Forumirritatie
Is dit iets wat jullie ook opvalt? Jullie nog irritaties.

Elliot schreef:Oh nee, ik hoop niet dat je op mij doelt want ik heb gister een hele lading foto's in het fototopic gezet zonder op eerdere foto's te reageren. Maar over het algemeen probeer ik wel altijd eerst te reageren op andere foto's, en vervolgens mijn eigen foto te plaatsen. Ik vind het namelijk ook niet leuk overkomen om alle andere foto's te negeren en zomaar pats-boem je eigen foto te plaatsen.
Mijn irritatie is dat ik soms heel erg het idee heb dat sommigen dingen hier extra 'politiek correct' opschrijven, bijvoorbeeld het diksap met heeeel veeeeeeeel water-voorbeeld, of dat hier niemand zit die op die knop zou drukken in het 'als je op deze knop drukt krijg je een miljoen maar gaat er ook iemand dood'-dilemma.
Verder had ik hetzelfde als Susan, ik heb deze reactie al meerdere keren herschreven omdat ik het eerst veel botter had neergezet.

Elliot schreef:Ja, dat vind ik ook. Actie-reactie zal dat wel zijn. Om de preek te vermijden schrijf je maar extra duidelijk op dat je je kind echt geen suikerklontjes geeft.
ChiQ schreef:
En dat van de diksap enzo vind ik ook, ik doe het anders bij Julian hoor. En weet je wat grappig is, niemand hier schijnt hun kind pyjamapap, potjes en zoete nijntjekoek te geven maar somehow, is het in mijn supermarkten altijd lege schappen.. haha!

Toet schreef:Hmm ik geloof niet dat me dat echt opvalt. Maar misschien maak ik me er ook wel schuldig aan! Soms wil ik graag een foto plaatsen en dan doe ik dat zonder eerst de rest van het topic terug kijken. Ik denk daar niet altijd over na, maar goed om eens te lezen dat dat een irritatiepunt kan zijn, dan kan ik er op letten
En dan staat er bijv boven en onder een ander kind d ie helemaal door alle reacties genoemd wordt. Ik vind dat gewoon niet tof.
waardoor het weer opvalt haha.
ChiQ schreef:Vind ik eigenlijk niet stom Linnie, zo werkt het gewoon. Waarom zou je reageren als jou foto gewoon wordt overgeslagen?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers