Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Goedemorgen!

<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9737

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 02 Okt 2013 07:58

Goedemorgen!

Kijk ik er nu overheen of ligt iedereen nog te slapen. Dan zeg ik Goedemorgen!

Ik ben al een poosje wakker en nu aan het wachten op de porties van de 3 dwaze dagen :thumbup: No way dat ik ooit weer fysiek op de eerste dag die winkel inga, geen blauwe plekken en ellebogen werk voor mij.
<<

Anoniem 3

Bericht 02 Okt 2013 08:05

Re: Goedemorgen!

Veel plezier met shoppen Tabbie!


Fijne dag allemaal!
Laatst gewijzigd door Anoniem 3 op 05 Nov 2013 14:51, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem321

Bericht 02 Okt 2013 08:14

Re: Goedemorgen!

Verstandig Tabbie, en veel plezier met shoppen.
Believe, werk ze vandaag!
Ik ben ook aan het werk tot 5 uur vanmiddag en vanavond weer even hardlopen.
Fijne dag!
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 02 Okt 2013 08:14

Re: Goedemorgen!

Goedemorgen,

Vandaag nog een vrije dag. Straks wat in het huishouden doen.
En hachee maken.
2014 2016
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:55

Bericht 02 Okt 2013 08:31

Re: Goedemorgen!

Goedemorgen!

Ik sta ook in de rij (bij de webshop). Over ongeveer een uurtje ben ik binnen :laughcry: Misschien ga ik vanmiddag nog wel even naar de Bijenkorf zelf.
<<

Anoniem19

Bericht 02 Okt 2013 08:58

Re: Goedemorgen!

Het kan snel gaan ineens Parisienne! Bij mij stond er ook meer dan een uur en 19000 wachtenden en ik was er na een kwartier in terwijl het getal heeeeel langzaam naar beneden ging! Ik ben geslaagd voor een Vitra stoel :cheering:
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 01:06

Bericht 02 Okt 2013 08:59

Re: Goedemorgen!

Goedemorgen. Ben net terug van de masseuse, alles weer lekker los gemasseerd. Nu ff boterham eten en dan naar de sportschool. Verder niet veel plannen vandaag. Boodschappen doen, koken, was opruimen.

Fijne dag iedereen!
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9737

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 02 Okt 2013 08:59

Re: Goedemorgen!

Mijn scherm wilt me maar niet naar de webshop door verbinden. Dus ik ben al drie kwartier aan de beurt, zonder dat ik kan shoppen :thumbdown:

Leuk Darcy!
<<

Anoniem19

Bericht 02 Okt 2013 09:00

Re: Goedemorgen!

Tabbie schreef:Mijn scherm wilt me maar niet naar de webshop door verbinden. Dus ik ben al drie kwartier aan de beurt, zonder dat ik kan shoppen :thumbdown:

Leuk Darcy!


Ah dat had ik ook, maar een paar min. en geen drie kwartier. Die portier is echt irritant.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12106

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 02 Okt 2013 09:03

Re: Goedemorgen!

Goedemorgen

Ben al een tijd eruit. Heb al gedoucht badkamer schoongemaakt. Beneden schoongemaakt moet alleen nog stofzuigen. Ik wacht ook op een pakketje wat vandaag komt.

Lees dat iedereen bij de bijenkorf aan het winkelen is. Is dat z'n bijzondere winkel. Ben er echt nog nooit geweest


Fijne dag allemaal
Afbeelding
<<

Anoniem100

Bericht 02 Okt 2013 09:17

Re: Goedemorgen!

Goedemorgen!

Hier ook al een tijdje wakker...net het een en ander aan administratie gedaan. Geen bijzondere plannen vandaag, straks een was vouwen en een poging wagen om de luxaflex (over de hele breedte van het grote raam) proberen schoon te maken.

Fijne dag allemaal!
<<

Anoniem57

Bericht 02 Okt 2013 09:21

Re: Goedemorgen!

Goedemorgen! Shopse allemaal!

Vanmorgen doen we lekker rustig aan en stoffen we het een en ander, vanmiddag gaan Zilver en ik even met de koters naar het bos hier in de buurt.

Fijne dag!
<<

Leipe Loetje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1278

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Bericht 02 Okt 2013 09:24

Re: Goedemorgen!

Goedemorgen! Ik zit te wachten tot mijn verdovingen zijn uitgewerkt, ben net onder en boven gevuld. Ik moet nog wassen en poetsen in huis, er moeten boodschappen worden gedaan en we willen ook nog iets leuks gaan doen met de kinderen. Maar eens kijken hoe het allemaal loopt. Fijne dag allemaal!
2010 & 2012

Afbeelding
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25048

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 02 Okt 2013 09:41

Re: Goedemorgen!

Morning! Ik ben lekker vrij vandaag. Ga zo eerst ff schoonmaken, dan douchen en aankleden en vanmiddag ga ik denk ik een stuk fietsen. Ik moet vandaag sporten van mezelf, maar omdat het zonnetje schijnt, ga ik liever buiten iets doen. Laatst ben ik naar Delft geweest op de fiets, nu ga ik door de duinen fietsen denk ik. Lekker burgerlijk (in m'n eentje whaha), maar heb ik toch weer m'n beweging gehad vandaag!
❤ 7 juni 2018
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8602

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:45

Bericht 02 Okt 2013 09:57

Re: Goedemorgen!

sarah1985 schreef:
Lees dat iedereen bij de bijenkorf aan het winkelen is. Is dat z'n bijzondere winkel. Ben er echt nog nooit geweest


Het zijn de Doldwaze dagen, dan hebben ze grote kortingen op bekende merken. In de winkel is het vaak heel druk en online kom je niet eens op de webpagina uit. Ik heb nog bijna 23.000 wachtenden voor me :laughcry:
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Elysia

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 371

Geregistreerd: 14 Sep 2013 09:40

Woonplaats: Ergens in Zeeland

Bericht 02 Okt 2013 09:59

Re: Goedemorgen!

Goedemorgen allemaal!

Straks een sollicitatiegesprek :), volgens mij zie ik er erg gaar uit want heb bijna geen oog dicht gedaan vannacht. Zo nog maar even wegwerken haha.'

Hele fijne dag allemaal!
<<

Anoniem19

Bericht 02 Okt 2013 10:01

Re: Goedemorgen!

Taeda schreef:
sarah1985 schreef:
Lees dat iedereen bij de bijenkorf aan het winkelen is. Is dat z'n bijzondere winkel. Ben er echt nog nooit geweest


Het zijn de Doldwaze dagen, dan hebben ze grote kortingen op bekende merken. In de winkel is het vaak heel druk en online kom je niet eens op de webpagina uit. Ik heb nog bijna 23.000 wachtenden voor me :laughcry:


3 dwaze dagen :thumbup:
<<

Anoniem 53

Bericht 02 Okt 2013 10:09

Re: Goedemorgen!

Goedemorgen!

Elysia, succes!

Ik ga zo oppassen op mijn neefje :heart: En vanavond lekker bij mijn ouders eten.

Fijne dag allemaal!

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers