu lekker even relaxen en vanmiddag werken!
Fijne dag allemaal!
Afbeelding
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11843

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 09 Sep 2013 10:42

Re: Goedemorgen op de maandag!

Ik ben wel op zoek en de vacature site voor het onderwijs heb ik vandaag al gehad. Maar er is weer niks te vinden. Dus die taak heb ik voor vandaag ook al weer gedaan.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem157

Bericht 09 Sep 2013 11:14

Re: Goedemorgen op de maandag!

Goedemorgen, Onze laatste vakantieweek, dus nog even genieten. Heb net de was opgevouwen en we willen zo een beginnetje maken om de kelder hier op te ruimen, het is een zooitje! Kijken hoever we komen en verder zien we wel wat we doen vandaag. Fijne dag allemaal!
<<

Dikkie Dik

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 574

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:58

Bericht 09 Sep 2013 11:48

Re: Goedemorgen op de maandag!

Goedemorgen! Kan nog net!

Ben al een tijd wakker. Zeer slecht geslapen. Dochterlief besloot om 22:30 dat ze wel klaar was met slapen. Tot 2:00 heeft ze liggen spoken. Vanochtend was ze om 7:00 weer fris en fruitig wakker. Mama dus niet. Papa trouwens ook niet, maar die zit op zijn werk.

Ben superbrak..en moet eigenlijk vandaag of morgen de hele bovenverdieping soppen...ik denk dat het morgen wordt.

Fijne dag vandaag!
22-2-2013
28-8-2015
<<

Evalynn

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 66

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:39

Bericht 09 Sep 2013 12:57

Re: Goedemorgen op de maandag!

Goedemiddag!

Het voelt hier nog als ochtend en ik bedenk me net dat ik nog helemaal niets heb gegeten vandaag. Wat slecht. Ik ga even een boterhammetje maken.
<<

moon72

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 205

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:05

Bericht 09 Sep 2013 13:02

Re: Goedemorgen op de maandag!

Goedemiddag, ik doe vandaag helemaal niks!! Vanavond weer werken van 17.00 tot 2.00 maar hopelijk eerder klaar. Eerste dag na vakantie weer dus rustig avondje hoop ik. Fijne dag allemaal!!

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers