18 Aug 2014 20:08 door rapa nui
In welke mate verwacht jij dat mensen echt zijn op dit forum? En in welke mate vind jij dat ze altijd de waarheid moeten zeggen? Natuurlijk kent iedereen bijna iedereen hier tegenwoordig maar eerder waren er regelmatig nieuwe mensen waarvan je dat natuurlijk niet wist. Zou jij het erg vinden als iemand een compleet maar wel interessant leven zou verzinnen zonder daarmee iemand te kwetsen? Zodat het wel een levendig forum blijft? Mag iemand liegen over leeftijd of deze verzwijgen? Een kind erbij verzinnen? Of een relatie? Compleet andere baan hebben? Man zijn ipv de vrouw die jij verwacht?
Heel lang geleden was er volgens mij iemand die dirdnl jurken droeg, zou op een gegeven moment gaan trouwen en nooit meer iets over gehoord. Heleentje oid. Zou niet echt zijn maar eigenlijk vond ik het niet erg omdat ik haar topics en reacties altijd wel leuk vond.
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain