Kerstvakantie
ik heb lekker twee weken vrij.Hebben jullie ook (een paar dagen) vrij en wat ga je dan doen?
ik heb lekker twee weken vrij.Spencer schreef:Ik heb geen vrij, werk net zo veel als anders.
Atelier Madame schreef:Spencer schreef:Ik heb geen vrij, werk net zo veel als anders.
hier hetzelfde, sterker nog ik werk denk ik zelfs meer. .
) en tweede kerstdag overigens ook, maar kerstavond en eerste kerstdag ben ik vrij. Dus daar ben ik al heel blij mee!Marin schreef:Atelier Madame schreef:Spencer schreef:Ik heb geen vrij, werk net zo veel als anders.
hier hetzelfde, sterker nog ik werk denk ik zelfs meer. .
Haha ik ook, zelfs acht dagen achter elkaar tussen kerst en oud en nieuw (met oud en nieuw dus ook, op nieuwjaarsdag om zeven uur s ochtends al) en tweede kerstdag overigens ook, maar kerstavond en eerste kerstdag ben ik vrij. Dus daar ben ik al heel blij mee!
( staat op mijn aangetrouwde naam en op het werk sta ik op mijn meisjesnaam) en verder op jacht naar een nieuwe winterjas.Spencer schreef:Marin schreef:Haha ik ook, zelfs acht dagen achter elkaar tussen kerst en oud en nieuw (met oud en nieuw dus ook, op nieuwjaarsdag om zeven uur s ochtends al) en tweede kerstdag overigens ook, maar kerstavond en eerste kerstdag ben ik vrij. Dus daar ben ik al heel blij mee!
Ik ben wel twee kerstdagen vrij maar kerstavond moet ik tot half 2 's nachts. Das echt geen pretje met een vrolijke dreumes om half achtOud en nieuw moet ik beide werken. En voor de rest gewoon mijn rooster, ongeveer 25 uur.
Bliss schreef:Jaaa ik heb ook twee weken vrij, HEERLIJK! Ga morgen klussen in het nieuwe huis van een vriendin, zondag naar zumba en naar de bios. Met kerst een paar dagen naar familie. Verder ga ik veel uitslapen, chillen, series kijken, naar de bios, sporten, opruimen etc. Bijtanken dus.
Snoes schreef:Oh dit klinkt echt ZO heerlijk!Bliss schreef:Jaaa ik heb ook twee weken vrij, HEERLIJK! Ga morgen klussen in het nieuwe huis van een vriendin, zondag naar zumba en naar de bios. Met kerst een paar dagen naar familie. Verder ga ik veel uitslapen, chillen, series kijken, naar de bios, sporten, opruimen etc. Bijtanken dus.
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers