Aangifte tegen Geert Wilders
Nu wordt er door een aantal organisaties en particulieren aangifte gedaan tegen hem wegens discriminatie.
Wat vinden jullie daarvan?
Doe je zelf ook aangifte? https://www.facebook.com/pages/Ik-doe-a ... 4152097698

Silly-One schreef:Het zijn nu inderdaad de Marokkanen, maar over een half jaar de Roemenen bij wijze van. Vandaar dat ik het over "buitenlanders' had.
Carrie schreef:Silly-One schreef:Het zijn nu inderdaad de Marokkanen, maar over een half jaar de Roemenen bij wijze van. Vandaar dat ik het over "buitenlanders' had.
Ik denk het niet. Wilders richt zich expliciet op de Marokkanen en de Islam.
Carrie schreef:Silly-One schreef:Het zijn nu inderdaad de Marokkanen, maar over een half jaar de Roemenen bij wijze van. Vandaar dat ik het over "buitenlanders' had.
Ik denk het niet. Wilders richt zich expliciet op de Marokkanen en de Islam.
Silly-One schreef:Hij zit voor mij gevoel altijd tegen het randje aan qua opmerkingen die hij maakt over Islamtische bevolking etc. Dit keer heeft hij iets over bevolking van een bepaald land wat gezegd, waardoor er nu ook meer kans is om er iets tegen te doen. Ik hoop echt dat alle aangiftes iets kunnen betekenen.
Deze man heeft al 10 jaar beveiliging en dat op onze kosten. Terwijl hij het toch ergens zelf uitlokt.
Het meest kromme vind ik eigenlijk nog, dat hij een getinte vrouw heeft en zelf half indonesieren. Dus hoe kan het zijn dat hij zich zo tegen 'buitenlanders' keer. Dat snap ik niet echt bij die man.
Silly-One schreef:Deze man heeft al 10 jaar beveiliging en dat op onze kosten. Terwijl hij het toch ergens zelf uitlokt.
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers