Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


'uuh.. wat een onzin'

<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 29 Sep 2013 19:55

'uuh.. wat een onzin'

Hebben jullie ook wel eens dat je een reactie zit te tikken, de boel eens overleest en dan denkt 'ja ok WAT probeer je nu te zeggen, wat een onzin, laat maar' en dan de boel weer wegklikt?

Ik heb dat in ongeveer 50% van m'n reacties, kun je nagaan, ik zou dus veel aanweziger zijn als ik mezelf niet zou corrigeren :)
#teammaple🍁
<<

Anoniem7

Bericht 29 Sep 2013 19:57

Re: 'uuh.. wat een onzin'

Hahaha ja! En erger nog, bij een aantal reacties bedenk ik me dat na plaatsen pas :laughcry:
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8609

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:45

Bericht 29 Sep 2013 19:58

Re: 'uuh.. wat een onzin'

Dat heb ik ook regelmatig! Of ik krijg het al niet eens verwoord en stop halverwege met mijn reactie.
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Nyx

Bericht 29 Sep 2013 19:59

Re: 'uuh.. wat een onzin'

Ik probeer nu zoveel mogelijk op enter te drukken. Maar ik denk heel vaak; Fuck, dat slaat echt nergens op! Of ik haal het weg en dan is er geen man over boord of ik druk op enter en denk; Hoop dat niemand het leest. :laughcry:
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 29 Sep 2013 20:00

Re: 'uuh.. wat een onzin'

Nyx schreef: of ik druk op enter en denk; Hoop dat niemand het leest. :laughcry:
Hahaha dan kun je beter een worddocument nemen dan een openbaar forum Nyxje!
#teammaple🍁
<<

Foxes

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 463

Geregistreerd: 10 Sep 2013 22:05

Bericht 29 Sep 2013 20:03

Re: 'uuh.. wat een onzin'

Dit heb ik continu.. Gevolg: bijna geen posts!
<<

Artemis

Bericht 29 Sep 2013 20:05

Re: 'uuh.. wat een onzin'

Urban Naked schreef:Hebben jullie ook wel eens dat je een reactie zit te tikken, de boel eens overleest en dan denkt 'ja ok WAT probeer je nu te zeggen, wat een onzin, laat maar' en dan de boel weer wegklikt?

Ik heb dat in ongeveer 50% van m'n reacties, kun je nagaan, ik zou dus veel aanweziger zijn als ik mezelf niet zou corrigeren :)

Jeetje, dus wat je wel plaatst is ná de selectie? :thumbup: :lol:
<<

Gizmo

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 557

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:36

Bericht 29 Sep 2013 20:06

Re: 'uuh.. wat een onzin'

Natural schreef:Dit heb ik continu.. Gevolg: bijna geen posts!


Haha, hier ook!

Of denken: dit is al gezegd, waarom nog een keer typen, mijn bijdrage is niet nuttig. En het vervolgens anderen wel zien doen.

(deze post ook alweer bijna weggehaald...)
Grote broer september 2014
Kleine zus maart 2018
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 29 Sep 2013 20:08

Re: 'uuh.. wat een onzin'

Artemis schreef:Jeetje, dus wat je wel plaatst is ná de selectie? :thumbup: :lol:

Wat ik nóg vaker heb is dat ik ándermans reacties wil verwijderen terwijl ze ze aan het schrijven zijn. Maar ik ben een nette vrouw en distantieer me van zulk gedrag.
#teammaple🍁
<<

Anoniem318

Bericht 29 Sep 2013 20:08

Re: 'uuh.. wat een onzin'

Gizmo schreef:
Natural schreef:Dit heb ik continu.. Gevolg: bijna geen posts!


Haha, hier ook!

Of denken: dit is al gezegd, waarom nog een keer typen, mijn bijdrage is niet nuttig. En het vervolgens anderen wel zien doen.

(deze post ook alweer bijna weggehaald...)


Ja, dit heb ik ook heel vaak en dan post ik dus niks. Wat ook vaak gebeurt is dat ik het antwoord (de post dus) denk, maar niet typ.
<<

Dennenappel

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 376

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 29 Sep 2013 20:09

Re: 'uuh.. wat een onzin'

Haha Artemis!

Ik ben vaak te lui om wat te typen en dan denk ik 'laat maar, er zal hopelijk nog iemand zijn die ongeveer hetzelfde willen zeggen'. Lui varken.
<<

Artemis

Bericht 29 Sep 2013 20:10

Re: 'uuh.. wat een onzin'

Urban Naked schreef:
Artemis schreef:Jeetje, dus wat je wel plaatst is ná de selectie? :thumbup: :lol:

Wat ik nóg vaker heb is dat ik ándermans reacties wil verwijderen terwijl ze ze aan het schrijven zijn. Maar ik ben een nette vrouw en distantieer me van zulk gedrag.

Wat vooruitziend ook, dat je dat al weet terwijl ze aan het schrijven zijn.

Ik heb wel vaak dat ik begin bij punt a, en dan een reeks argumenten heb waardoor ik aan het eind ook niet meer snap wat ik nou eigenlijk bedoelde. Dus dan geef ik het maar op.
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 29 Sep 2013 20:12

Re: 'uuh.. wat een onzin'

Yup, ik heb dat heel vaak!
Daarom reageer ik ook niet zo heel veel denk ik, bij heel veel dingen heb ik gewoon niet echt iets toe te voegen, haha. Alles is dan al gezegd!
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 29 Sep 2013 20:14

Re: 'uuh.. wat een onzin'

Ik zou het dus heel grappig vinden om al die onaffe reacties te kunnen zien. Dat je een verhaal steeds warriger ziet worden en dat het dan middenin een zin gewoon ophoudt :)
#teammaple🍁
<<

Lady starstruck

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1725

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:18

Bericht 29 Sep 2013 20:16

Re: 'uuh.. wat een onzin'

Ja dat heb ik heel erg vaak hier. Ik haal een kwart van mijn posts voor het posten weer weg.
L. 02-03-2016
A. 15-01-2018
♥️♥️
<<

Anoniem7

Bericht 29 Sep 2013 20:16

Re: 'uuh.. wat een onzin'

Ik heb ook wel eens dat ik een reactie typ, er niet meer uitkom en dan '....blablablabla laat ook maar' typ, en dan nog serieus erover nadenk om hem te plaatsen, ook. Volgens mij heb ik dat 1x gedaan.
<<

Anoniem130

Bericht 29 Sep 2013 20:17

Re: 'uuh.. wat een onzin'

Ja, jammer genoeg steeds vaker. Vroeger postte ik denk ik veel meer en uitgebreider en nu denk ik vaak van "laaaaaaaat ook maar".
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:23

Bericht 29 Sep 2013 20:19

Re: 'uuh.. wat een onzin'

Artemis schreef:
Urban Naked schreef:Hebben jullie ook wel eens dat je een reactie zit te tikken, de boel eens overleest en dan denkt 'ja ok WAT probeer je nu te zeggen, wat een onzin, laat maar' en dan de boel weer wegklikt?

Ik heb dat in ongeveer 50% van m'n reacties, kun je nagaan, ik zou dus veel aanweziger zijn als ik mezelf niet zou corrigeren :)

Jeetje, dus wat je wel plaatst is ná de selectie? :thumbup: :lol:

:cheers:

Ik heb dat ook wel eens hoor, maar dan denk ik, ach, 'versturen'!
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:44

Bericht 29 Sep 2013 20:20

Re: 'uuh.. wat een onzin'

Yup dat heb ik soms, haal hem dan weer weg
<<

loura

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 658

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:00

Bericht 29 Sep 2013 20:24

Re: 'uuh.. wat een onzin'

Ja te vaak, ik denk wel 70% van mijn reacties wis ik weer. :laughcry:
<<

Sugarfall

Kletskop

Berichten: 837

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:04

Bericht 29 Sep 2013 20:27

Re: 'uuh.. wat een onzin'

Haha dat heb ik ook heel vaak. In mijn hoofd kan ik het goed formuleren maar terwijl ik dan een reactie aan het typen ben denk ik vaak letterlijk "huh?" En haal hem weer weg.
<<

Anoniem4

Bericht 29 Sep 2013 20:28

Re: 'uuh.. wat een onzin'

loura schreef:Ja te vaak, ik denk wel 70% van mijn reacties wis ik weer. :laughcry:


Me too!
<<

Anoniem130

Bericht 29 Sep 2013 20:30

Re: 'uuh.. wat een onzin'

Ik heb trouwens nooit dat ik niet uit mijn woorden kom of het niet lekker kan formuleren ofzo. Daar heb ik sowieso nooit moeite mee. Het is meer dat ik het dan halverwege de post niet belangrijk genoeg meer vind om te reageren ofzo.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 29 Sep 2013 20:38

Re: 'uuh.. wat een onzin'

Whatever schreef:Ik heb trouwens nooit dat ik niet uit mijn woorden kom of het niet lekker kan formuleren ofzo. Daar heb ik sowieso nooit moeite mee. Het is meer dat ik het dan halverwege de post niet belangrijk genoeg meer vind om te reageren ofzo.

Ja dat geldt voor mij net zo. Of dat ik mijn persoonlijke ervaring zit te tikken en dan denk 'ja ok dat is dan heel leuk allemaal maar daar vráágt de TO niet om'.
#teammaple🍁
<<

Nyah

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 68

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:31

Bericht 29 Sep 2013 20:39

Re: 'uuh.. wat een onzin'

Dat heb ik ook geregeld. Ik heb ook vaak dat ik na 2 zinnen geen zin meer heb om het af te maken.
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers