Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Inventarisatie 12-jarig bestaan

<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Bericht 28 Jul 2025 08:17

Inventarisatie 12-jarig bestaan

Afbeelding
Bron: kaartje2go.nl

Daar is hij weer, het jaarlijkse inventarisatietopic vanwege onze aanstaande verjaardag.

Op 31 augustus bestaan we 12 jaar!!

Ook dit jaar willen wij weer de jaarlijkse winactie, mede mogelijk gemaakt door jullie, opzetten.

Ik denk dat de winactie geen introductie meer nodig heeft, maar voor de zekerheid zet ik het nog even op een rijtje.

We zijn op zoek naar (creatieve) forummers die een prijs ter beschikking zouden willen stellen voor het twaalfjarig bestaan van het forum. Denk hierbij aan een zelfgemaakt kledingstuk, handwerkje of lekkernij. Heb je spullen over in huis die je weg wil geven (boeken, een verzorgingspakketje etc), dan mag dat uiteraard ook. Geef hierbij ook aan of het product opgehaald moet worden (waar?) of dat het verzonden wordt. Als het verzonden wordt zijn de kosten voor jezelf. Heb je dat liever niet, geef dat dan expliciet aan, dan vermelden we dat erbij.

Uiteraard mag je reclame maken voor je eigen website/shop e.d. Het is ook mogelijk om banners op het forum te zetten. De mogelijkheden hiervoor kunnen we altijd bespreken.

Mocht jij het leuk vinden om een prijs ter beschikking te stellen dan kun je je tot en met donderdag 28 augustus opgeven via zegmaaryes@gmail.com.

Op 31 augustus, wanneer het forum daadwerkelijk twaalf jaar bestaat, worden door ons de topics geopend waarin je je voor één van deze prijzen in kunt schrijven.
<<

Bloom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 28 Jul 2025 11:46

Re: Inventarisatie 12-jarig bestaan

Ik heb een mail gestuurd
https://www.vinted.nl/member/51937209-nmeeuw

26-05-2021 💙 | 26-04-2023 💙
<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Bericht 30 Jul 2025 16:41

Ja, leuk Bloom! We hebben hem voorbij zien komen.
Je bent tot nu toe de enige, dus we hebben al 1 prijs te verloten 😃
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 30 Jul 2025 18:13

Ik ben totaal niet creatief en weet nooit wat leuks te bedenken.

Ondanks, in mijn ogen, geen hele actieve forumster. Ga ik wel een prijs beschikbaar stellen. Ga nu mailen

Siesa

Major Yipyapper

Bericht 30 Jul 2025 18:21

So jij bent wel een actieve forummer!
Leuk al wat aanmeldingen. Ik ga eens nadenken, ik was vorig jaar heel blij met mijn pakketje.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 30 Jul 2025 18:22

Ik reageer misschien 1x per week ergens op.

saskiadevries92

Noob

Bericht 01 Aug 2025 22:27

Hoi allemaal!
Ik ben nieuw hier op het forum, maar ik vind het superleuk om mee te doen met de viering van het 12-jarig bestaan 🎉
Graag stel ik een cadeautje beschikbaar uit mijn webshop, waar ik met veel liefde satijnen kleding & accessoires aanbied.
Ik stuur een mailtje naar het opgegeven adres om het verder af te stemmen 😊
<<

Siesa

Major Yipyapper

Bericht 16 Aug 2025 05:50

Silly-One schreef:Ik reageer misschien 1x per week ergens op.

Ik dacht echt dat ik jouw naam vaker voorbij zag komen. Ik ben ook een tijd minder actief geweest, misschien is het dat? Klopt mijn gevoel gewoon niet.
<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 16 Aug 2025 08:09

Ik wil wel iets creatiefs weggeven! Ik heb vaak een haakwerkje gedaan en ook wel eens een peg doll setje. Vinden jullie dat nog steeds leuk?
december 2016
juli 2019
<<

Char

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 16 Aug 2025 15:18

Een peg doll setje zou ik nog steeds leuk vinden! Haakwerkje ben ik niet zo van, maar zijn vast andere geïnteresseerden voor.

Ik twijfel nog of ik iets aan te bieden heb. Mogelijk nog een pakketje boeken, maar in de tijd van de ereaders weet ik ook niet of mensen daar nog op zitten te wachten. Verder heb ik alleen weinig inspiratie 🙁 Maar ik vind dit altijd zo’n leuke actie!
<<

Siesa

Major Yipyapper

Bericht 16 Aug 2025 20:12

Ik wilde ook iets doen maar sorry, ik trek het momenteel echt niet om iets te verzinnen/doen of met tijdsdruk.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Bericht 19 Aug 2025 09:30

Ik struggle ook een beetje omdat de prijs van vorig jaar nog niet eens gelukt is. Heel stom, schaam me beetje maar die komt er ook nog steeds aan. Dus misschien kan ik weer hetzelfde lekkere pakketje aanbieden en stuur ik er direct twee. :) Sorry HH het komt er echt aan dan! De wijn staat zelfs al thuis voor je klaar maar dan zijn er steeds weer net geen goede dozen thuis. Ik ga het echt doen en dan maak ik een pakketje voor jou en voor de winnaar van 2025!
Let's discover the world together.
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 19 Aug 2025 13:13

Marin schreef:Ik struggle ook een beetje omdat de prijs van vorig jaar nog niet eens gelukt is. Heel stom, schaam me beetje maar die komt er ook nog steeds aan. Dus misschien kan ik weer hetzelfde lekkere pakketje aanbieden en stuur ik er direct twee. :) Sorry HH het komt er echt aan dan! De wijn staat zelfs al thuis voor je klaar maar dan zijn er steeds weer net geen goede dozen thuis. Ik ga het echt doen en dan maak ik een pakketje voor jou en voor de winnaar van 2025!

Ik wacht met smart 😜.
Komt goed hoor! En anders kom je hem maar afleveren, lijkt me leuk om je te meeten! En dan hoef je niet op de juiste doos te wachten, hahaha
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Bericht 25 Aug 2025 08:18

Goedemorgen allemaal,

Tot op heden hebben we twee prijzen mogen ontvangen. Van Bloom en van Silly-One. Super leuk!
Het zou leuk zijn als er nog wat meer mensen een prijs aan willen bieden, zodat er iets te kiezen valt.

Heb je nog een leuk idee, meld je dan gauw aan per mail.
<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 28 Aug 2025 21:50

Ik heb ook nog een mail gestuurd en ik bied een haakwerkje en een peg doll setje aan. Ik zou het ook leuk vinden om iets anders creatiefs te doen, maar geen idee of daar überhaupt animo voor is. Ik heb bijvoorbeeld wel eens trouwkaarten of geboortekaartjes ontworpen of andere kaarten.
december 2016
juli 2019
<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Bericht 29 Aug 2025 13:21

Super leuk en lief, Niekske! Dat je weer meedoet dit jaar. En zoveel ook!
Dat maakt de teller op 5 cadeautjes.
<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Bericht 29 Aug 2025 15:43

En nog een leuke prijs toegevoegd door een forumster. Dank dames!

Terug naar Algemeen