27 Okt 2025 13:29 door LauraLinde
 27 Okt 2025 13:29 door LauraLinde

Weer een nieuwe week..
Maandag: Thuis met jongste zoon, even koffie gedronken bij mijn moeder, straks de andere kinderen uit school halen. Vanavond een evaluatiemoment op de sportschool, ook wegen, best wel spannend vind ik. Als ik er dan toch ben ga ik ook gelijk maar even sporten.
Dinsdag: Werken, in de avond niks
Woensdag: Vrij, met jongste zoon thuis. Stemmen. Misschien stukje wandelen of zoiets (als het eindelijk een keer droog is). Man laat thuis dus met alle kinderen naar de voetbaltraining enzo. 
Donderdag: Tot half 3 vrij zonder kinderen (heb sinds kort ouderschapsverlof om de week opgenomen). Ga met een vriendin naar het ziekenhuis mee, ze mag zelf niet rijden.
'S avonds hopelijk nog even sporten, en dan een nascholing voor werk online (van 20 tot 22 uur met als thema 'slaap' hoe ironisch, ik lig meestal al voor 22 uur in bed, dus moet er langer wakker voor blijven).
Vrijdag: Werken, in de avond verjaardag van een vriendin.
Zaterdag: 3 van de 4 kinderen hebben een voetbalwedstrijd, dus een ochtendje voetbalveld. In de middag 'moet' ik winkelen met moeder en zusje voor een feestje binnenkort. Bleghh, haat
winkelen. Avond niks. 
Zondag: Ochtend kerk denk ik. En eind van de middag een concert met een vriendin (viool/piano). Zin in!