Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


hoe is het met?

<<

Anoniem1

Bericht 08 Sep 2013 17:57

hoe is het met?

Stuiter, is ze hier eigenlijk al weer? Vraag me af hoe het met haar gaat na de break up..

En Marin hoe was je eerste werkweek?
<<

Anoniem119

Bericht 08 Sep 2013 18:28

Re: hoe is het met?

Ja, heel leuk, heel erg veel geleerd. Maar ook ontzettend vermoeiend. Heb gisteren een enorm hoofdpijnaanval gehad. Maar wel weer zin in komende week, dus dat is wel goed.

Ik ben benieuwd hoe de bruiloft van de broer van Majira was!

En of jij nou nog op reis gaat? :) (Als je tenminste bent wie ik denk dat je bent gezien je onderschrift)
<<

Anoniem1

Bericht 08 Sep 2013 18:33

Re: hoe is het met?

Ja dat ben ik ;)

Kan me voorstellen dat het vermoeiend is, heb ik ook last van gehad toen we met mijn werk net naar een nieuwe locatie verhuisd waren en mijn taken wat veranderd zijn. Moest allemaal nieuwe dingen leren, wennen aan andere mensen.. vermoeiend.

Maar fijn dat je het wel naar je zin hebt! De eerste maand is training toch?

Ja ik ga over 3 weken weer met mijn vriend mee! Dat werk is op zich heel leuk, maar ik wil nu ook wel eens een echte 'volwassen' baan zeg maar. En t contract is gewoon te slecht, ging ik alleen maar mee achteruit. Ik heb ze wel beloofd weer contact op te nemen als ik terug bent, want ze wilden wel graag met me verder. Moeten ze maar meteen reageren hoor als ik solliciteer en niet 3/4 maanden later.
<<

Anoniem 49

Bericht 08 Sep 2013 18:51

Re: hoe is het met?

Marin, het was in 1 woord fantastisch!
Ik zal je straks nog even wat foto's showen! :)
<<

Anoniem166

Bericht 08 Sep 2013 19:12

Re: hoe is het met?

Ik ben benieuwd hoe het nu met Jans gaat. Of ze blij is dat ze de borstvoeding bij haar zoon heeft doorgezet en of het inmiddels weer wat beter gaat.
Laatst gewijzigd door Anoniem166 op 08 Sep 2013 19:20, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem180

Bericht 08 Sep 2013 19:15

Re: hoe is het met?

En ik ben benieuwd welk advies Stefan Kleintjes aan Jans heeft gegeven?
<<

Anoniem32

Bericht 08 Sep 2013 19:16

Re: hoe is het met?

Wat lief dat je erna vraagt Famke.
Met mij gaat het prima. Ik heb het na 1,5 week goed kunnen afsluiten. Alleen nog boos vooral maar ik miste hem totaal niet. Als ik nu terug kijk was ik de relatie zelf al aan het afronden. Alleen besefte ik me dat later pas.

Ik zie hem alleen elke week in het zwembad bij het les zwemmen maar hij negeert me.
Ach ja ik sta er boven. Het is alleen maar beter geweest.
<<

Anoniem119

Bericht 08 Sep 2013 19:23

Re: hoe is het met?

Ik wil weten wie Jans is :)

En Famke wat fijn dat je iig met je vriend mee gaat. Dan heb je hopelijk tijd om dingen even beetje over te denken betreft je werk.

Majira, jaaa ben benieuwd!
<<

Isolt

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2386

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:46

Bericht 08 Sep 2013 19:36

Re: hoe is het met?

Ik ben benieuwd hoe het met Pom Poen gaat en met haar kleine man.
En hoe het met de zwangere zus van Sterrin_ gaat. Hoe gaat het met de kleintjes en met haar?
10-08-2017 ♥
<<

Anoniem1

Bericht 08 Sep 2013 21:32

Re: hoe is het met?

IK wil ook weten wie Jans is.

En hè Celine, die had ik niet door! Maar fijn dat je je goed voelt. Vaak besef je je dingen pas achteraf, stom. Dat hij je nu negeert zegt genoeg.

Ik vraag me ook af hoe het nu met JD gaat, of ze al een nieuwe huisgenoot heeft kunnen vinden.

En dat is wel fijn ja Marin, dat baantje wat me is aangeboden is op zich heel leuk werk, maar het contract is echt zo niet goed.. tja..

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers