17 Aug 2025 22:44 door rapa nui
Maandagmiddag met mijn moeder en broer naar Ampies Berg in 't Harde. Mijn moeder wil dit, de bloemen graag weer eens zien. Maandagavond gezellug koffie drinken en paar fotoalbums terugbrengen bij een mevrouw van 83, oud lerares van wie ik haar fotoalbums mag digitaliseren/maak er met mijn mobiel foto's van. Mooie beelden van mijn woonplaats en de inwoners uit de afgelopen decennia. Heb inmiddels 10 albums gehad en er zijn er nog meer. Kom zulke bijzondere dingen tegen, zo leuk
Dinsdag met de bus naar Hamburg, 4-daagse kunst- en architectuurreis. Lunch /paar uur vrije tijd in Oldenburg voor bv een museum of terras. S avonds hopelijk terrasjesweer in Hamburg
Woensdag wandeling door Hafencity en bezoek aan de Elbphilharmonie, wandeling Specherstadt, bezoek Stadhuis. S avonds ga ik weer naar de Elbphilharmonie voor een concert van de Arctic Philharmonic.
Donderdag naar de Flakturm en Landungsbrücken, een Wandeling door de Elbtunnel, Reeperbahn en Beatleplatz. Rondvaart door de haven en daarna vrije tijd. Hopelijk wordt het weer wat beter dan nu verwacht.
Vrijdagochtend naar de Hamburger Kunsthalle, lunch in Hamburg in het museum waarschijnlijk en daarna met de bus terug naar huis
Zaterdag met de trein naar Amsterdam voor SAIL, zin in, wou het niet missen ook al wordt het zo wel een drukke week. Hotelovernachting in Amsterdam
Zondag, ergens ontbijten, misschien op nog wat boten van SAIL en in de middag SAIL Out boottocht, zin in. Daarna met trein terug naar huis, is mijn laatste vakantiedag, moet maandag weer uitgerust gaan werken😉
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain