Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Weekplannen - week 34

<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 17 Aug 2025 19:46

Weekplannen - week 34

Brand los!
2015 💙
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 17 Aug 2025 19:48

Re: Weekplannen - week 34

Maandag:
Locatiebezoek, trainen

Dinsdag:
Hardlopen, afspraak bij de Kno voor de kraak in m’n oor. Als ik er niet te veel last van heb nog naar kantoor en anders thuis verder werken.

Woensdag:
Trainen en thuis werken

Donderdag:
Werken op kantoor

Vrijdag:
Trainen, naar de kapper en nog even wat uurtjes werken

Zaterdag:
Sporten, babyshower en ik denk uit eten

Zondag:
J ophalen, hardlopen en naar m’n ouders. Want J wil daar toch graag heen.
2015 💙
<<

Filoria

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 17 Aug 2025 20:18

Maandag: huishouden en mijn zoon en een vriend van hem meenemen iets leuks doen

Dinsdag: met de kinderen suppen bij een strandje

Woensdag: wat klusjes doen: muziekinstrumenten schoonmaken etc.

Donderdag: op mijn neefje passen. Naar de kinderboerderij 🐐

Vrijdag: repetitie met de brassband

Zaterdag: optreden met de brassband en een spelletjesavond met vrienden

Zondag: laatste dag van mijn vakantie, maar ik denk dat ik heel saai huishouden ga doen 🙈
T (2008) en I (2013)
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Bericht 17 Aug 2025 20:54

Laatste week van de zomervakantie voor de kinderen.

Maandag: Werken
Dinsdag: Thuiswerken. Ik zou uiteten met een collega maar ik moet even thuis zijn in de middag voor zoon.
Woensdag: Thuiswerken en s avonds bootje varen met collega's.
Donderdag: Werken
Vrijdag: Vrij en met de kinderen naar m'n moeder om te logeren.
Zaterdag: verjaardagsfeestje van m'n neefje
Zondag: op tijd weer terug naar huis.
Let's discover the world together.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Bericht 17 Aug 2025 21:24

Even onder voorbehoud, want ik voel me niet top. Hopelijk morgen weer iets beter.

Maandag: tandarts, in de middag met man en kind naar de KinderParade en 's avonds naar de bios (al kan het zijn dat ik dat ga annuleren)
Dinsdag: dochter wegbrengen naar een camping voor een dagje bso, in de middag controle bij de oogkliniek voor m'n lensimplantaten
Woensdag: misschien komt m'n vader even langs
Donderdag: weer camping-bso voor dochter, wij gaan een huis bezichtigen en 's avonds ga ik naar De Parade met Carra en nog een vriendin
Vrijdag: dochter naar m'n moeder brengen voor een logeerweekend
Zaterdag: iets leuks doen met m'n man waarschijnlijk
Zondag: dochter komt terug
❤️ 7 juni 2018
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 17 Aug 2025 22:02

Hier is de vakantie ook weer voorbij voor ons. Zoon nog een week vrij.

Ergens deze week word de uitbouw uitgegraven.
Wanneer weten we nog niet.

Maandag man werken ik nog vrij. Ga boodschappen halen en met zoon naar de speeltuin

Dinsdag werken zoon bij mijn moeder waar mn nichtje ook is

Woensdag ben ik vrij en is onze trouwdag. Vandaag komt de nieuwe vloer al die was nu zo goedkoop dat we alvast besteld hebben. We gaan hem opslaan bij mijn broer.

Donderdag werken

Vrijdag halve dag werken. In de avond uit eten met man en zoon voor onze trouwdag

Zaterdag als de aanbouw is uitgegraven gaat mijn man verder met de fundering. Ik ga mijn moeder helpen haar tuin netjes maken voor een feestje.
En in de middag hebben we een afspraak bij een keukenzaak voor ideeën. En dan naar verjaardag schoonmoeder

Zondag mijn moeder geeft een housewarming. Daar drukte mee.

Fijne week allemaal
Afbeelding
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 17 Aug 2025 22:19

Maandag: vertrekt m’n Aussie vriendin en gezin weer. Ik moet naar de fysio, ‘s middags gaan we met m’n vader en z’n partner naar een speelboerderij en in avond nog sporten.
Dinsdag: back to work, zucht.
Woensdag: thuiswerken (kunnen niet op werk terecht want wordt verbouwd)
Donderdag: familiefoto laten maken en zoon heeft een sportevenement
Vrijdag: markt en even dagje niks
Zaterdag: brunch in Katwijk en daarna buurtbbq
Zondag: niks
Vei
Afbeelding
Afbeelding
<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 17 Aug 2025 22:37

Morgen begint school weer voor de kinderen en voor mij!

Maandag: opstarten met collega's. Gezamenlijke start, daarna met mijn vakcollega's. De kinderen beginnen ook weer met school en de jongste heeft ook weer zwemles.

Dinsdag: start ik met mijn mentorleerlingen (6 vwo) eerst praktisch en informatief en aansluitend gaan we midget golfen.

Woensdag: normaal ben ik vrij, maar ik moet werken vanwege een coördinerende taak die ik komend schooljaar ga doen. Tussendoor wel naar het ziekenhuis voor de uitslag van de mri van mijn knie. In de avond moeten beide kinderen sporten en ik daarna ook.

Donderdag: starten de reguliere lessen bij mij op school.

Vrijdag: ook een gewone werkdag en ik gok dat we allemaal afgedraaid zijn na die week.

Zaterdag: iedereen moet sporten geloof ik, allemaal verschillende tijden.

Zondag: verjaardag van mijn neefje.
december 2016
juli 2019
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 17 Aug 2025 22:44

Maandagmiddag met mijn moeder en broer naar Ampies Berg in 't Harde. Mijn moeder wil dit, de bloemen graag weer eens zien. Maandagavond gezellug koffie drinken en paar fotoalbums terugbrengen bij een mevrouw van 83, oud lerares van wie ik haar fotoalbums mag digitaliseren/maak er met mijn mobiel foto's van. Mooie beelden van mijn woonplaats en de inwoners uit de afgelopen decennia. Heb inmiddels 10 albums gehad en er zijn er nog meer. Kom zulke bijzondere dingen tegen, zo leuk

Dinsdag met de bus naar Hamburg, 4-daagse kunst- en architectuurreis. Lunch /paar uur vrije tijd in Oldenburg voor bv een museum of terras. S avonds hopelijk terrasjesweer in Hamburg

Woensdag wandeling door Hafencity en bezoek aan de Elbphilharmonie, wandeling Specherstadt, bezoek Stadhuis. S avonds ga ik weer naar de Elbphilharmonie voor een concert van de Arctic Philharmonic.

Donderdag naar de Flakturm en Landungsbrücken, een Wandeling door de Elbtunnel, Reeperbahn en Beatleplatz. Rondvaart door de haven en daarna vrije tijd. Hopelijk wordt het weer wat beter dan nu verwacht.

Vrijdagochtend naar de Hamburger Kunsthalle, lunch in Hamburg in het museum waarschijnlijk en daarna met de bus terug naar huis

Zaterdag met de trein naar Amsterdam voor SAIL, zin in, wou het niet missen ook al wordt het zo wel een drukke week. Hotelovernachting in Amsterdam

Zondag, ergens ontbijten, misschien op nog wat boten van SAIL en in de middag SAIL Out boottocht, zin in. Daarna met trein terug naar huis, is mijn laatste vakantiedag, moet maandag weer uitgerust gaan werken😉
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 17 Aug 2025 22:50

Laatste week voor de meiden van de vakantie. M'n man begint weer met werken en ik werk alweer een week.

Maandag: Huisarts bellen voor bloeduitslagen jongste dochter, nieuwe IDkaart aanvragen, naar de bibliotheek, sportschool en een late dienst draaien.

Dinsdag: Werken, 's avonds zwemles van jongste.

Woensdag: Werken, ondertussen intake voor een sociale vaardigheidstraining voor oudste dochter.

Donderdag: Vrij, ik denk iets leuks doen met de meiden.

Vrijdag: Boodschappen doen, huishouden en tuin bijwerken.

Zaterdag: Straat versieren, 's avonds buurtbbq bij ons in de tuin.

Zondag: Nog geen plannen.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 17 Aug 2025 23:26

Maandag: Enexis komt tussen 10 en 12 de 2-fasen stroom omzetten naar 3-fase. Dan kan ik eindelijk de oven en kookplaat tegelijk gebruiken. En van 12.45 uur tot 20.30 uur werken.
Dinsdag: ben ik jarig en in principe vrij. Alleen is er een collega die misschien naar het ziekenhuis moet en dan ga ik wel in de ochtend werken. Verder M.aaikes tijdelijke bed terug brengen naar de Leen Bakker. En in de avond uiteten met mijn ouders. En alvast zo veel mogelijk boodschappen halen.
Woensdag: In de ochtend werken. Misschien nog boodschappen doen, want mijn ouders hebben gevraagd of ik mee wil een nieuw bed uit te gaan zoeken. En in de avond mag ik mee eten. Moet er wel iets voor doen, want ik moet meehelpen met de lasagne maken.
Donderdag: de hele dag van 8.00 tot 18.00 uur werken. En ergens deze dag komt het nieuwe bed van M.aaike, mijn vader vangt die op. Dus in de avond in elkaar schuiven en opmaken
Vrijdag: van 7.00 uur tot 18.00 uur werken. En om 19 uur komen de kinderen weer thuis na 4 weken :banaan:
Zaterdag: van 7.45 uur tot 12.45 uur werken. Ik wil wel vragen of ik eerder weg kan indien mogelijk. En in de middag mijn verjaardag vieren.
Zondag: nog geen plannen
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Poi_son

Noob

Bericht 18 Aug 2025 06:57

Maandag: werken, gesprek met gezondheidsconsulent nav langdurige ziekmelding na heftig incident op werk, avond sollicitatie voor bestuursfunctie landelijk beroepennetwerk
Dinsdag: werken, gesprek teamleider oude locatie, etentje met vriendinnen
Woensdag: vrij
Donderdag: werken? Is nog niet duidelijk of dit doorgaat, hangt van gesprek gezondheidsconsulent af
Vrijdag: intake gecombineerde leefstijlinterventie
Zaterdag: vrij, tas pakken bezoek broer buitenland
Zondag: werken
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 18 Aug 2025 07:07

Hier begint het werken weer na 6 weken vakantie.

Maandag; opstarten met algemene vergaderingen, vanavond begint de tennistraining ook weer
Dinsdag: werken
Woensdag: werken, als ik optijd thuis ben rondje stort met voorlig 4 zakken piepschuim
Donderdag: werken
Vrijdag: werken in de middag sporten.
Zaterdag: Werken voor Duo, examens na kijken op locatie. Van leerlingen die het 3de tijdvak gemaakt hebben
Zondag: Uitslapen en in de tuin werken.

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 18 Aug 2025 07:24

De laatste week vakantie hier voor dochter en mij. Dus ik mag weer opstarten op school.

Maandag: vrije dag. Dochter mocht kiezen wat we gaan doen, maar slaapt nog. En wist het nog niet. Dus ben benieuwd!
Dinsdag: dochter naar de bso en ik ga de klas weer inrichten.
Woensdag: ik heb een studiedag van 9.00 tot 16.00 over rekenonderwijs. Na de vakantie heel heftig voor deze ADHD'er! Dochter gaat naar nichtje en daar logeren.
Donderdag: Weer studiedag voor mij, in de ochtend luisteren en ook tijd voor de groep en overleg met anderen.
Vrijdag: vrij. Nog geen plannen.
Zaterdag: feestje nichtje.
Zondag: afsluiten van de zomer vakantie met een dagje weg en ergens lunchen.
<<

Auxo

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 18 Aug 2025 07:36

Onze vakantie is weer voorbij.

Ik breng zo dochter weer naar school. Dan rommel ik thuis wat aan en vanmiddag werk ik.

Morgen hetzelfde als vandaag.

Woensdag proberen te sporten als dochter op school en in de middag misschien zwemmen bij mijn ouders (dochter dan, ik ga alleen mee).

Donderdag therapie.

Vrijdag ga ik met mijn moeder op pad inclusief een nachtje weg. Het is vrijdag een jaar na de d.onatie dus dat vinden we wel bijzonder.

Zondag bijkomen denk ik.
<<

Bloom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 18 Aug 2025 07:50

Van de kinderen is de vakantie voorbij. We brengen ze zo naar de opvang/school. Wij hebben nog een week.

Wij gaan dadelijk nog wat boodschappen doen, lunchen en winkelen in de stad.

Morgen: klusjes in huis

Woensdag: komt mijn moeder. Dan ga ik met haar winkelen voor de kinderen.

En de rest van de dagen nog geen planning. Waarschijnlijk klussen in huis afgewisseld met leuke dingen. We moeten nog op zoek naar een nieuwe eettafel en gordijnen, dat zullen we dus ook wel gaan doen.
https://www.vinted.nl/member/51937209-nmeeuw

26-05-2021 💙 | 26-04-2023 💙
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 18 Aug 2025 09:19

Hier is de vakantie ook weer afgelopen. Zelf heb ik vandaag nog wel lekker een extra dagje vrij, heerlijk.
Maandag - Wat kleine klusjes in huis, even naar de stad en verder lekker een beetje relaxen. Vanavond sporten.
Dinsdag - Huishouden en ik moet alvast iets kleins voorbereiden voor werk. Verder geen plannen.
Woensdag - Werken. We beginnen met een leuke startactiviteit en ik denk dat ik daarna verder rustig thuis ga werken. Misschien sporten.
Donderdag - Werken en als ik het woensdag niet gelukt is sporten.
Vrijdag - Wat huishouden en als de kinderen uit school zijn stappen we meteen in de auto naar Amsterdam. We gaan naar Sail. We hebben ook een hotel geboekt.
Zaterdag - Sail en daarna rijden we door naar de housewarming van mijn zwagers.
Zondag - Lekker niks.
<<

Miccie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 18 Aug 2025 10:55

Hier nog 2 weken zomervakantie voor de kinderen.

Maandag:
Thuiswerken. Dochter is naar de BSO. Zoon is thuis.

Dinsdag:
Thuiswerken. Dochter is naar de BSO en zoon is thuis. Voor mijn zoon beginnen de korfbaltrainingen gelukkig weer. Kan hij zijn energie kwijt.

Woensdag:
Thuiswerken. Het is onze trouwdag dus ik denk dat we lekker uiteten gaan.

Donderdag:
Werken op kantoor. Man gaat een weekje op vakantie dus ik denk dat ik de middag thuis werk. Dochter is naar de BSO en in de avond heeft zoon korfbaltraining.

Vrijdag:
Vrij. Voor dochter gaan we naar de brillenwinkel. Haar glazen worden omgewisseld voor nieuwe met een betere sterkte.

Zaterdag:
Zoon heeft een oefenwedstrijd. Verder weinig plannen.

Zondag:
Samen met een vriendin en onze dochters naar Bounce Valley. Kinderen lekker bouncen en wij bijkletsen van de vakanties.
Afbeelding

Afbeelding
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 18 Aug 2025 12:24

Wij zijn deze week nog vrij en die staat in het teken van huishoudelijke klussen. Vandaag gaan we een nieuwe wc plaatsen. Morgen alle ramen goed schoonmaken en lappen plus de overkapping. Ook de benedenverdieping goed onder handen nemen. Veel zooi uitzoeken en weggooien. Dat soort dingen.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Kira

Yipyapper

Bericht 18 Aug 2025 13:20

De vakantie is voorbij, afgelopen week m'n leerlingen bijna allemaal gepland en met planning bezig geweest.

Vanochtend naar de hei geweest en visite van vriendin gehad. Boodschappen gedaan en straks van 16u tot 22u werken.
Morgen naar de hei, in de middag lesgeven. Savonds niks.
Woensdag volle dag, werken op 2 locaties en naar m'n moeder in de avond, ze wordt 67 🥰
Donderdag stukje wandelen, kom vaak m'n vader tegen en dan lopen we samen. En even les geven in de middag.
Vrijdag nog niks gepland.
Zaterdag ook niks gepland.
Zondag repetitie en verder nog geen idee.

Verder iedere dag een Workout en op m'n vrije dagen misschien chillen of nog wat de dag brengt.
<<

Max

Yipyapper

Bericht 18 Aug 2025 17:14

Maandag: met zoon op pad! We zijn naar de markt geweest, koffie gedronken op een terrasje, ergens gaan lunchen, boodschappen gedaan en naar de speeltuin geweest.

Dinsdag:
Werken en sporten

Woensdag:
Ik ben vanuit werk uitgenodigd voor sail in. Zin in!

Donderdag:
Werken en sporten

Vrijdag:
Werken, einde middag gaan we in het buurt café eten (vriend, zoon en ik)

Zaterdag:
Zoon uit logeren
Wij gaan feesten bij sail!

Zondag:
Sauna
Zoon ophalen
<<

Giselle

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 18 Aug 2025 19:32

Beterschap, Bliss! Ben je al wat opgeknapt?
Alvast gefeliciteerd, HH!

Vandaag ben ik de stad in geweest met mijn oudste dochter, op zoek naar een mooie jurk voor haar sweet 16. Geslaagd voor een mooie jurk, maar ze wil donderdag nog verder shoppen voor eventueel een nog mooiere jurk en accessoires en versiering voor haar sweet 16 party zaterdag.
Morgen heb ik therapie.
Woensdag het tuinhuis opruimen en schoonmaken met oudste dochter, ze wil daar haar feestje doen.
Donderdag met dochter naar Utrecht, ze wil sowieso een nieuwe Iets Frans broek kopen dus naar Urban Outfitters.
Vrijdag laatste dingen opruimen en klaarzetten voor feestje zaterdag.
Zaterdag hapjes klaarmaken, tuinhuis versieren dus véél ballonnen opblazen, rode loper uit, slingers ophangen etc. In ieder geval zorgen dat alles klaar is voor het feestje 's avonds.
Zondag is onze dochter echt jarig, ze wordt (je verwacht het niet) 16! We vieren het met opa's en oma's en buren (ze is goed bevriend met buurmeisje en wij gaan goed met de buren dus dubbel leuk).
<<

DronkenTaart

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 19 Aug 2025 11:58

Deze week weer druk aan het werk (3 dagen thuis, 1 dag kantoor).
Morgen dochter wegbrengen naar Schiphol, die gaat voor het eerst alleen vliegen.
Vanaf donderdag bereikbaarheidsdienst dus ga in mijn huis aan de slag met wat klussen die te lang zijn blijven liggen.
Zondag ga ik mijn dochter weer ophalen. Ben benieuwd hoe ze het gaat vinden.
Niets is dwazer dan wijs te zijn op het verkeerde moment.

Terug naar Algemeen