Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Week 36 - planning

<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 31 Aug 2025 20:20

Week 36 - planning

Hoe ziet jouw week er uit?
2015 💙
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 31 Aug 2025 20:25

Re: Week 36 - planning

maandag
Werken op kantoor, met J naar zwemmen, snel eten en dan zelf trainen.

dinsdag
Thuis werken, J naar waterpolo brengen. Hardloopwedstrijd in de wijk lopen.

woensdag
Vroeg trainen en dan thuis werken, de boodschappen komen.

donderdag
Thuis werken en met J naar waterpolo

vrijdag
Sporten, beetje thuis werken als ik zin heb

zaterdag
J wegbrengen, sporten en daarna gaan we campings kijken voor volgend jaar

zondag
Hardlopen en J ophalen

Redelijk gewone week dus
2015 💙
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Bericht 31 Aug 2025 20:41

De vakantie is voorbij! Althans, voor m'n dochter. Aangezien ik zelf werkloos ben, weet ik nog niet hoe lang mijn 'vakantie' nog duurt.

Maandag: dochter naar school brengen, groep 4 alweer! Ze heeft er zo enorm veel zin in, is al weken aan het aftellen en vandaag was ze helemaal hyper haha. Ik ben zelf flink aan het opruimen en spullen aan het verkopen, dus daar ga ik morgen mee verder.
Dinsdag: waarschijnlijk wat schilderen in huis, beetje verkoopklaar maken voor als we ooit een ander huis vinden
Woensdag: idem
Donderdag: idem
Vrijdag: meeloopochtend bij een school, 's middags dochter naar dansles brengen
Weekend: nog geen plannen, waarschijnlijk wel ergens wandelen en verder nog geen idee

Oftewel: niet echt een boeiende week. Ga trouwens ook proberen een paar zumbalesjes voor de tv te doen, afgelopen week ook gedaan en dat was weer lekker.
❤️ 7 juni 2018
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 31 Aug 2025 20:57

Ik werk vanaf 1 september 5u per week meer.

Maandag: Werken, schoonvader komt eten, sporten.

Dinsdag: Werken, 's avonds korfbaltraining oudste dochter.

Woensdag: Werken, als het kan eind van de middag rondje sportschool.

Donderdag: Werken, 's middags zwemles jongste.

Vrijdag: Pedicure, boodschappen, huishouden.

Zaterdag: Korfbalwedstrijd oudste, verder nog geen plannen.

Zondag: Late dienst extra werken.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 31 Aug 2025 21:12

Maandag: dag locatie werken en hopelijk sporten
Dinsdag: of lange dag online vergaderingen of ik ga toch op locatie werken
Woensdag: thuiswerken maar in de ochtend netflixen, oudergesprek voor zoon in de middag
Donderdag: op locatie werken
Vrijdag: vrij, markt, in de avond wat drinken met oude klasgenoten
Zaterdag: lunch met vriendin
Zondag: zoons eerste tenniscompetitie
Afbeelding
Afbeelding
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Bericht 31 Aug 2025 21:34

Geen invalwerk ook dus op 't moment Bliss?

Mijn week:

Ma en Di werken op kantoor
Woe thuis in de ochtend werken.
Do in de ochtend sporten. Avonddienst.
Vrij: Vrij. Dochters ballet les start weer.
Zaterdag: Feestje maar maak het niet te laat want
Zondag: Werken op het Family event van m'n werk en ik moet 4 presentaties geven.
Let's discover the world together.
<<

LauraLinde

Noob

Bericht 31 Aug 2025 21:37

Heb weinig zin in deze week, omdat mijn man van dinsdagochtend vroeg t/m donderdagavond laat weg is voor een congres, en ik dus veel alleen ben met de kinderen

Maandag: vrije dag, thuis met de jongste overdag. Gaan vast nog iets doen maar weet nog niet wat, even het dorp in ofzo. In de avond een intakegesprek bij een sportschool..

Dinsdag: Werken, alles alleen doen met de kinderen, 's avonds op de bank ploffen

Woensdag: Thuis met de jongste, even bij een vriendin langs in de ochtend. 'S avonds hebben 2 van de kinderen voetbal dus daarheen

Donderdag: Normaal werk ik tot 14 uur maar ben nog ziekgemeld op deze dag. Kom steeds tot weinig op deze dag dus zal deze donderdag wel niet anders zijn. Om half 3 kinderen ophalen van school

Vrijdag: hele dag werken, 's avonds niks

Zaterdag: in de ochtend voetbalwedstrijden, rest van de dag nog niks gepland

Zondag: Bereikbaarheidsdienst, hopelijk kan ik alles telefonisch af en hoef ik niet weg. Tot maandagochtend 08.30 uur, dus 24 uur
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Bericht 31 Aug 2025 21:50

@ Marin: ik sta wel beschikbaar voor de invalpool, maar dat moet nog op gang komen denk ik. Ben benieuwd wanneer de eerste zieken zich melden ;) Maar ik merk dat ik nog even niet sta te springen, moet echt weer even omschakelen nog. Tegelijkertijd zou ik de regelmaat eigenlijk wel kunnen gebruiken, dus we gaan zien hoe het de komende tijd gaat. Mogelijk komt er nog iets uit de meeloopochtend van vrijdag, dat zou leuk zijn. Is weer iets heel anders (wel in het onderwijs).
❤️ 7 juni 2018
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Bericht 31 Aug 2025 22:22

Oh ja daar had ik nog overheen gelezen. Ben benieuwd of dat iets is dan. Kan me ook voorstellen dat gezien jullie mogelijke verhuizing de inval poule wel een fijne optie blijft voor nu!
Let's discover the world together.
<<

Filoria

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 31 Aug 2025 22:58

Welkom LauraLinde! Ben je een oude bekende onder een nieuwe naam, of echt nieuw? 😃

Mijn week:

Maandag: werken

Dinsdag: werken

Woensdag: werken op een andere vestiging en 's avonds orkestrepetitie

Donderdag: eerst mijn dochter naar brugklaskamp brengen, dan mijn neefje ophalen en de hele dag op hem passen, dan een kennismaking met de mentor van mijn zoon (6e klas)

Vrijdag: werken en dochter weer ophalen van brugklaskamp

Zaterdag: naar een feest van vrienden die vieren dat ze 20 jaar samen zijn. We zaten toen in dezelfde vriendengroep en mijn man en ik hebben elkaar ook in die tijd leren kennen, dus wij zitten ook al bijna aan die 20 jaar 😱

Zondag: niksss
T (2008) en I (2013)
<<

LauraLinde

Noob

Bericht 01 Sep 2025 07:02

Dankjewel Filoria, ik heb inderdaad hier wel eerder meegeschreven maar was niet zo bekend hoor denk ik
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 01 Sep 2025 07:55

Maandag zoon zoon naar school brengen en dan door naar therapie

Dinsdag werken

Woensdag paar uur werken. Ondertussen gaan ze hier thuis de aanbouw uitgraven. Zoon uit school halen door naar zijn gym. Daarna tatoeage laten zetten samen met mijn moeder

Donderdag werken zoon eerste keer bso

Vrijdag werken

Zaterdag voetbal zoon en in de middag naar een keukenzaak

Zondag geen plannen
Afbeelding
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 01 Sep 2025 09:55

Ma: kinderen weer naar school! Nu is onze hulp er. Ik ben een beetje aan het opruimen en heb zo een online date met iemand van mijn schrijfclubje. Vanmiddag komen mijn ouders. Ik ga veel rusten want het gaat de laatste tijd niet zo lekker helaas.

Di: voor het eerst in een aantal weken een hele dag alleen in huis. Daar kijk ik naar uit. Ik zal vooral rusten, hopelijk nog even wandelen tussendoor. ‘s avonds een uurtje schrijven.

Wo: ‘s ochtends op kraamvisite bij mijn nieuwe nichtje 🩷. Veel zin in! ‘s avonds een online schrijfworkshop.

Do: weer een dag het huis voor me alleen. Broodnodig die stilte en rust.

Vr: ‘s middags met de meiden thuis, mijn zoon heeft een feestje

Za: sport begint ook weer, dus in de ochtend mijn dochters klaarmaken voor turnen. Als het lukt brengen. ‘s middags heeft mijn oudste een feestje.

Zo: als het goed genoeg gaat met me ga ik met een vriendin naar een tentoonstelling. Hoop dat het lukt 🤞🏻. Verder rusten.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Auxo

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 01 Sep 2025 10:21

Ik heb net met mijn man alles lekker gepoetst, altijd fris de week beginnen zo. Vanmiddag moet ik naar de huisarts.

Morgen heb ik 2 belangrijke gesprekken waar ik nu al nerveus voor ben. Morgenochtend ga ik dat goed voorbereiden.

Woensdag ga ik een therapeutische piercing laten zetten. Baadt het niet, schaadt het niet. Als het werkt is het mooi meegenomen, als het niet werkt heb ik een piercing bij. In de middag gaan we met z’n 3en even de stad in. Man moet wat dingen hebben, ik en dochter gaan lekker rustig ergens wat drinken.

Donderdag in de middag therapie samen met mijn man. Daarvoor ben ik alleen en uit school wordt dochter opgehaald om te logeren voor 2 nachtjes.

Vrijdag behalve dat de boodschappen bezorgd worden nog geen plannen. Misschien in de avond uit eten.

Zaterdag dochter eind van de middag ophalen.

Zondag nog geen plannen.
<<

Kris

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 01 Sep 2025 10:45

Maandag: werken, avond zoon naar voetbal.
Dinsdag: werken, avond dochter naar atletiek, ik ga dan even boodschappen doen.
Woensdag: werken, zoon in de avond weer naar voetbal.
Donderdag: werken, dochter in de avond naar atletiek.
Vrijdag: boodschappen en huishouden doen, avond geeft zoon zijn fuif samen met 2 vrienden.
Zaterdag: ochtend voetbalwedstrijd zoon, wat later in de middag met schoonfamilie naar speeltuin/uit eten.
Zondag: in de middag naar een evenement hier in het dorp.
Maart 2014
Februari 2018
<<

Giselle

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 01 Sep 2025 15:04

Mijn week is vrij rustig:

Vandaag heb ik gesport, vanavond ga ik met de jongste naar proefles wedstrijdzwemmen.
Dinsdag: Sporten, therapie, 's avonds dansen.
Woensdag: oppashondje komt voor het eerst :love:
Donderdag: informatieavond op school, man gaat erheen dus eigenlijk heb ik zelf niks haha
Vrijdag: dansen, taart maken voor de verjaardag van onze jongste dochter
Zaterdag en zondag komen mijn schoonouders voor de verjaardag van onze jongste dochter, we gaan cadeautjes kopen met haar op zaterdag en zondag met z'n allen lunchen.
<<

DronkenTaart

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 01 Sep 2025 15:54

Leuk een oppashondje Giselle. Heb je haar wel al ontmoet? Mijn tante heeft zo'n ongeleid projectiel dat ze ook wel eens probeert te slijten bij oppasadressen dus ik hoop dat het niet zo'n soort is :laughcry:.

Maandag: Thuis werken en straks even verf kopen en kijken of ik nog een plafonnetje kan witten in de badkamer (lekkage geweest)
Dinsdag: Thuis werken
Woensdag: Vrij, makelaar komt langs voor een advies gesprek en ik zorg voor het familiediner dus daar even boodschappen voor halen enzo.
Donderdag: Werken op kantoor
Vrijdag: Thuis werken
Weekend nog geen plannen maar sinds we het andere huis gekocht hebben, hebben we nog maar weinig stil gezeten dus hopelijk kan dat even een keer. Lekker even uiteten ofzo :).
Niets is dwazer dan wijs te zijn op het verkeerde moment.
<<

Giselle

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 01 Sep 2025 19:22

Haha DT, we hebben hem afgelopen vrijdag ontmoet en het is echt een schat van een beest. Hij ging eerst de hele woonkamer rond, maar na een minuut of twintig ging hij rustig liggen dus ik denk dat het wel goed komt.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 01 Sep 2025 23:08

Maandag: werken, kennismakingsgesprekken gehad en net nog een tennistraining

Dinsdag: Werken, weer kennismakingsgesprekken en in de avond even wat voor de tennisbaan doen qua competitie

Woensdag: werken, sporten en luieren

Donderdag; werken

Vrijdag: werken, sporten en zielig alleen thuis zijn :angel: . Vriend gaat met een vriend naar de F1 in Monza. Hij vertrekt al vroeg om die vriend in Zwitserland op te halen

Zaterdag; Mondelinge staatsexamens afnemen. De herkansingen dus hopelijk kunnen we de laatste leerlingen laten slagen.

Zondag: Verjaardag van mijn nichtje.

Kira

Yipyapper

Bericht 02 Sep 2025 09:08

Gisteren huishouden en in de avond gewerkt.
Straks eerst naar het park, thuis rommelen en lunchen, daarna werken. Vanavond komt schoondochter gezellig langs na 2 weken Portugal.
Morgen hele middag werken.
Donderdag rustig dagje, eerst thuis en 2 uurtjes werken. Verder weinig plannen.
Vrijdag nog geen plannen.
Zaterdag familiedag met de vereniging.
Zondag repetitie, verder nog geen idee.

Tussendoor proberen een workout te doen elke dag, wat werken en studeren en lekker met de honden wandelen.
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 02 Sep 2025 11:05

Maandag - Lange werkdag. Ik had met een collega een evenement geprganiseerd, het was veel werk vooraf maar super leuk. 's Avonds ook nog gesport: small group training en yoga.
Dinsdag - Ik moet zo nog even wat werk doen ter voorbereiding van morgem want door het evenement had ik daar te weinig tijd voor. Verder het huishouden doen. Vanavond ga ik ergens een proefles ballet doen, het begon toch weer te kriebelen en ik ga eens kijken of dit leuk is.
Woensdag - Werken en 's avonds een open avond op.de school van de kinderen. Even kijken of ik daarna nog ga sporten.
Donderdag - Thuis werken en misschien in de avond sporten maar dat hangt van woensdag af.
Vrijdag - Huishouden en misschien in de ochtend sporten maar dat hangt dan weer can woensdag en donderdag af 🤣.
Zaterdag - In de ochtend met de oudste naar voetbal. Verder de hele dag alleen thuis met de kinderen en ik heb nog niet echt plannen, ik denk lekker thuis gewoon.
Zondag - Naar mijn moeder voor haar verjaardag.
<<

Auxo

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 02 Sep 2025 11:40

Auxo schreef:Ik heb net met mijn man alles lekker gepoetst, altijd fris de week beginnen zo. Vanmiddag moet ik naar de huisarts.

Morgen heb ik 2 belangrijke gesprekken waar ik nu al nerveus voor ben. Morgenochtend ga ik dat goed voorbereiden.

Woensdag ga ik een therapeutische piercing laten zetten. Baadt het niet, schaadt het niet. Als het werkt is het mooi meegenomen, als het niet werkt heb ik een piercing bij. In de middag gaan we met z’n 3en even de stad in. Man moet wat dingen hebben, ik en dochter gaan lekker rustig ergens wat drinken.

Donderdag in de middag therapie samen met mijn man. Daarvoor ben ik alleen en uit school wordt dochter opgehaald om te logeren voor 2 nachtjes.

Vrijdag behalve dat de boodschappen bezorgd worden nog geen plannen. Misschien in de avond uit eten.

Zaterdag dochter eind van de middag ophalen.

Zondag nog geen plannen.

Donderdag moet ik in de ochtend eerst mijn auto laten maken. Door een ongelukje gister heb ik geen raam meer aan de bijrijderskant, en dat is toch wel handig om te hebben. :palm:

Terug naar Algemeen