Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Kerstvakantie

<<

Chickster

Noob

Bericht 19 Dec 2014 19:31

Kerstvakantie

Jippie, het is kerstvakantie :kerstduim: ik heb lekker twee weken vrij.
Hebben jullie ook (een paar dagen) vrij en wat ga je dan doen?
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 19 Dec 2014 19:35

Re: Kerstvakantie

Ik moet maandag, dinsdag en woensdag nog werken. Maar daarna t/m 4 januari vakantie, heerlijk! Wij gaan een weekje naar Denemarken, relaxen in een vakantiehuisje. Zin in!
<<

Chickster

Noob

Bericht 19 Dec 2014 19:42

Klinkt goed!
Mijn vriend heeft komende week een paar dagen vrij, dan gaan we een dag lekker helemaal niks doen. Lekker films kijken en lekkere dingen eten. De andere dagen willen we iets doen, we weten alleen nog niet wat.
De tweede week, en wat losse dagen ben ik alleen thuis. Dan wil ik flink opruimen, de administratie is aan de beurt om aan te pakken. Ook heb ik nog huiswerk voor een cursus van werk en ik ben bang dat het huis ook wel een schoonmaakbeurt kan gebruiken, dat hebben we de laatste tijd een beetje verwaarloosd...
<<

loura

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 19 Dec 2014 19:47

Lekker! Ik moet alleen nog ma en dins, daarna ben ik vrij tot 5 jan.
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 19 Dec 2014 20:09

Ik moet van deze 2 weken enkel de maandagen werken, dus dat valt me goed mee. Mijn vriend is 2 weken thuis, dus we kunnen veel leuke dingen als gezinnetje gaan doen. Dat schiet er nogal eens bij in de laatste maanden wegens drukte langs beide kanten.
2012 & 2016
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 19 Dec 2014 20:10

Ik ben vrij tot en met maandag. Moet dan 4 dagen werken. En dan ben ik er een paar vrij en dan weer werken.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 19 Dec 2014 20:13

Ik heb geen vrij, werk net zo veel als anders.
R. 2013💙
D. 2016💜
<<

Anoniem173

Bericht 19 Dec 2014 20:19

Spencer schreef:Ik heb geen vrij, werk net zo veel als anders.

hier hetzelfde, sterker nog ik werk denk ik zelfs meer. .
<<

Rouxxxe

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 19 Dec 2014 20:24

Ja, ik heb ook twee weken vrij! Ga morgen met m'n man een nachtje weg naar Limburg en ga deze vakantie nog een dagje winkelen met m'n moeder. Verder naast het vieren van de feestdagen niet heel veel plannen, maar dat vind ik alleen maar heel lekker!
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 19 Dec 2014 20:35

ik werk alleen maandag en dan de week erna weer op maandag en vrijdag. Dus wel wat vrij
Afbeelding
<<

Anoniem255

Bericht 19 Dec 2014 20:51

Ik ben ook twee weken vrij. Ik keek er zó naar uit!
Inmiddels zitten mijn ribben ingetaped maar heb ik nog steeds pijn. Morgen terug.
Mijn man gaat op wintersport maar er ligt geen sneeuw. Begint dus goed ;)

Fijne vakantie allemaal!
<<

oasis

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 19 Dec 2014 22:35

Ik moet maandag en dinsdag nog werken, daarna ben ik vrij t/m 29 december. Ook wel lekker. Helaas 1 januari werken.
Fijne vakantie allemaal!
Waiting for a change to set us free
Waiting for the day when you can be you and I can be me
Waiting for hope to come around
Waiting for the day when hate is lost and love is found
Waiting for a change - Christina Aguilera
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 19 Dec 2014 23:16

Ik moet werken met kerst. Dit weekend en weekend na kerst ben ik wel vrij en nieuwjaarsdag ook
2012-2016-2020-2024

Instagram
<<

Anoniem119

Bericht 19 Dec 2014 23:21

Atelier Madame schreef:

Haha ik ook, zelfs acht dagen achter elkaar tussen kerst en oud en nieuw (met oud en nieuw dus ook, op nieuwjaarsdag om zeven uur s ochtends al :shock: ) en tweede kerstdag overigens ook, maar kerstavond en eerste kerstdag ben ik vrij. Dus daar ben ik al heel blij mee!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

President

Bericht 19 Dec 2014 23:25

Jaaa ik heb ook twee weken vrij, HEERLIJK! Ga morgen klussen in het nieuwe huis van een vriendin, zondag naar zumba en naar de bios. Met kerst een paar dagen naar familie. Verder ga ik veel uitslapen, chillen, series kijken, naar de bios, sporten, opruimen etc. Bijtanken dus.
❤️ 7 juni 2018
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 19 Dec 2014 23:25

Ik heb ook vakantie! Heerlijk! Ik ga eerst even uitslapen, morgenmiddag naar theater ivm jubileumvoorstellingen, daarna hapje eten, zondag niets doen, maandag/dinsdag lekker aan tutten met wat huishoudelijke klusjes. Ik ga 2e kerstdag een paar dagen naar Lille, heb ik zin in, musea, winkelen, rondstruinen, lekker eten en drinken en de kerstmarkt.
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 19 Dec 2014 23:34

Marin schreef:
Atelier Madame schreef:

Haha ik ook, zelfs acht dagen achter elkaar tussen kerst en oud en nieuw (met oud en nieuw dus ook, op nieuwjaarsdag om zeven uur s ochtends al :shock: ) en tweede kerstdag overigens ook, maar kerstavond en eerste kerstdag ben ik vrij. Dus daar ben ik al heel blij mee!

Ik ben wel twee kerstdagen vrij maar kerstavond moet ik tot half 2 's nachts. Das echt geen pretje met een vrolijke dreumes om half acht :eyes: Oud en nieuw moet ik beide werken. En voor de rest gewoon mijn rooster, ongeveer 25 uur.
R. 2013💙
D. 2016💜
<<

Fiene

Bericht 19 Dec 2014 23:39

Ook hier lekker twee weken vakantie!! Staat wel van alles op de planning.. N krijgt buisje, ik moet mijn bon proberen te wijzigen want mijn fietsplan is afgewezen :( ( staat op mijn aangetrouwde naam en op het werk sta ik op mijn meisjesnaam) en verder op jacht naar een nieuwe winterjas.
<<

Anoniem119

Bericht 19 Dec 2014 23:46

Spencer schreef:
Marin schreef:Haha ik ook, zelfs acht dagen achter elkaar tussen kerst en oud en nieuw (met oud en nieuw dus ook, op nieuwjaarsdag om zeven uur s ochtends al :shock: ) en tweede kerstdag overigens ook, maar kerstavond en eerste kerstdag ben ik vrij. Dus daar ben ik al heel blij mee!

Ik ben wel twee kerstdagen vrij maar kerstavond moet ik tot half 2 's nachts. Das echt geen pretje met een vrolijke dreumes om half acht :eyes: Oud en nieuw moet ik beide werken. En voor de rest gewoon mijn rooster, ongeveer 25 uur.

Lijkt me ook best pittig idd, Spencer! Moet je echt s avonds werken met oud en nieuw? Dat lijkt me rot. Ik moest vorig jaar tot 23 uur op oudejaarsavond, dat was ook vervelend, heel erg haasten om er om twaalf uur bij te zijn. Dan heb ik nog liever zoals dit jaar om 7 uur op nieuwjaarsdag, ik drink toch niet veel, of nou ja, ik drink wel maar ik ga niet feesten en zuipen.
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 19 Dec 2014 23:52

Bliss schreef:Jaaa ik heb ook twee weken vrij, HEERLIJK! Ga morgen klussen in het nieuwe huis van een vriendin, zondag naar zumba en naar de bios. Met kerst een paar dagen naar familie. Verder ga ik veel uitslapen, chillen, series kijken, naar de bios, sporten, opruimen etc. Bijtanken dus.
Oh dit klinkt echt ZO heerlijk!
2012 & 2016
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 20 Dec 2014 00:03

Hier ook twee weken vrij, heerlijk! Vandaag zijn mijn man en ik naar Essen geweest, naar de kerstmarkt.
Behalve de feestdagen de eerste week weinig bijzondere plannen. Ik zie nog wel. Tweede week heb ik helemaal nog niets gepland.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 20 Dec 2014 00:12

Oh het lijkt mij zooo heerljk om allebei twee weken vrij te hebben in de winter! Word echt jaloers op jullie.
R. 2013💙
D. 2016💜
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

President

Bericht 20 Dec 2014 00:39

Snoes schreef:
Bliss schreef:Jaaa ik heb ook twee weken vrij, HEERLIJK! Ga morgen klussen in het nieuwe huis van een vriendin, zondag naar zumba en naar de bios. Met kerst een paar dagen naar familie. Verder ga ik veel uitslapen, chillen, series kijken, naar de bios, sporten, opruimen etc. Bijtanken dus.
Oh dit klinkt echt ZO heerlijk!

Haha ja hè? En nog heerlijker vind ik het dat ik helemaal met niemand rekening hoef te houden!
❤️ 7 juni 2018
<<

Zonnetje

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 20 Dec 2014 00:42

Ik hoef alleen dinsdagochtend en woensdag nog te werken. Ik ga lekker winkelen, uit eten, naar het glazen huis, uitslapen, sporten, relaxen en de tweede week van de kerstvakantie gaan we skiën!
<<

Anoniem75

Bericht 20 Dec 2014 00:52

Hier begint de kerstvakantie al goed want mijn oudste zoon is ziek geworden. Snotteren maar vooral last van zijn keel. En door het huilen is de jongste wakker geworden en die ligt nu klaarwakker in de box. En ik wil slaaaapen :cry:

Qua werk hoef ik dit jaar alleen maar morgen, maandag en de maandag erop te werken.
Volgende

Terug naar Algemeen